Ми використовуємо cookies на цьому сайті, щоб надати вам кращий сервіс.
Обов'язкові умови отримання безкоштовного КЕП:
Для бізнес клієнтів, які обслуговуються в пакетах послуг "Бізнес Класик", "Бізнес Комфорт", "BenefIT", "Business Direct", "Просто Бізнес" - безкоштовне подання від імені клієнта 1 пакету документів на отримання послуг щодо формування сертифікату відкритого ключа кваліфікованого електронного підпису від ТОВ «Арт-Мастер» протягом календарного року. Подання кожного наступного пакету документів - 200 гривень, в т.ч. ПДВ.
Для бізнес клієнтів, які обслуговуються в пакеті послуг "Бізнес Еліт+" - безкоштовне подання від імені клієнта 1 та більше пакету документів на отримання послуг щодо формування сертифікату відкритого ключа кваліфікованого електронного підпису від ТОВ «Арт-Мастер» протягом календарного року.
Клієнт самостійно забезпечує наявність власного USB-накопичувача (флешки) або токену* для генерації і збереження ключа КЕП у відділенні банку.
В разі оформлення одночасно декількох КЕП або КЕП та електронну печатку, клієнт повинен забезпечити наявність 2 та більше USB-накопичувачів (флешки) або токенів*, в залежності від кількості оформлених КЕП.
*Токен - апаратне сховище, захищений засіб збереження ключової інформації. Рекомендовані апаратні сховища типу «Кристал-1» і «Алмаз-1К», «SecureToken-337», « CryptoCard-337» (ТОВ « Автор»).
Перелік відділень з можливістю отримати КЕП
Де використовують кваліфікований електронний підпис?
Інструкція щодо роботи з кваліфікованим електронним підписом instruktsiya-kep.pdf
Перевірка електронного підпису за посиланням
КЕП - Кваліфікований електронний підпис, щодо якого сформований кваліфікований сертифікат відкритих ключів компанією ТОВ "Арт-Мастер" (MASTERKEY).
Залишилися питання?
Зателефонуйте нам за номером 0-800-505-045
⠀
Напишіть нам на електронну адресу [email protected]
Кваліфікований електронний підпис юридичної особи — це різновид цифрового підпису, що формується спеціальними криптографічними засобами та дає змогу ідентифікувати особу, що підписує документ.
Ключ КЕП відповідає вимогам законодавства щодо автентифікації особи та має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис на паперовому документі.
Не передавайте файл ключа КЕП стороннім особам.
Встановіть складний пароль до КЕП та не розголошуйте його.
Перед використанням переконайтеся, що термін дії КЕП не закінчився. За потреби поновіть його.
Пам’ятайте про кібербезпеку — пристрій, на якому зберігається файл КЕП, потрібно захистити паролем.
Пропонуємо два способи оформлення: онлайн та у відділенні.
Онлайн
Клієнти Райфу можуть отримати доступ до ЕЦП онлайн і безкоштовно в системі Raiffeisen Business Online та мобільному застосунку.
Виберіть кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у переліку за посиланням.
Підготуйте необхідні для оформлення документи.
Скористайтеся онлайн-сервісом створення КЕП вибраного надавача послуги та успішно інтегруйте його в сервіс Raiffeisen Business Online.
У відділенні
Зверніться до служби підтримки за номером 0-800-505-045 та повідомте менеджеру про намір отримати кваліфікований електронний підпис у відділенні Райфу.
Після консультації виберіть зручне для візиту відділення та завітайте туди із пакетом документів.
Наші спеціалісти допоможуть вам оформити КЕП для ФОП або юридичної особи.
Підписуйте документи будь-де та будь-коли, адже це так зручно:
Перейдіть на сторінку сервісу, де потрібно підписати документ.
Завантажте ваш ключ КЕП.
Введіть код доступу та натисніть «Підписати».
Перевірте статус підпису. Після успішної операції відправте документ із накладеним КЕП — тепер він має юридичну силу.