Обслуговування онлайн #5 | Raiffeisen Bank Aval Обслуговування онлайн #6 | Raiffeisen Bank Aval
Бережіть себе. Все онлайн в Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Обслуговування онлайн

Вітаю! Я – Рея.


Допоможу вам отримати довідку, виписку чи квитанцію, пройти переідентифікацію або замовити готівку чи подати необхідну заяву на послуги без візиту у відділення!


Райф там, де вам зручно – на відстані кліку чи дзвінка

Обслуговування онлайн | Raiffeisen Bank Aval


Для Приватних осіб


Довідки, виписки по рахунках, картках, кредитах замовити на Email


Переказ «Райффайзен Експрес» подати заявку на отримання


Переказ «Western Union» подати заявку на отримання


 Депозити – активація послуги автоматичного поповнення, дострокове закриття


 Копія квитанції автоматичних платежів в Raiffeisen Online у PDF на E-mail (страхування, погашення кредиту, поповнення депозиту)

 Дистанційний переказ коштів на рахунок родича


 Заставне майно – безкоштовне виведення рухомого чи нерухомого майна


Оренда індивідуальних сейфів – пролонгація договору


Закриття рахунку - поточного/вкладу «Універсальний»


Зміна зарплатної організації - У разі зміни місця роботи можемо онлайн закріпити вас за новою організацією.


Для Бізнесу




Повторна ідентифікація клієнтів усіх сегментів


Довідки, виписки, аудиторські запити за картковими, поточними, депозитними чи кредитними рахунками


Замовлення готівки для отримання у касі відділення чи з доставкою в офіс


Операції, які проводяться з КЕП:

Відсутній КЕП? Безкоштовний КЕП для нових бізнес клієнтів Банку!


Еквайринг - укладання Заяви про надання послуг, реєстрація додаткової точки, закриття договорів


Поточні рахунки – відкриття у національній/іноземній валюті, відкриття рахунку для зарахування цільових коштів у національній валюті 2604, закриття рахунків


Карткові рахунки – випуск/перевипуск бізнес-картки, зміна пакету обслуговування, закриття рахунків


Raiffeisen Business Online і iBank2UA («Bifit») - надання доступу до систем дистанційного обслуговування

Для Приватних осіб


Напишіть нам

[email protected]
 Raiffeisen Online ➡Зв’язок з банком➡Чат


Зателефонуйте нам

0 800 500 500 (безкоштовно)
Для дзвінків із-за кордону: +38 (044) 354 14 34 (за тарифами оператора) або [email protected] (безкоштовно зі Skype)


Для Бізнесу


Напишіть нам

 запит Листом у Raiffeisen Business Online або мобільному додатку


Зателефонуйте нам

0 800 505 045, 0 800 400 445, (044) 590 24 98
Для дзвінків із-за кордону +38 (044) 230 99 98 (за тарифами оператора) або [email protected] (безкоштовно зі Skype)


Обслуговування онлайн #2 | Raiffeisen Bank Aval
Обслуговування онлайн #3 | Raiffeisen Bank Aval

Напишіть мені у Viber, щоб дізнатися:

• Баланс картки • Найближче відділення чи банкомат • Способи погашення кредитів • Корисну інформацію про розрахунки закордоном

Корисна інформація для Бізнесу

Як дізнатися тарифи на обслуговування?
Як відкрити рахунок новому клієнту онлайн? 
1) Фізична особа — підприємець має можливість відкрити рахунки у Банку дистанційно в режимі онлайн (за наявності ключа КЕП і реєстрації в додатку ДІЯ). Щоб скористатися сервісом, перейдіть за посиланням.

2) В інших випадках підприємці та компанії — юридичні особи, які бажають відкрити рахунки в Райфі, мають змогу дистанційно надати необхідний пакет документів до Банку (за наявності ключа КЕП). Як замовити послугу?

a) Заповніть онлайн-форму за посиланням.

b) З Вами зв’яжеться співробітник Банку і домовиться про відеодзвінок у зручний для Вас час. Для проходження відеоверифікації (використовується сервіс Microsoft Teams) Ви отримаєте запрошення на Вашу електронну адресу (e-mail).

c) Надіслати на email ([email protected]) документи для відкриття рахунку, підписані КЕП на сайті czo.gov.ua або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП.
Як відкрити додатковий рахунок діючому клієнту? 

Послуга доступна для діючих бізнес-клієнтів Банку.

Співробітники Віртуального відділення Банку допоможуть Вам відкрити додаткові рахунки в національній (в т. ч. 2604) та іноземних валютах, дистанційно, без відвідування відділення.


Як замовити послугу

1) Направте запит до Банку будь-яким зручним для Вас способом:

  • Raiffeisen Business Online / Клієнт-Банк Bifitвідкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Відкриття та обслуговування поточного рахунку», в листі зазначте суть запиту → підпишіть лист.
  • Надіслати запит на електронну пошту ([email protected]): в листі зазначте суть запиту.
  • Замовте послугу через Контакт-центр (0 800 505 045).



