Безкоштовний КЕП для бізнес клієнтiв Банку #6 | Raiffeisen Bank Aval Безкоштовний КЕП для бізнес клієнтiв Банку #7 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Безкоштовний КЕП для бізнес клієнтiв Банку!


Кваліфікований електронний підпис — це юридична сила ваших електронних документів. Використовуйте КЕП від Райфу безкоштовно: для засвідчення особи, захисту інформації та цифровізації бізнес-процесів. 



Безкоштовний КЕП для бізнес клієнтiв Банку | Raiffeisen Bank Aval

Обов'язкові умови отримання безкоштовного КЕП:

Обслуговування на одному з пакетів послуг

Для бізнес клієнтів, які обслуговуються в пакетах послуг "Бізнес Класик", "Бізнес Комфорт", "BenefIT", "Business Direct", "Просто Бізнес" - безкоштовне подання від імені клієнта 1 пакету документів на отримання послуг щодо формування сертифікату відкритого ключа кваліфікованого електронного підпису від ТОВ «Арт-Мастер» протягом календарного року. Подання кожного наступного пакету документів - 200 гривень, в т.ч. ПДВ.


Для бізнес клієнтів, які обслуговуються в пакеті послуг "Бізнес Еліт+" - безкоштовне подання від імені клієнта 1 та більше пакету документів на отримання послуг щодо формування сертифікату відкритого ключа кваліфікованого електронного підпису від ТОВ «Арт-Мастер» протягом календарного року.

Наявність власного USB-накопичувача/токена

Клієнт самостійно забезпечує наявність власного USB-накопичувача (флешки) або токену* для генерації і збереження ключа КЕП у відділенні банку.


В разі оформлення одночасно декількох КЕП або КЕП та електронну печатку, клієнт повинен забезпечити наявність 2 та більше USB-накопичувачів (флешки) або токенів*, в залежності від кількості оформлених КЕП.


*Токен - апаратне сховище, захищений засіб збереження ключової інформації. Рекомендовані апаратні сховища типу «Кристал-1» і «Алмаз-1К», «SecureToken-337», « CryptoCard-337» (ТОВ « Автор»).

Перелік відділень з можливістю отримати КЕП

ТАБЛИЦЯ ВІДДІЛЕНЬ.pdf

Де використовують кваліфікований електронний підпис?

Безкоштовний КЕП для бізнес клієнтiв Банку #2 | Raiffeisen Bank Aval

Документообіг з державними органами

Подавати звітність або декларації в електронній формі: Державна фіскальна служба України, Пенсійний фонд України, Сервіс «ДІЯ», тощо
Безкоштовний КЕП для бізнес клієнтiв Банку #3 | Raiffeisen Bank Aval

Використання у Raiffeisen Business Online

Реєстрація ключа КЕП у системі Raiffeisen Business Online і мобільному додатку для бізнес-клієнтів, активація ключа без відвідування відділення Банку
Безкоштовний КЕП для бізнес клієнтiв Банку #4 | Raiffeisen Bank Aval

Документообіг з Райффайзен Банком

Підписання документів та договорів з Банком в електронній формі для отримання банківських продуктів та послуг
Безкоштовний КЕП для бізнес клієнтiв Банку #5 | Raiffeisen Bank Aval

Документообіг з бізнес-контрагентами

Можливість використовувати агрегатори бухгалтерського обслуговування M.E.Doc, СОТА

Інструкція щодо роботи з кваліфікованим електронним підписом instruktsiya-kep.pdf


Перевірка електронного підпису за посиланням


КЕП - Кваліфікований електронний підпис, щодо якого сформований кваліфікований сертифікат відкритих ключів компанією ТОВ "Арт-Мастер" (MASTERKEY).

Залишилися питання?

Зателефонуйте нам за номером 0-800-505-045

Напишіть нам на електронну адресу [email protected]

Що таке кваліфікований електронний підпис?

Кваліфікований електронний підпис юридичної особи — це різновид цифрового підпису, що формується спеціальними криптографічними засобами та дає змогу ідентифікувати особу, що підписує документ. 


Ключ КЕП відповідає вимогам законодавства щодо автентифікації особи та має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис на паперовому документі. 


Важливі поради
  • Не передавайте файл ключа КЕП стороннім особам.

  • Встановіть складний пароль до КЕП та не розголошуйте його. 

  • Перед використанням переконайтеся, що термін дії КЕП не закінчився. За потреби поновіть його.

  • Пам’ятайте про кібербезпеку — пристрій, на якому зберігається файл КЕП, потрібно захистити паролем. 



Як отримати кваліфікований електронний підпис?

Пропонуємо два способи оформлення: онлайн та у відділенні. 

Онлайн

Клієнти Райфу можуть отримати доступ до ЕЦП онлайн і безкоштовно в системі Raiffeisen Business Online та мобільному застосунку. 


  1. Виберіть кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у переліку за посиланням


  1. Підготуйте необхідні для оформлення документи. 


  1. Скористайтеся онлайн-сервісом створення КЕП вибраного надавача послуги та успішно інтегруйте його в сервіс Raiffeisen Business Online. 

У відділенні

  1. Зверніться до служби підтримки за номером 0-800-505-045 та повідомте менеджеру про намір отримати кваліфікований електронний підпис у відділенні Райфу. 


  1. Після консультації виберіть зручне для візиту відділення та завітайте туди із пакетом документів. 


  1. Наші спеціалісти допоможуть вам оформити КЕП для ФОП або юридичної особи. 

Використання КЕП у Райфі

Підписуйте документи будь-де та будь-коли, адже це так зручно:


  1. Перейдіть на сторінку сервісу, де потрібно підписати документ.


  1. Завантажте ваш ключ КЕП.


  1. Введіть код доступу та натисніть «Підписати».


  1. Перевірте статус підпису. Після успішної операції відправте документ із накладеним КЕП — тепер він має юридичну силу.