
Інклюзивність та безбар'єрність
АТ «Райффайзен Банк» (надалі, Банк) сприяє інклюзивному наданню фінансових послуг, що забезпечує доступність фінансових послуг всім споживачам на принципах
недискримінаційності, незалежно від віку, інвалідності, функціональних порушень, рівня комунікативних можливостей або обставин та збільшують ступінь участі всіх споживачів у соціумі.
Корисна інформація

Довідкова інформація

Загальнобанківські документи

Касове обслуговування
Райф уже 33 роки на ринку створює фінансові продукти та надає послуги, доступні кожному.
Ми інвестували понад 100 млн грн у переобладнання відділень для забезпечення безбар’єрного доступу:
- 76% мережі (228 відділень) мають зовнішню доступність (встановлені пандуси, поручні та підйомників для клієнтів)
- 50% мережі (157 відділень) обладнані інклюзивним АТМ, які адаптовані для клієнтів із порушеннями зору.
Інформацію про інклюзивні відділення та банкомати можна переглянути на сайті або у додатку MyRaif.
Наші співробітники проходять спеціальне навчання для обслуговування клієнтів із порушеннями зору та слуху, щоб забезпечити рівні можливості для всіх. Крім того, у контакт-центрі доступна допомога перекладачів жестової мови для клієнтів із порушеннями слуху.