2) Співробітник Віртуального відділення може зв’язатися з Вами для уточнення запиту, підготує та направить Вам на підпис Заяву на відкриття рахунку, яка буде вже підписана ключем КЕП з боку Банку.


3) Заяву потрібно підписати на сайті czo.gov.ua, або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП → надіслати у Банк одним з вказаних вище каналів.

Як замовити чи перевипустити картку? 

Послуга доступна для діючих бізнес-клієнтів Банку.


Співробітники Віртуального відділення допоможуть Вам, дистанційно, без відвідування відділення:

a) відкрити новий картковий рахунок і випустити до нього бізнес-картку в національній та іноземних валютах, або

b) перевипустити бізнес-картку, або

c) випустити додаткову бізнес-картку до вже існуючого рахунку.


Як замовити послугу? 

1) Направте запит у Банк зручним для Вас способом:

  • Raiffeisen Business Online / Клієнт-Банк Bifitвідкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Бізнес та Корпоративні картки», в листі зазначте суть запиту → підпишіть лист.
  • Надіслати запит на електронну пошту ([email protected]): в листі зазначте суть запиту.
  • Замовте послугу через Контакт-центр (0 800 505 045).


2) Співробітник Віртуального відділення може зв'язатися з Вами для уточнення запиту, підготує та направить Вам на підпис відповідну Заяву, яка буде вже підписана ключем КЕП з боку Банку.


3) Заяву потрібно підписати на сайті czo.gov.ua або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП → надіслати у Банк одним з вказаних вище каналів.



Як змінити діючий пакет послуг на інший?

Послуга доступна для діючих бізнес-клієнтів Банку.

Співробітники Віртуального відділення допоможуть Вам змінити тарифний пакет дистанційно, без відвідування відділення.


Як замовити послугу? 

1) Направте запит будь-яким зручним для Вас способом:

  • Raiffeisen Business Online / Клієнт-Банк Bifitвідкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Зміна тарифного пакету», в листі зазначте суть запиту → підпишіть лист.
  • Надіслати запит на електронну пошту ([email protected]): в листі зазначте суть запиту.
  • Замовте послугу через Контакт-центр (0 800 505 045).
  • Співробітник Віртуального відділення може зв’язатися з Вами для уточнення запиту, підготує і направить Вам на' підпис відповідну


2) Заяву, яка буде вже підписана ключем КЕП з боку Банку.


3) Заяву потрібно підписати на сайті czo.gov.ua або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП → надіслати у Банк одним із вказаних вище каналів.

Як активувати ключ електронного підпису для Raiffeisen Business Online?

Ознайомтесь із варіантами активації ключа Удосконаленого електронного підпису (ключ Банку), зокрема якщо Ви маєте складнощі з відвідуванням відділень Банку на території України, за посиланням.

Як підприємцю змінити мобільний фінансовий номер?

Приватні підприємці (ФОП) мають змогу дистанційно, без відвідування відділення, змінювати фінансовий номер у разі потреби.


Як замовити послугу?

  • Зателефонувати до інформаційного центру (0 800 505 045), повідомити оператора про потребу, обрати зручний варіант:

(варіант 1) На Вашу електронну адресу (email) буде надісланий примірник заяви для заповнення. Підпишіть заяву на сайті czo.gov.ua або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП, і надішліть заяву на пошту ([email protected]).

або:

(варіант 2) Відеоверифікація клієнта в Microsoft Teams. З Вами зв’яжеться співробітник Банку і домовиться про відеодзвінок у зручний для Вас час. Для проходження відеоверифікації (використовується сервіс Microsoft Teams) Ви отримаєте запрошення на Вашу електронну адресу (e-mail).

Як замовити та підключити послугу Еквайрингу?

Послуга доступна для діючих бізнес-клієнтів Банку.


Співробітники Віртуального відділення допоможуть Вам дистанційно, без відвідування відділення:

  • Укласти з Банком Договір про надання послуги торгового еквайрингу;
  • Зареєструвати нове торгове місце;
  • Інші налаштування.


Як замовити послугу? 

1) Направте запит будь-яким зручним для Вас способом:

  • Raiffeisen Business Online / Клієнт-Банк Bifitвідкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Еквайринг: підключення та обслуговування», в листі зазначте суть запиту → підпишіть лист.
  • Надіслати запит на електронну пошту ([email protected]): в листі зазначте суть запиту.
  • Замовте послугу через Контакт-центр (0 800 505 045).
  • Співробітник Віртуального відділення може зв’язатися з Вами для уточнення запиту, підготує і направить Вам на підпис відповідну 


2) Заяву, яка буде вже підписана ключем КЕП з боку Банку.


3) Заяву потрібно підписати на сайті czo.gov.ua або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП → надіслати у Банк одним із вказаних вище каналів.

Як підключити послугу постійне доручення?

Послуга доступна для діючих бізнес-клієнтів Банку.


Також призначена для налаштування постійного платіжного доручення з поточного рахунку у Банку, в національній валюті, наприклад залишку на кінець дня або регулярні платежі в конкретній сумі на дату.

Співробітники Віртуального відділення допоможуть Вам налаштувати послугу дистанційно, без відвідування відділення.


Як замовити послугу? 

1) Направте запит будь-яким зручним для Вас способом:

  • Raiffeisen Business Online / Клієнт-Банк Bifitвідкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Замовлення послуг (сервісів)», в листі зазначте суть запиту → підпишіть лист.
  • Надіслати запит на електронну пошту ([email protected]): в листі зазначте суть запиту.
  • Замовте послугу через Контакт-центр (0 800 505 045).
  • Співробітник Віртуального відділення може зв’язатися з Вами для уточнення запиту, підготує і направить Вам на підпис відповідну 


2) Заяву, яка буде вже підписана ключем КЕП з боку Банку.


3) Заяву потрібно підписати на сайті czo.gov.ua або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП → надіслати у Банк одним з вказаних вище каналів.

Як підключити/відключити автоматичну оплату страхових платежів?

Послуга призначена для підключення / відключення регулярного переказу коштів на користь СК «Уніка» за договором страхування від нещасних випадків «Впевненість 24/7» (СК «УНІКА»).

Співробітники Віртуального відділення допоможуть Вам підключити/відключити регулярний переказ коштів дистанційно, без відвідування відділення.


Як замовити послугу? 

1) Направте запит будь-яким зручним для Вас способом:

  • Raiffeisen Business Online / Клієнт-Банк Bifitвідкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Страхування. Підключення (відключення) автоматичної оплати», в листі зазначте суть запиту → підпишіть лист.
  • Надіслати запит на електронну пошту ([email protected]): в листі зазначте суть запиту.
  • Замовте послугу через Контакт-центр (0 800 505 045).
  • Співробітник Віртуального відділення може зв’язатися з Вами для уточнення запиту, підготує і направить Вам на підпис відповідну 


2) Заяву, яка буде вже підписана ключем КЕП з боку Банку.


3) Заяву потрібно підписати на сайті czo.gov.ua або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП → надіслати у Банк одним із вказаних вище каналів.

Як пройти повторну ідентифікацію?

Для проходження повторної ідентифікації та передачі документів у Банк скористайтесь одним із дистанційних каналів:

  • Raiffeisen Business Online (Інтернет-версія): відкрийте меню «ДОКУМЕНТИ» → створіть заявку «Ідентифікація», вкладіть у заявку документи, збережіть заявку → підпишіть заявку.
  • Raiffeisen Business Online (Мобільний додаток): відкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Ідентифікація», вкладіть у лист документи → підпишіть лист.
  • Клієнт-Банк Bifit: відкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Ідентифікація», вкладіть у лист документи → підпишіть лист.
  • Надіслати на електронну пошту ([email protected]): підписати документи на сайті czo.gov.ua або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП → надіслати на пошту.
  • Надіслати через систему M.E.DOC: інструкція з використання на відео за посиланням.
Як пройти фінансовий моніторинг?

Для проходження оцінки фінансового стану (фінансовий моніторинг та передачі документів до Банку) скористайтесь одним із наших дистанційних каналів:

  • Raiffeisen Business Online (Інтернет-версія): відкрийте меню «ДОКУМЕНТИ» → створіть заявку «Фінансовий моніторинг», вкладіть у заявку документи, збережіть заявку → підпишіть заявку. Приклад використання сервісу на відео за посиланням.
  • Raiffeisen Business Online (Мобільний додаток): відкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Оцінка фінансового стану, підтверджувальні документи», вкладіть у лист документи → підпишіть лист.
  • Надіслати на електронну пошту ([email protected]): підписати документи на сайті czo.gov.ua або іншого НАДАВАЧА Кваліфікованих електронних довірчих послуг, з використанням КЕП → надіслати на пошту.
  • Клієнт-Банк Bifit: відкрийте меню «ЛИСТИ» → створіть лист із темою «Оцінка фінансового стану, підтверджувальні документи», вкладіть у лист документи → підпишіть лист.
Як передати документи та звітність через  M.E.DOC?

Клієнтам Райффайзен Банку — приватним підприємцям та юридичним особам стало зручніше передавати власну звітність до Банку, в т. ч. для проходження повторної ідентифікації.

Відразу після отримання квитанції про узгодження держорганами Ваших документів їх можна надіслати у системі M.E.DOC.


Як відправити статистичну та фінансову звітність, а також супровідні документи за допомогою системи M.E.DOC?


1) У системі M.E.DOC на панелі інструментів натисніть кнопку «Створити»  → «Електронний документ».

2) Вам відкриється вікно «Створення документа», в якому на панелі ліворуч оберіть розділ «Банки», а далі виділіть рядок «Документи в Банк» і натисніть кнопку «Створити».

3) Відкриється вкладка «Документи в Банк», яку треба буде заповнити, зберегти дані і додати супровідні документи або звітність.

4) Коли ви додали всі файли у заявку, натисніть кнопку «Відправити».

 Інструкція з використання на відео за посиланням.

Відео поради від Райфу і посилання на відео

Відео поради від Райфу щодо ідентифікації усіх сегментів

 
 
Відео поради від Райфу як замовити і отримати довідку по кредитах

Відео поради від Райфу як замовити і отримати виписку