Актуалізація даних клієнта в Райфі (переідентифікація) #3 | Raiffeisen Bank Aval Актуалізація даних клієнта в Райфі (переідентифікація) #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Актуалізація даних клієнта в Райфі (переідентифікація)

Шановні клієнти!


Щоб забезпечити виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65, Райффайзен Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію, далі по тексту - переідентифікація) про клієнта.

Відповідно до вимог чинного законодавства Райффайзен Банк не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Актуалізація даних клієнта в Райфі (переідентифікація) | Raiffeisen Bank Aval

Переідентифікація існує двох типів:

Планова переідентифікація

Банк має проводити переідентифікацію клієнтів не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику. Однак банк може здійснювати уточнення інформації і частіше, оскільки клієнт погоджується з внутрішніми правилами, які діють у банку, коли підписує відповідний договір.

Переідентифікація за запитом банку

Залежить від обставин, які виникають під час ділових відносин клієнта з банком. Така ідентифікація проводиться у разі:

  • наявності суттєвих змін у діяльності клієнта, зокрема: зміни у структурі власності, КБВ (кінцевий бенефіціарний власник), місцезнаходження, зміни видів / обсягів діяльності, вихід на нові ринки збуту тощо;
  • закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними раніше наданих до банку документів;
  • втрати чинності/обміну ідентифікаційного документа клієнта/представника клієнта (паспорт/ID-картка/тощо);
  •  встановлення факту належності клієнта до PEP (PEP – особи, що займають важливі державні посади).

Як можна пройти переідентифікацію:

Щоб нашим клієнтам було зручніше, ми підготували декілька варіантів проходження переідентифікації.

Актуалізація даних клієнта в Райфі (переідентифікація) #2 | Raiffeisen Bank Aval

Для фізичних осіб:

Якщо у вас НЕ відбувалось змін в особистих документах, попередньо наданих до банку (паспорт / ID-картка/тощо), скористайтеся одним з нижченаведених варіантів:

  • Зателефонуйте особисто до нашого Інформаційного центру (0 800 500 500 або 521 для клієнтів Vodafone) та для дзвінків із-за кордону: +38 (044) 354 14 34 
  • Підтвердьте свої дані у додатку Райффайзен Онлайн (у разі наявності такої пропозиції у додатку).
  • Залиште запит у чаті додатку Райффайзен Онлайн (Зв’язок з банком – Чат).

Якщо у Вас відбувались зміни в особистих документах, попередньо наданих до Банку (паспорт / ID-картка/тощо), скористайтеся одним з нижченаведених варіантів:

  • Завітайте до найближчого відділення банку з оригіналами Ваших ідентифікаційних документів  (обрати найближче відділення).
  • Якщо Ви маєте Дія-підпис, то просимо вас зробити наступне:

- Сфотографувати новий паспорт з обох сторін;

- Отримані фото підписати за допомогою ДІЯ підпису (Інструкція щодо використання ДІЯ підпису);

- Підписані документи на сайті ДІЯ відправити на [email protected] (файл з ДІЯ підписом має бути у форматі p7s) та в темі листа зазначити ПІБ та ІПН.

У разі виникнення питань зателефонуйте за номером 0 800 500 500 або ж залиште запит у чаті додатку Райффайзен Онлайн, (Зв’язок з банком – Чат).

Для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

Пропонуємо скористатися одним з нижченаведених варіантів:

  • Передайте документи в банк через Райффайзен Бізнес Онлайн. Дивіться відео або читайте інструкцію про те, як запросто надіслати документи в банк. 
  • Передайте документи через функціонал «Листи» системи «Клієнт-Банк» (прочитати інструкцію).
  • Завітайте у відділення банку (обрати найближче відділення). 


Якщо залишились питання - зверніться до підтримки бізнес клієнтів: 

☎ 0 800 505 045, 0 800 400 445 (по Україні) та 

☎ 044 590 24 98 (у Києві).

Корисна інформація для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Які документи необхідно підготувати для актуалізації даних (переідентифікації)?

Для проходження переідентифікації, потрібно заздалегідь підготувати оновлену інформацію про дані клієнта. Також обов’язково підготуйте паспорт та ідентифікаційний код (РНОКПП).

Перелік документів для актуалізації даних фізичних осіб-підприємців:

1. Опитувальник, Додаток до опитувальника (держава-агресор) та документи, що підтверджують регулярний дохід: податкова декларація про майновий стан і доходи (за останній звітній рік)/ податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за останній звітній період.

Типова форма опитувальника

Додаток до опитувальника (держава-агресор)

2.Копії паспорту та ідентифікаційного коду (РНОКПП)

У випадку зміни в раніше поданих до банку документах, зокрема:

3. Закінчення строку (припинення) дії/втрати чинності/визначення недійсними поданих до банку документів (паспортного документу, довіреностей, доручень, зміни ідентифікаційних даних довірених осіб клієнта), зміна адреси реєстрації, видів діяльності тощо.

4. Або зміни в інших документах.

Чи може третя особа пройти ідентифікацію замість мене?

Процедура актуалізації даних відбувається лише особисто власником рахунку. 

Чому я повинен проходити переідентифікацію?

Відповідно до п. 4) ч. 2 ст. 8, п. 34) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку існуючих клієнтів, одним із заходів якої є забезпечення актуальності отриманих та існуючих документів, даних та інформації про клієнта. Тобто банк зобов’язаний здійснювати заходи для підтвердження наявності або відсутності змін у документах, які надавалися клієнтом при його ідентифікації (наприклад, паспорт та ІПН). 

Що буде, якщо я не надам актуальну інформацію?

Відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» банк буде змушений заблокувати рахунки на видаткові операції та розглянути питання щодо прийняття рішення про розірвання ділових відносин.

Мені надійшло повідомлення про необхідність переідентифікації, але я не встигаю підготувати документи. Чи заблокуються мої рахунки?

Щоб наші клієнти мали змогу завчасно підготувати всі необхідні документи для переідентифікації, ми проводимо інформування за 60 та за 30 днів.

Чи надійдуть мені кошти, якщо рахунки заблоковано?

Так. Кошти будуть надходити на ваші рахунки, але без можливості користування ними до моменту проходження переідентифікації будь-яким зручним для вас способом.

Як швидко буде розблоковано рахунок після проходження актуалізації даних?

Обслуговування буде відновлене протягом 1 дня, якщо клієнт звернувся в банк через дистанційні канали. Якщо клієнт оновив дані у відділенні банку, розблокування рахунків відбудеться автоматично.

Корисна інформація для юридичних осіб

Які документи по Компанії необхідно підготувати для актуалізації даних (переідентифікації)?

1. Опитувальник. Додаток до опитувальника (держава-агресор) та схематичне зображення структури власності

2. Звіт про фінансові результати (ф. №2) за останній звітний рік з відміткою контролюючого органу про отримання або квитанцією.

3.Якщо в Компанії відбулися зміни, то також підготуйте документи, які їх підтверджують:

- ідентифікаційні документи нового власника, співвласника чи кінцевого бенефіціарного власника (КБВ)

- оновлені установчі та реєстраційні документи

- нові довіреності / документи на призначення керівника чи уповноважених осіб

Скачати перелік документів.

Чи може Компанія актуалізувати дані онлайн?

Так.

Через інтернет-банкінг Raiffesen Business Online меню «Документи» - Заявка «Ідентифікація» або через функціонал “Листи” системи «Клієнт-Банк» (БІФІТ) .

Інструкції  тут: Raiffesen Business Online, «Клієнт-Банк» (БІФІТ).

Якщо Компанія не користується інтернет банкінгом, то всі документи можна відправити на поштову скриньку.

Зверніть увагу, що всі документи, відправлені на поштову скриньку, мають бути підписані КЕП керівника / уповноваженої особи Компанії.

Як можна дізнатися, що настав час актуалізувати дані Компанії?

Ми проводимо інформування клієнтів про необхідність актуалізації даних через інтернет-банкінг за 60, 30 та 14 днів, а також нагадуємо про сплив терміну переідентифікації в останній день актуалізації даних.

Не забувайте читати листи від Райфу, ми надсилаємо лише важливу інформацію.


Що буде, якщо вчасно не подати актуальну інформацію та документи по Компанії?

Законодавство України зобов’язує банк у разі ненадання або відмови клієнта актуалізувати дані прийняти рішення про відмову в проведенні подальших фінансових операцій, закриття рахунків та навіть  розірвання ділових відносин.

Ми керуємося «Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу», затвердженого Постановою Правління НБУ №65 від 19.05.2020р. та ч.6 ст. 11 та ст.15 Закону України  «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Поточні рахунки Компанії заблоковано, як їх розблокувати?

Необхідно якнайшвидше подати актуальну інформацію та документи по Компанії в банк, після перевірки яких, рахунки Компанії будуть розблоковані.