Відкрити депозит у застосунку MуRaif
Ви можете відкрити депозит у застосунку MуRaif самостійно у розділі “Депозити”
Завантажуйте або відкривайте застосунок MyRaif і в розділі «Депозити» відкривайте депозит.
Райффайзен Банк займає лідерські позиції в українському банківському секторі та забезпечує надійний захист та збереження коштів населення завдяки стійкому фінансовому стану банку. Крім цього, відповідно до Закону № 5542-1 «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення стабільності системи гарантування вкладів фізичних осіб», держава надає додатковий повний захист заощаджень населення: на період дії воєнного стану в Україні та трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні Фонд гарантування вкладів фізичних осіб відшкодовує кожному вкладнику банку кошти в повному розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані станом на кінець дня, що передує дню початку процедури виведення банку з ринку.
Після спливу трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні сума граничного розміру відшкодування коштів за вкладами становитиме не менше 600 тисяч гривень і може бути збільшена за рішенням адміністративної ради Фонду.
Raiffeisen Bank пропонує депозитні програми, які зможуть задовольнити ваші потреби. Отримуйте на ваш мобільний телефон СМС про зарахування та зняття коштів на/з депозитного рахунку безкоштовно.
Надійність ваших вкладів додатково забезечене членством Райффайзен Банк у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб
Ви можете відкрити депозит у застосунку MуRaif самостійно у розділі “Депозити”
Завантажуйте або відкривайте застосунок MyRaif і в розділі «Депозити» відкривайте депозит.
Також ви можете відкрити депозит у відділенні
Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (реєстраційний номер облікової картки платника податків) або відповідна відмітка Державної податкової служби в паспорті
Паспорт або інший документ, що посвідчує особу
ПОПЕРЕДЖЕННЯ клієнтам – фізичним особам при користуванні послугою із розміщення банківського вкладу (депозиту) Послуга відкриття та ведення вкладних (депозитних) рахунків фізичних осіб надається АТ «Райффайзен Банк» (далі – Банк) на умовах Договору банківського обслуговування (далі –Договір). Договір банківського обслуговування є договором приєднання (стаття 634 Цивільного кодексу України) та складається з публічної пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк», тарифів Банку та заяви про розміщення вкладу (депозиту). При розміщенні в Банку коштів вкладу (депозиту) для клієнта відсутні будь-які наслідки в разі його несвоєчасного звернення до Банку щодо повернення грошових коштів вкладу (депозиту). Так, строкові вклади (депозити), повертаються клієнту автоматично в дату закінчення строку вкладу (депозиту) шляхом переказу коштів на поточний рахунок клієнта. Також, вклади (депозити), умови розміщення яких передбачають дострокове повернення коштів вкладу (депозиту), можуть бути достроково повернені клієнту на підставі його заяви. Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуги залучення банківського вкладу (крім надання пакета банківських послуг). Банк не має права вносити зміни до укладеної з клієнтом заяви про розміщення вкладу (депозиту) в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором або законом. Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації. |
Ви можете ознайомитись з наступними документами:
Відкривайте депозит у декілька кліків через систему «Райффайзен Онлайн» або завітайте до будь-якого відділення Банку, надавши такі документи для відкриття депозитного рахунку:
Зателефонуйте на гарячу лінію Інформаційного центру за номерами: 0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних телефонів), (044) 490-88-88 (дзвінки на міський номер – згідно з тарифами оператора) або 521 (для абонентів МТС) – та призначте зустріч на оформлення вкладу у відділенні. Таким чином, у призначений час Вам не потрібно буде чекати в черзі.
Поповнення вкладу може бути готівковим або безготівковим.
Безготівкове внесення коштів на вклад «Класичний Строковий» можливо одноразово в системі MyRaif/Raiffeisen Online з будь-якого власного рахунку в Банку, в тому числі із власного поточного рахунку «Для виплат» або із вкладу на вимогу "Зростаючий", "Універсальний+".
Вклад «Ощадний» вилучений із продажу та по вкладу встановлені проценті ставки виключно для пролонгації вкладу, тому радимо надати запит через чат MyRaif щодо відміни пролонгації вкладу та після закінчення терміну вкладу та повернення коштів на поточний рахунок оформити новий строковий вклад "Класичний Строковий" або вклад на вимогу "Зростаючий" із більш привабливою процентною ставкою та умовами.
Здійснити одноразове внесення коштів готівкою на вклад «Класичний Строковий» можна у касі будь-якого відділення Райффайзен Банку.
Поповнити вклад "Зростаючий" можливо:
безготівково - безкоштовно шляхом переказу коштів з власних рахунків в системі MyRaif/Raiffeisen Online, або з іншого банку.
готівкою - шляхом внесення коштів на картковий рахунок та подальшого переказу коштів в системі MyRaif/Raiffeisen Online;
Інша особа може поповнити рахунок в національній валюті на будь-яку суму.
Якщо депозит відкрито в іноземній валюті, то поповнити такий рахунок готівкою може виключно його власник або інша особа за довіреністю (довіреність для поповнення депозитів оформлюється безкоштовно у відділенні Банку).
Відсотки за користування Вкладом нараховуються Банком на залишок суми Вкладу на кінець дня за кожний календарний день зберігання Вкладу, починаючи з дня, наступного за днем зарахування на Вклад та включно по день, який передує поверненню вкладу Клієнту.
Після відкриття Вкладу в системі «Райффайзен Онлайн» в день його відкриття відсоткова ставка буде відображатись як 0%, оскільки нарахування відсотків починається з наступного дня, при наявності залишку по Вкладу. Тобто, після відкриття Вкладу та його поповнення відсоткова ставка буде відображатись на наступний день у розмірі, зазначеному в Заяві-Договорі про Вклад.
Нараховані відсотки виплачуються відповідно до умов Заяви-Договору про Вклад, а саме: – по вкладу «Ощадний» та «Універсальний+» щомісячно, по вкладу «Класичний Строковий» в кінці терміну.
Нарахування відсотків здійснюється виходячи з фактичної кількості днів у місяці та році, відповідно, у різні місяці може відрізнятись.
Суму вкладу та нараховані відсотки можна отримати:
При частковому або повному знятті коштів з вкладу «Універсальний:
Якщо сума вкладу та відсотків за ним до видачі перевищує 5 тис. дол. США або еквівалент цієї суми в іншій валюті, її необхідно замовити заздалегідь (за 2 банківські дні).
Для здійснення замовлення необхідно особисто звернутися до відділення Райффайзен Банку та подати відповідну заяву, або замовити необхідну суму, зателефонувавши до Інформаційного Центру Банку.
Отримати офіційну довідку про стан депозитного рахунку можливо зателефонувавши до Інформаційного центру Банку (0 800 500 500) або за запитом до чату Raiffeisen Online. Вартість надання довідки становить 100 грн. Деталі.
Для дзвінків із-за кордону: +38 (044) 354 14 34 (за тарифами оператора) або [email protected] (безкоштовно зі Skype).
Контролювати стан рахунків найзручніше за допомогою Інтернет-банкінгу Raiffeisen Online для приватних осіб, доступ до якої надається безкоштовно.
При відкритті депозит автоматично підключається до послуги надання текстових повідомлень (SMS або Push) на Фінансовий номер щодо операцій по депозиту.
Послуга надання текстових повідомлень надається безкоштовно за всіма операціями по депозитах «Ощадний», «Класичний Строковий», «Універсальний+».
Доходи фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді нарахованих відсотків за банківськими рахунками (депозитними, поточними, картковими) підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб незалежно від суми отриманого доходу:
Банк самостійно здійснює утримання та перерахування податку з суми нарахованих відсотків (тобто Клієнту на рахунок зараховуються відсотки за мінусом 23%).
Основна сума банківського вкладу не оподатковується.
Достроково закрити депозитний рахунок можливо за зателефонувавши до Інформаційного центру Банку (0 800 500 500) або за запитом до чату Raiffeisen Online. Деталі.
Для дзвінків із-за кордону: +38 (044) 354 14 34 (за тарифами оператора) або [email protected] (безкоштовно зі Skype).
При достроковому розірванні договору відсотки за депозитом нараховуються у наступному порядку: