Skip to main content

Кваліфікований електронний підпис

Заощаджуйте свій час з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)

Які переваги використання кваліфікованого електронного підпису?

Захищеність

Захист інформації надійними засобами криптографії, що відповідають державним стандартам

Законність

Кваліфікований  електронний  підпис має  рівну юридичну силу власноручного підпису

Унікальність

Цифровий сертифікат, з яким легко перевірити уповноважену особу  компанії, що має право підпису

Зручність

Підпис будь-якого документа без Вашої фізичної присутності

КЕП у Райфі для клієнтів корпоративного бізнесу

Підтримка українського бізнесу – це наразі одне з найважливіших для нас завдань. Тож ми запровадили можливість отримати КЕП клієнтам корпоративного бізнесу у відділенні Райфу.  У період військового часу процес отримання КЕП уповноваженими особами (без обмеження в кількості) - безкоштовний. 

 Вам необхідно лише звернутися до вашого сервіс - менеджера у Райфі та повідомити йому про своє бажання. Наші спеціалісти залюбки проконсультують вас та допоможуть все оформити та визначитись з найзручнішим для вас відділенням. 

 Оформіть безкоштовний КЕП та користуйтеся усіма перевагами дистанційного банкінгу вже зараз! 

Де використовують кваліфікований електронний підпис?

Документообіг з державними органами

Подавати звітність або декларації в електронній формі

  • Державна фіскальна служба України
  • Пенсійний фонд України
  • Сервіс «ДІЯ», тощо

Документообіг з бізнес-контрагентами

Можливість використовувати агрегатори бухгалтерського обслуговування

  • M.E.Doc
  • СОТА

Документообіг з Райфом

Підписувати документи в електронній формі

Райф та кваліфікований електронний підпис - це зручно!

Документи, підписані КЕП, прирівнюються до документів із власноручним підписом
Використання послуг електронного документообігу. Відтепер не потрібно підписувати 2 екземпляри договорів, засвідчувати кожну сторінку документа
Проходження процедури повторної ідентифікації. Подання опитувальника та документів без відвідування відділення
Підключення послуги еквайринг. Подання заяви про надання послуги або зміну будь-яких даних
Підписання договорів про взаємодію з банком щодо отримання банківських послуг по кредитним, депозитним та валютним операціям

Так простіше, адже немає потреби відвідувати відділення!

Кваліфікований електронний підпис у три кроки  

  1. Оберіть кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Зі списком можливо ознайомитися за посиланням.
  2. Зберіть необхідний пакет документів.
  3. Зверніться до представництва кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг для отримання кваліфікованого електронного підпису.
  1. Переконайтесь у наявності діючих ключів КЕП та підпишіть документ КЕП.
  2. Створіть лист у електронній пошті або у Райффайзен Бізнес Онлайн (WEB-версія або мобільний додаток).
  3. Додайте до листа електронний документ та відправте в Райф.

Контакти

Зателефонуйте нам за номером 

0-800-505-045

Напишіть нам на електронну адресу 

raif.business@raiffeisen.ua

Вас може зацікавити: