Відкрити рахунок
Піклуючись про своїх клієнтів, Raiffesen Bank пропонує будь-які типи рахунків відповідно до потреб кожного з них
Нові платіжні картки
⠀⠀⠀⠀
Гроші на касі
Знімайте готівку зі своєї картки безкоштовно на касах у торгових мережах
Поточні рахунки
Поточний рахунок у банку допоможе швидко та без значних витрат на комісійні винагороди здійснювати перекази по Україні та за кордон, а також отримувати на цей рахунок грошові кошти від фізичних та юридичних осіб.
Депозитарні послуги
- Банк є одним з лідерів за обсягом депозитарних активів
- Серед наших клієнтів провідні українські та міжнародні компанії
IBAN
IBAN (International Bank Account Number) - стандартизований міжнародний формат номеру рахунку, що складається з літер та цифр, який, крім номеру рахунку, містить у собі код країни (UA) та МФО банку.
Інтернет-комерція
Райффайзен Банк разом з компанією «Український процесінговий центр» — сертифікованим провайдером електронних платежів — пропонує співробітництво інтернет-магазинам у сфері інтернет-еквайрінгу, зокрема з прийому платіжних карт для оплати товарів і послуг через мережу інтернет.
Додаткові пропозиції
Raiffeisen Online
Страхування
Apple Pay
Відкрити рахунок онлайн | Райффайзен Банк
Так. Пропонуємо вам скористатися послугами банку з відкриття та обслуговування поточних рахунків — в національній та іноземній валютах (доларах США, євро, російських рублях та англійських фунтах стерлінгів).
Відслідкувати нарахування та списання коштів можна зареєструвавшись у додатку Райффайзен Онлайн.
Оригінал вашого паспорту або інший документ, що посвідчує особу.Оригінал вашого ідентифікаційного номеру або відповідна відмітка Державної податкової служби в паспорті.Для нерезидентів - документ, що підтверджує місце проживання.
- у додатку Райффайзен Онлайн - вкладка рахунки;
- у договірі;
- на сайті відповідної організації (для SWIFT переказів).
Закрити рахунок можна у будь-якому відділенні банку з відповідними документами (візьміть паспорт і пластикові карти, пов'язані з рахунком).
Послуга відкриття та ведення поточних рахунків фізичних осіб надається на умовах Договору банківського обслуговування, який укладається на необмежений строк.
Клієнт має право в будь-який момент строку дії Договору, після закриття всіх рахунків (у тому числі, вкладних) та повного погашення заборгованості перед Банком, ініціювати розірвання Договору (відмовитися від Договору) шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою.
Зміни та доповнення до Договору вносяться Банком шляхом викладення «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в новій редакції та її оприлюднення на сайті Банка один раз на місяць двадцять п’ятого числа (якщо двадцять п‘яте число припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, оприлюднення здійснюється в перший робочий день, наступним за ним). Така періодичність внесення змін до Правил не застосовується у випадках, коли внесення змін обумовлено необхідністю приведення умов Договору у відповідність до вимог законодавства України (в таких випадках, змінені Правила оприлюднюються на сайті Банку та набирають чинності із зазначеної в них дати). Клієнт зобов’язаний двадцять п‘ятого числа кожного місяця ознайомлюватись з новими (зміненими) Правилами.
Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах.
Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Банк є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, який гарантує клієнту відшкодування коштів за його рахунками, відкритими в Банку.
Послугу надає АТ «Райффайзен Банк Аваль», ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88 ; адреса електронної пошти info@aval.ua ; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресами, в телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@aval.ua.