Кожен має право подавати (надсилати) до банку звернення, що стосуються діяльності банку особисто або через уповноважену на це іншу особу.
У зверненні, що подається фізичною особою, має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписане заявником із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного підпису заявника при надсиланні електронного звернення не вимагається (крім звернень, що потребують розкриття банківської таємниці, персональних даних).
Звернення, оформлені без дотримання вказаних вище вимог повертаються заявникові не пізніше як через 10 днів від дня його надходження до банку із зазначенням причини повернення. Не розглядаються повторні звернення від однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання, якщо перше звернення було вирішено по суті.
Звернення, які містять інформацію про порушення працівниками банку вимог Закону України «Про запобігання корупції» №1700-VII від 14.10.2014р., можуть подаватися без зазначення авторства (анонімно).
Особа може подати звернення до Банку:
1. Усно або письмово у відділенні Банку;
2. Надіслати лист на адресу 01011, Україна, м. Київ, вул. Лєскова, 9;
3. Направити електронного листа на [email protected];
4. Заповнити контакту форму на сайті Банку https://www.raiffeisen.ua/kontakty/kontaktna-forma зазначивши свою електрону адресу.
Всі задіяні у розгляді звернення структурні підрозділи банку вживають максимальних заходів за для якнайшвидшого вирішення питань, порушених у зверненні заявником.
Звернення розглядаються та вирішуються в строк не більше ніж один місяць від дня їх надходження до Банку, а ті, які не потребують додаткового вивчення і перевірки, - невідкладно, але не пізніше ніж 10 календарних днів із дня їх отримання.
Якщо в зазначений термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, банк встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляє особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Відповідь на звернення заявника надається:
1. Направленням письмового листа на зазначене заявником місце проживання – у разі якщо звернення надавалось банку письмово;
2. Направленням електронного листа на зазначену заявником адресу електронної пошти – якщо звернення надавалось банку шляхом надсилання електронного листа, заповнення контактної форми на сайті Банку, за бажанням Заявника, який зазначив про це у письмовому зверненні.
3. Усно при зверненні у відділення Банку.
Особа також має право звернутись до Національного банку України щодо вирішення порушених у зверненнях питань за посиланням https://bank.gov.ua/ua/contacts-details#section-2
Звернення заявника до банку або до Національного банку України не позбавляє його/її права на звернення до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів.
За відмову в прийнятті та розгляді звернення, порушення терміну розгляду звернення, інші порушення права клієнта на звернення згідно із законодавством України посадові особи банку, відповідальні за розгляд звернень, несуть юридичну відповідальність.
Цілодобовий контакт центр Банку:
0 800 500 500 - по Україні
(044) 490 8888 - у Києві
(068) 490 08 88 - з Київстар
521 - з Vodafone