
Кредитні картки
Відкрийте кредитну картку онлайн в Райффайзен Банку та отримуйте додаткове фінансування для щоденних витрат або важливих покупок. Користуйтесь власними коштами з повним контролем у застосунку MyRaif!

Кредитна картка 100 днів 2.0
- До 100 днів без сплати відсотків
- Кредитний ліміт – до 300 000 грн
- Kешбек від Райфу
- Плата за обслуговування – без комісії
Як відкрити кредитну картку?
Переваги кредитних карток
Детальніше про кредитні картки
Що таке кредитна картка?
Кредитна картка — це зручний платіжний інструмент для повсякденних розрахунків та бажаних покупок. Власник картки може користуватися не тільки власними коштами на картці, а й додатковими коштами в межах кредитного ліміту.
Що таке кредитний ліміт?
Кредитний ліміт — це максимальна сума грошей, яку банк готовий надати вам у кредит на вашу картку. Його розмір визначається Банком індивідуально для кожного клієнта на основі його фінансового стану та кредитної історії.
Що таке пільговий період?
Пільговий період — це проміжок часу, протягом якого позичальник може користуватися кредитом без сплати відсотків або без необхідності погашення основної суми боргу. Зазвичай пільговий період надається на початку кредитування, наприклад при оформленні кредитної картки. Тому віртуальна картка з кредитним лімітом є чудовим інструментом для повсякденних покупок.
Більш детально про пільговий період ми розповідаємо у цій статті.
Для кого підходить кредитна картка?
Кредитні картки підходять для активних користувачів, які хочуть мати фінансовий резерв у повсякденному житті. Особливо зручно це для тих, хто часто здійснює онлайн-оплати або бажає мати запас на непередбачувані витрати. І все це можна зробити, відкривши кредитну карту онлайн без відвідування відділень Райфу!
Поширені питання:
Оформлення у Райффайзен Банку — безкоштовне. Ви можете замовити кредитну картку онлайн за кілька хвилин через застосунок MyRaif.
Ні. Якщо ви відкриваєте кредитну картку онлайн у Райфі — всі умови прозорі. Комісії відсутні при дотриманні умов договору. Детальні тарифи по картках можна побачити, натиснувши 'Детальніше' біля потрібної картки.
Ознайомитися зі способами погашення по кредитній картці можна за посиланням.
Наразі Банк постійно проводить аналіз стану кредитних ліній та у разі позитивної кредитної історії централізовано збільшує кредитний ліміт. Про збільшення кредитного ліміту Банк повідомляє клієнта шляхом направлення sms-повідомлення.
- Перейдіть на сайт Першого всеукраїнського бюро кредитних історій.
- Зареєструйтеся, використовуючи ІПН, номер телефону та додаткові особисті дані.
- Увійдіть у свій кабінет, щоб переглянути кредитну історію в межах доступних запитів.
- Також доступна доставка витягу поштою або на електронну адресу.
Від 18 років — якщо є офіційний дохід та позитивна або відсутня кредитна історія.
Кредитна картка дозволяє використовувати кошти банку в межах встановленого ліміту, а дебетова картка — лише власні гроші клієнта. Тобто кредитка — це інструмент з додатковим фінансуванням.
Так, ви можете оформити кредитну картку онлайн у застосунку MyRaif. Це зручно, швидко та без відвідування відділення, а також дозволяє отримати кредит онлайн у будь-який час.
Так. Якщо у вас позитивна або відсутня історія — шанси отримати картку з кредитним лімітом вищі. Негативна історія може знизити доступний ліміт або призвести до відмови.
Використання картки з регулярним погашенням покращує кредитну історію. Прострочення, навпаки, можуть зіпсувати рейтинг. Кредитна картка — це фінансовий інструмент, який формує вашу надійність як позичальника.
Переваги:
- Доступ до додаткових коштів (кредитний ліміт)
- Безвідсотковий пільговий період
- Можливість керування онлайн (через застосунок)
Недоліки:
- Відсотки після завершення пільгового періоду
- Обмеження в ліміті залежать від фінансової історії
Послуга надання коштів у позику (кредит) надається на умовах Договору банківського обслуговування, який складається з публічної пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль» (далі – Правила), тарифів кредитодавця та заяви про відкриття карткового рахунку та надання кредиту «Кредитна картка».
Договір може бути розірваний за згодою сторін, за ініціативою однієї з сторін або у випадках, передбачених законодавством України.
Після повного погашення заборгованості за кредитом (у т.ч. дострокового) та закриття клієнтом всіх рахунків, відкритих на умовах Договору, клієнт має право ініціювати розірвання Договору шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою. Договір вважатиметься розірваним в дату приймання Банком заяви клієнта про розірвання Договору.
Банк має право ініціювати розірвання Договору за наявності однієї з таких обставин: порушення клієнтом своїх зобов’язань перед Банком за Договором чи іншими договорами; у випадку проведення клієнтом та/або за рахунками клієнта забороненої (заборонених) операції(ій) чи операції(ій), що містять ознаки таких, що підлягають фінансовому моніторингу; настання обставин, які є підставою для припинення надання Банком передбачених Договором послуг клієнту; закриття всіх рахунків клієнта, відкритих на умовах Договору; відсутність факту користування передбаченими Договором послугами Банку.
У випадку розірвання Договору за ініціативою Банку, Банк припиняє надання послуг за Договором з дати направлення відповідного повідомлення клієнту (або в інший строк, передбачений повідомленням).
У разі оформлення кредитної картки на умовах тарифної моделі «Кредитна картка 100 днів 2.0» клієнт має право протягом 14 календарних днів з дня укладення договору про споживчий кредит відмовитися від договору без пояснення причин, у тому числі в разі отримання клієнтом грошових коштів. Про намір відмовитися від договору про споживчий кредит клієнт повідомляє Банк у письмовій паперовій формі. Протягом 7 календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від договору про споживчий кредит клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором про споживчий кредит.
Послуга надання АТ «Райффайзен Банк Аваль» (далі – Банк) споживчих кредитів за програмою кредитування «Кредитна картка» надається Банком клієнтам-фізичним особам на умовах Договору банківського обслуговування.
Договір банківського обслуговування (далі – Договір) є договором приєднання (стаття 634 Цивільного кодексу України) та складається з публічної пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль», тарифів Банку та заяви про надання кредиту «Кредитна картка».
У разі невиконання або неналежного виконання клієнтом кредитних зобов’язань, встановлених Договором, клієнт несе відповідальність згідно з законодавством України та умовами Договору.
Так, за прострочення виконання клієнтом будь-яких грошових зобов‘язань за кредитом, клієнт має сплатити на вимогу Банку неустойку у розмірі 1% (один відсоток) від суми простроченого платежу, але в будь-якому випадку не менше 50 (п’ятдесяти) гривень.
Також, у разі неповернення клієнтом кредиту в останній день строку кредиту, клієнт має сплатити Банку проценти (як відповідальність за порушення грошового зобов'язання згідно статті 625 Цивільного кодексу України) у розмірі від 0,000001% до 48,00% річних.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуги надання споживчого кредиту (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладеної з клієнтом заяви про надання кредиту «Кредитна картка» в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором або законом.
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.