Депозитні програми #9 | Raiffeisen Bank Aval Депозитні програми #10 | Raiffeisen Bank Aval
Бережіть себе. Все онлайн в Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Депозитні програми

Депозитні програми | Raiffeisen Bank Aval

100% гарантія вкладів державою на період воєнного стану

Депозитні програми #2 | Raiffeisen Bank Aval
Депозитні програми #3 | Raiffeisen Bank Aval

Райффайзен Банк займає лідерські позиції в українському банківському секторі та забезпечує надійний захист та збереження коштів населення завдяки стійкому фінансовому стану банку. Крім цього, відповідно до Закону № 5542-1 «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення стабільності системи гарантування вкладів фізичних осіб», держава надає додатковий повний захист заощаджень населення: на період дії воєнного стану в Україні та трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні Фонд гарантування вкладів фізичних осіб відшкодовує кожному вкладнику банку кошти в повному розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані станом на кінець дня, що передує дню початку процедури виведення банку з ринку.

Після спливу трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні сума граничного розміру відшкодування коштів за вкладами становитиме не менше 600 тисяч гривень і може бути збільшена за рішенням адміністративної ради Фонду.

Депозитні програми

Raiffeisen Bank пропонує депозитні програми, які зможуть задовольнити ваші потреби. Отримуйте на ваш мобільний телефон СМС про зарахування та зняття коштів на/з депозитного рахунку безкоштовно.

Депозитні програми #4 | Raiffeisen Bank Aval
Депозитні програми #5 | Raiffeisen Bank Aval

Хочете обрати найкращий для себе вклад? 

Тоді порівняйте їх!

Переваги депозитів в Райффайзен Банк

Депозитні програми #6 | Raiffeisen Bank Aval

Надійність банку

Згідно з багатьма рейтингами Райффайзен Банк найнадініший банк в Україні.
Депозитні програми #7 | Raiffeisen Bank Aval

Гарантія вкладів

Raiffeisen Bank – учасник «Фонду гарантування вкладів фізичних осіб» з 1999 року.
Депозитні програми #8 | Raiffeisen Bank Aval

Відкриття онлайн

Відкриття та операції за рахунком 24/7

Надійність ваших вкладів додатково забезечене членством Райффайзен Банк у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб

Як відкрити депозит?

Відкрити депозит у відділенні

Також ви можете відкрити депозит у відділенні


 #10 | Raiffeisen Bank Aval Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (реєстраційний номер облікової картки платника податків) або відповідна відмітка Державної податкової служби в паспорті


 #11 | Raiffeisen Bank AvalПаспорт або інший документ, що посвідчує особу




Відкрити депозит у Райффайзен Онлайн

Ви можете відкрити депозит у Райффайзен Онлайн самостійно у розділі “Депозити”


 #12 | Raiffeisen Bank AvalДля цього вам потрібно встановити додаток на свій смартфон, відкрити його і обрати у меню “депозити”, а потім “новий депозит”


      

Корисна інформація

З 26 квітня 2021 року вносяться зміни до умов обслуговування рахунків фізичних осіб в іноземній валюті
Як нараховуються відсотки за вкладом

Відсотки за користування Вкладом  нараховуються Банком на залишок суми Вкладу на кінець дня за кожний календарний день зберігання Вкладу, починаючи з дня, наступного за днем зарахування на Вклад та включно по день, який передує поверненню вкладу Клієнту.

Після відкриття Вкладу в системі «Райффайзен Онлайн» в день його відкриття відсоткова ставка буде відображатись як 0%, оскільки нарахування відсотків починається з наступного дня, при наявності залишку по Вкладу. Тобто, після відкриття Вкладу та його поповнення відсоткова ставка буде відображатись на наступний день у розмірі, зазначеному в Заяві-Договорі про Вклад.

Нараховані відсотки виплачуються відповідно до умов Заяви-Договору про Вклад, а саме:  – по вкладу «Ощадний» та «Універсальний» щомісячно, по вкладу «Класичний Строковий» в кінці терміну.

Нарахування відсотків здійснюється виходячи з фактичної кількості днів у місяці та році, відповідно, у різні місяці може відрізнятись.

Інформація про істотні характеристики послуги банківського вкладу (депозиту)
Інформація про послугу

Послуга відкриття та ведення вкладних (депозитних) рахунків фізичних осіб надається на умовах Договору банківського обслуговування, який укладається на необмежений строк.

Клієнт має право в будь-який момент строку дії Договору, після закриття всіх рахунків (у тому числі, вкладних) та повного погашення заборгованості перед Банком, ініціювати розірвання Договору (відмовитися від Договору) шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою.

 Зміни та доповнення до Договору вносяться Банком шляхом викладення «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в новій редакції та її оприлюднення на сайті Банка один раз на місяць двадцять п’ятого числа (якщо двадцять п‘яте число припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, оприлюднення здійснюється в перший робочий день, наступним за ним). Така періодичність внесення змін до Правил не застосовується у випадках, коли внесення змін обумовлено необхідністю приведення умов Договору у відповідність до вимог законодавства України (в таких випадках, змінені Правила оприлюднюються на сайті Банку та набирають чинності із зазначеної в них дати). Клієнт зобов’язаний двадцять п‘ятого числа кожного місяця ознайомлюватись з новими (зміненими) Правилами.

Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах.

Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Банк є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, який гарантує клієнту відшкодування коштів за його рахунками, відкритими в Банку.

Послугу надає АТ «Райффайзен Банк Аваль», ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88  ; адреса електронної пошти [email protected] ; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресамив телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси [email protected].

ПОПЕРЕДЖЕННЯ клієнтам – фізичним особам при користуванні послугою із розміщення банківського вкладу (депозиту)

Послуга відкриття та ведення вкладних (депозитних) рахунків фізичних осіб надається АТ «Райффайзен Банк Аваль» (далі – Банк) на умовах Договору банківського обслуговування (далі –Договір).  

Договір банківського обслуговування є договором приєднання (стаття 634 Цивільного кодексу України) та  складається з публічної  пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль», тарифів Банку та заяви про розміщення вкладу (депозиту).

При розміщенні в Банку коштів вкладу (депозиту) для клієнта відсутні будь-які наслідки в разі його несвоєчасного звернення до Банку щодо повернення грошових коштів вкладу (депозиту). Так, строкові вклади (депозити), повертаються клієнту автоматично в дату закінчення строку вкладу (депозиту) шляхом переказу коштів на поточний рахунок клієнта. Також, вклади (депозити), умови розміщення яких передбачають дострокове повернення коштів вкладу (депозиту), можуть бути достроково повернені клієнту на підставі його  заяви.

Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання  послуги залучення банківського вкладу  (крім надання пакета банківських послуг).

Банк не має права вносити зміни до укладеної з клієнтом заяви про розміщення вкладу (депозиту)  в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором або законом.

Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

Як відкрити депозит?

Відкривайте депозит у декілька кліків через систему «Райффайзен Онлайн» або завітайте до будь-якого відділення Банку, надавши такі документи для відкриття депозитного рахунку:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (реєстраційний номер облікової картки платника податків) або відповідну відмітку Державної податкової служби в паспорті;
  • для нерезидентів – документ, що підтверджує місце проживання фізичної особи.

Зателефонуйте на гарячу лінію Інформаційного центру за номерами: 0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних телефонів), (044) 490-88-88 (дзвінки на міський номер – згідно з тарифами оператора) або 521 (для абонентів МТС) – та призначте зустріч на оформлення вкладу у відділенні. Таким чином, у призначений час Вам не потрібно буде чекати в черзі.

Як оподатковується депозит?

Доходи фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді нарахованих відсотків за банківськими рахунками (депозитними, поточними, картковими) підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб незалежно від суми отриманого доходу:

  • ставка оподаткування – 18%;
  • військовий збір - 1,5%.

Банк самостійно здійснює утримання та перерахування податку з суми нарахованих відсотків (тобто Клієнту на рахунок зараховуються відсотки за мінусом 19,5%).

Основна сума банківського вкладу не оподатковується.

Як поповнити вклад?

Поповнення вкладу може бути готівковим або безготівковим.

Здійснити внесення коштів готівкоюна вклади «Класичний Строковий»*, «Бонус»* та поповнювати вклади «Ощадний» або «Універсальний» можна у касі будь-якого відділення Райффайзен Банку Аваль. 

Без комісії здійснити готівкове поповнення вкладу «Універсальний» можна у відділенні, де був відкритий рахунок. При поповненні даного вкладу в іншому відділенні банку: у гривні  – безкоштовно; в іноземній валюті – 0,7% від суми, але не менше ніж 1 дол. США / євро.

Безготівкове внесення коштів на вклад «Класичний Строковий» можливо одноразово в системі «Райффайзен Онлайн» з будь-якого рахунку, або з власного поточного рахунку «Для виплат» у відділенні Банку.

Безготівкове внесення коштів на вклад «Бонус» можливе одноразово з власного поточного рахунку «Для виплат» у відділенні Банку.

Безготівкове поповнення вкладу «Ощадний» можливе у тому числі шляхом:

  • оформлення договору постійного доручення на автоматичне поповнення вкладу із поточного або карткового рахунку;
  • платіжної картки, емітованої Райффайзен Банком Аваль, через мережу Центрів самообслуговування Банку;
  • системи «Райффайзен Онлайн».

Безготівкове поповнення вкладу «Універсальний» без комісій можна здійснити при поповненні:

  • з власного карткового рахунку в гривні через систему «Райффайзен Онлайн» або Центри самообслуговування;
  • з власного карткового рахунку в гривні з використанням постійного доручення;
  • із власного поточного рахунку «Для виплат»;
  • в гривні з іншого банку;
  • з власного вкладу «Універсальний»

Поповнення вкладу «Універсальний» з інших рахунків здійснюється з комісією – 1% від суми поповнення


*Після першого внесення коштів поповнення вкладів не передбачається.

Чи може інша особа поповнити рахунок фізичної особи-резидента?

Інша особа може поповнити рахунок в національній валюті на будь-яку суму.

Якщо депозит відкрито в іноземній валюті, то поповнити такий рахунок готівкою може виключно його власник або інша особа за довіреністю (довіреність для поповнення депозитів оформлюється безкоштовно у відділенні Банку).

Як здійснюється контроль за станом рахунків?

Контролювати стан рахунків найзручніше за допомогою Інтернет-банккінгу Raiffeisen Online для приватних осіб, доступ до якої надається безкоштовно.

Ви можете підключити послугу SMS-інформування щодо операцій із депозитами для фізичних осіб шляхом підписання у відділенні Банку відповідної заяви. SMS-інформування здійснюється за всіма операціями на суму від 100 UAH, 3 USD/EUR щодо строкових депозитів «Ощадний», «Класичний», «Бонус» та по вкладу «Універсальний». Послуга надається безкоштовно.

Яким чином клієнт отримує суму вкладу та відсотки?

Суму вкладу та нараховані відсотки можна отримати:

  • готівкою у будь-якому відділенні Райффайзен Банку Аваль;
  • здійснивши безкоштовне налаштування постійного доручення на автоматичний переказ відсотків або суми вкладу з поточного рахунку «Для виплат» на власний картковий рахунок;
  • переказавши кошти за лічені хвилини з поточного рахунку «Для виплат» або з вкладу «Універсальний» на власний картковий рахунок за допомогою системи «Райффайзен Онлайн» та отримати кошти в банкоматі.

При частковому або повному знятті коштів з вкладу «Універсальний:

  • без комісій здійснити безготівкове перерахування грошових коштів із вкладу «Універсальний» на власний картковий рахунок за допомогою системи «Райффайзен Онлайн».
  • без комісій здійснити безготівкове перерахування грошових коштів із вкладу «Універсальний» на власний рахунок "Поточний", на власний вклад на вимогу "Універсальний", на строковий вклад в межах Райффайзен Банку Аваль.
  • за умови зняття готівки з рахунків відкритих у гривні - 1% від суми, але не менш ніж 25 грн;
  • за умови зняття готівки з рахунків відкритих в іноземній валюті - безкоштовно.
  • за безготівкове перерахування грошових коштів із вкладу "Універсальний" на власний поточний рахунок «Для виплат» у відділенні Банку: у гривні  -  1% від суми, але не менш ніж 25 грн; в EUR - 1% від суми, але не менш ніж 1 євро; в USD - 1 дол.США;

Якщо сума вкладу та відсотків за ним до видачі перевищує 5 тис. дол. США або еквівалент цієї суми в іншій валюті, її необхідно замовити заздалегідь (за 2 банківські дні).

Для здійснення замовлення необхідно особисто звернутися до відділення Райффайзен Банку Аваль та подати відповідну заяву, або замовити необхідну суму, зателефонувавши до Інформаційного Центру Банку.

Яким чином нараховуються відсотки при достроковому розірванні вкладу?

При достроковому розірванні договору відсотки за депозитом нараховуються у наступному порядку:

  • для вкладу «Ощадний»: із дати відкриття (або пролонгації) перерахунок відсотків здійснюється за базовою ставкою для вкладу «Універсальний»;
  •  для вкладу «Бонус» (вклад терміном на 1 місяць із 5-ма пролонгаціями): за всі повні місяці, а також у пільговий період відсотки сплачуються у повному обсязі. В інший термін перерахунок відсотків здійснюється за ставкою для поточного рахунку.
Чи можна отримати офіційну довідку про стан депозитного рахунку?

Так, довідку можна отримати в будь-якому повнофункціональному відділенні Банку.

Якщо довідка необхідна для надання у посольство, рекомендовано звертатися до відділення, в якому відкрито рахунок.

У відділенні необхідно пред’явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та примірник договору.