
Кредитні картки
Оформити кредитну картку в Райфі легко:
- Завантажте застосунок MyRaif
- Відкрийте будь-яку картку від Райфу
- Перейдіть на вкладку «Кредити» і перевірте, чи доступна вам кредитна пропозиція. Далі дотримуйтесь інструкцій на екрані, щоб відкрити кредитну картку.
Вже маєте картку від Райфу? Тоді все ще простіше!
- Відкрийте застосунок MyRaif
- Перейдіть на вкладку “Кредити” і перевірте, чи доступна вам кредитна пропозиція. Далі дотримуйтесь інструкцій на екрані, щоб відкрити кредитну картку.
Що таке кредитна картка та кредитний ліміт?
Кредитна картка — це зручний платіжний інструмент для повсякденних розрахунків та бажаних покупок. Власник картки може користуватися не тільки власними коштами на картці, а й додатковими коштами в межах кредитного ліміту. По кредитній картці діє пільговий період, протягом якого не нараховуються відсотки за користування кредитом, за умови виконання умов пільгового періоду. Якщо умови пільгового періоду не виконуються, то нараховуються відсотки за користування кредитними коштами.
Кредитний ліміт — це максимальна сума грошей, яку банк готовий надати вам у кредит на вашу картку. Його розмір визначається Банком індивідуально для кожного клієнта на основі його фінансового стану та кредитної історії.

Кредитна картка 100 днів 2.0
- До 100 днів без сплати відсотків
- Кредитний ліміт – до 300 000 грн
- Кешбек від Райфу
- Плата за обслуговування – без комісії
Часті питання
Зателефонуйте до Інформаційного Центру Банку за номерами:
- 0 800 500 500 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів);
- (044) 490 88 88 (дзвінки на міський номер – згідно з тарифами оператора);
- 521 (для абонентів Vodafone).
Або звернутися до відділення Банку для заповнення заявки.
Наразі Банк постійно проводить аналіз стану кредитних ліній та у разі позитивної кредитної історії централізовано збільшує кредитний ліміт. Про збільшення кредитного ліміту Банк повідомляє клієнта шляхом направлення sms-повідомлення.
Ознайомитися зі способами погашення заборгованості по кредитній картці можна за посиланням.
З тарифами на обслуговування кредиту ви можете ознайомитися натиснувши «Детальніше» біля вибраної кредитної картки.
Ви можете отримати доступ до власної кредитної історії та переглянути її скориставшись послугами Першого всеукраїнського бюро кредитних історій, де вона зберігається.
Як отримати дану послугу?
- Звернутися до найближчого відділення Райффазен Банку Аваль. При собі необхідно мати паспорт громадянина України, картку платника податків (ІПН) та надати діючу адресу електронної пошти;
- Обрати необхідний тарифний план;
- Вказати персональні данні у платіжному дорученні за оплату послуг;
- Зробити першу оплату за послугу у касі банку. У подальшому оплати здійснюються також через персональний кабінет на сайті Першого всеукраїнського бюро кредитних історій;
- Упродовж п’яти днів після оплати послуги на вказану вами електронну адресу буде надіслано лист із даними для входу до персонального кабінету та детальну інструкцію щодо користування послугою.
У подальшому всі зміни та оновлення кредитної історії будуть надходити у вигляді електронного листа на ваш e-mail.
Послуга надання коштів у позику (кредит) надається на умовах Договору банківського обслуговування, який складається з публічної пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль» (далі – Правила), тарифів кредитодавця та заяви про відкриття карткового рахунку та надання кредиту «Кредитна картка».
Договір може бути розірваний за згодою сторін, за ініціативою однієї з сторін або у випадках, передбачених законодавством України.
Після повного погашення заборгованості за кредитом (у т.ч. дострокового) та закриття клієнтом всіх рахунків, відкритих на умовах Договору, клієнт має право ініціювати розірвання Договору шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою. Договір вважатиметься розірваним в дату приймання Банком заяви клієнта про розірвання Договору.
Банк має право ініціювати розірвання Договору за наявності однієї з таких обставин: порушення клієнтом своїх зобов’язань перед Банком за Договором чи іншими договорами; у випадку проведення клієнтом та/або за рахунками клієнта забороненої (заборонених) операції(ій) чи операції(ій), що містять ознаки таких, що підлягають фінансовому моніторингу; настання обставин, які є підставою для припинення надання Банком передбачених Договором послуг клієнту; закриття всіх рахунків клієнта, відкритих на умовах Договору; відсутність факту користування передбаченими Договором послугами Банку.
У випадку розірвання Договору за ініціативою Банку, Банк припиняє надання послуг за Договором з дати направлення відповідного повідомлення клієнту (або в інший строк, передбачений повідомленням).
Послуга надання АТ «Райффайзен Банк Аваль» (далі – Банк) споживчих кредитів за програмою кредитування «Кредитна картка» надається Банком клієнтам-фізичним особам на умовах Договору банківського обслуговування.
Договір банківського обслуговування (далі – Договір) є договором приєднання (стаття 634 Цивільного кодексу України) та складається з публічної пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль», тарифів Банку та заяви про надання кредиту «Кредитна картка».
У разі невиконання або неналежного виконання клієнтом кредитних зобов’язань, встановлених Договором, клієнт несе відповідальність згідно з законодавством України та умовами Договору.
Так, за прострочення виконання клієнтом будь-яких грошових зобов‘язань за кредитом, клієнт має сплатити на вимогу Банку неустойку у розмірі 1% (один відсоток) від суми простроченого платежу, але в будь-якому випадку не менше 50 (п’ятдесяти) гривень.
Також, у разі неповернення клієнтом кредиту в останній день строку кредиту, клієнт має сплатити Банку проценти (як відповідальність за порушення грошового зобов'язання згідно статті 625 Цивільного кодексу України) у розмірі від 0,000001% до 48,00% річних.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуги надання споживчого кредиту (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладеної з клієнтом заяви про надання кредиту «Кредитна картка» в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором або законом.
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
У разі оформлення кредитної картки на умовах тарифної моделі «Кредитна картка 100 днів» клієнт має право протягом 14 календарних днів з дня укладення договору про споживчий кредит відмовитися від договору без пояснення причин, у тому числі в разі отримання клієнтом грошових коштів. Про намір відмовитися від договору про споживчий кредит клієнт повідомляє Банк у письмовій паперовій формі. Протягом 7 календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від договору про споживчий кредит клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором про споживчий кредит.
У разі оформлення кредитної картки на умовах тарифних моделей «Кредитна картка Хочу-картка 2.0», «Кредитна картка Fishback», «Кредитна картка Platinum», «Кредитна картка Elite», які передбачають надання Банком клієнту кредитних коштів не лише для власних (особистих) потреб, але і з метою оплати клієнтом страхового платежу на користь страховика, послуга страхування якого надається клієнту до закінчення 14 днів з моменту укладання договору про споживчий кредит, відповідно до пункту 2 частини 6 статті 15 Закону України «Про споживче кредитування», Клієнт не має права відмовитись від договору про споживчий кредит.
Отримати офіційну довідку про стан заборгованості по діючому кредиту або про відсутність боргу перед Банком можливо зателефонувавши до Інформаційного центру Банку (0 800 500 500) або за запитом до чату Raiffeisen Online. Деталі.
Для дзвінків із-за кордону: +38-044-230-99-98 (за тарифами оператора) або raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype).