
Еквайринг
Безперечні переваги співробітництва із прийому до оплати пластикових карток
Відкривайте рахунок ФОП та розвивайте власну справу з легкістю
Бізнесу > Рахунок > Рахунок для ФОП онлайн
в тарифному пакеті Бізнес Класик
в тарифному пакеті Бізнес Класик
Ви можете подати заявку на сайті у будь-який зручний для вас час 24/7, відкриття рахунків відбувається з 5:00 до 23:00 у будні. Здійснювати видаткові операції ви зможете одразу після того, як ваш рахунок буде прийнято на облік у податковій.
Дебетна картка для бізнесу | безкоштовно |
Відкриття поточного рахунку (₴ $ €) | безкоштовно |
Безготівкові платежі у грн. у межах Банку | безкоштовно |
Комісія за обслуговування | 150 грн/міс |
Безготівкові платежі у грн за межі Банку в Raiffeisen Business Online | · до 100 тис грн - 3 грн · від 100 тис грн - 12 грн |
Безготівкові платежі з поточного/ карткового рахунку ФОП на власну картку фіз.особи у межах Банку | безкоштовно |
Безготівкові платежі у грн. в межах Банку: | безкоштовно |
Видача готівки: | · у касі з поточного рахунку: 1,1% від суми, але не менше 50 грн. · у касі з поточного карткового рахунку: 1,3% від суми, але не менше 50 грн. · у банкоматі: до 20 000 грн в місяць - безкоштовно; від 20 000 грн - 0,85% + 5,0 грн. |
Внесення готівки: | у касі на поточний та поточний картковий рахунок: 0,2% від суми, але не менше 25 грн. |
Особистий кабінет в додатку з цілодобовим доступом до Ваших бізнес-рахунків.
Безперечні переваги співробітництва із прийому до оплати пластикових карток
Оплата послуг по QR-коду або за посиланням на платіж
Заощаджуйте свій час та отримуйте послуги дистанційно
1. Подайте заявку на відкриття рахунку
2. Ознайомтесь з документами та надайте згоду
3. Оберіть спосіб реєстрації: без КЕП
4. Надайте обов’язкові дані: ІПН, номер телефону, e-mail
5. Заповніть опитувальник
6. Надайте документи зі застосунку «Дія»
7. Верифікуйте дані
8. Виберіть відділення обслуговування
9. Підпишіть документи за допомогою застосунку «Дія»
10. Для користування послугами встановіть Raiffeisen Business Online
11. Користуєтеся послугами Банку із задоволенням!
1. Подайте заявку на відкриття рахунку
2. Ознайомтесь з документами та надайте згоду
3. Оберіть спосіб реєстрації: з КЕП
4. Завантажте КЕП
5. Надайте обов’язкові дані: номер телефону, e-mail
6. Заповніть опитувальник
7. Надайте документи зі застосунку «Дія»
8. Верифікуйте дані
9. Виберіть відділення обслуговування
10. Підпишіть документи за допомогою застосунку «Дія»
11. Для користування послугами встановіть Raiffeisen Business Online
12. Користуєтеся послугами Банку із задоволенням!
По Україні: 0 (800) 505 770 -по Україні
З-за кордону: +38 044 230 99 98 або
raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype)
пн-пт 8:00 - 22:00
сб-нд 8:00 - 20:00
Тут ви можете знайти відповіді на найбільш поширені питання.
Рахунок для ФОП — це банківський рахунок фізичної особи-підприємця, який дає змогу здійснювати всі фінансові операції для ведення бізнесу окремо від особистих коштів: отримувати платежі від клієнтів, оплачувати витрати та сплачувати податки. Розрахунковий рахунок ФОП допомагає вести чіткий облік доходів і витрат, що важливо для оформлення бухгалтерської та податкової звітності.
Згідно із законодавством України підприємець не змушений відкривати банківський рахунок, якщо здійснює лише готівкові розрахунки. У такому разі можете вирішувати самостійно, чи потрібен розрахунковий рахунок для ФОП. Утім, аби проводити безготівкові платежі та отримувати зарахування від покупців на картку, обов’язково потрібно відкрити бізнес-рахунок.
У Райфі ми пропонуємо два способи відкриття рахунка: з КЕП та без нього. Виберіть потрібний вам спосіб та виконайте швидку процедуру оформлення.
Спочатку заповніть електронну заяву та введіть контактні дані: номер телефону та електронну пошту. Далі скористайтеся застосунком Дія для швидкої верифікації та надання документів. Виберіть зручне відділення для підписання документів. Після завершення реєстрації встановіть Raiffeisen Business Online для керування бізнес-рахунком.
Знадобиться паспорт/ID-картка, ІПН та довідка про реєстрацію ФОП. Також варто подбати про доступ до застосунку Дія, якщо бажаєте відкрити рахунок онлайн.
Виберіть зручне відділення та відвідайте його в зручний для вас час, завчасно підготувавши перелік документів для оформлення. Ми допоможемо Вам відкрити рахунок та надамо всі потрібні інструкції щодо користування. Також зареєструвати статус ФОП можна в ЦНАП за місцем проживання.
Оформлення заявки онлайн займає лише 15 хвилин. Розглядаємо заявки з 5:00 до 23:00 у будні. Ви зможете користуватися рахунком щойно його буде затверджено на облік у податковій.
Так. Окрім гривні, ми пропонуємо відкриття рахунка в доларах США та євро.
Стане в пригоді підприємцям різних сфер: фрилансерам, приватним майстрам, представникам креативних професій, власникам онлайн-магазинів, адвокатам, нотаріусам та всім, хто прагне гнучкості в управлінні фінансами бізнесу.
картка visa, дебетова картка з кешбеком, доларова картка, еквайринг це, електронний рахунок, інтернет еквайринг з мінімальною комісією, карта банку для дітей, карта віза голд, картка без паспорту, картка для зняття готівки без відсотків, курс валюти на сьогодні, відкрити рахунок дитині, платіжний термінал на андроід, вартість торгового еквайрингу, фоп відкрити рахунок, пенсія в банку
Райффайзен Банк із 1 червня 2023 року змінив регламент подання до банку заяв про купівлю/продаж/обмін іноземної валюти для участі у торговельній сесії та платіжних інструкцій в іноземній валюті та виконання платіжних інструкцій в іноземній валюті, а також зарахування коштів за вхідними SWIFT-повідомленнями для клієнтів фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб.
Райффайзен Банк запропонував фізичним особам – підприємцям можливість відкрити рахунок онлайн.
Тепер можна у зручний для вас час та без будь-яких візитів у банк оформити собі рахунок та почати користуватися усіма перевагами дистанційного банкінгу від Райфу. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Клієнтам Райффайзен Банку – ФОПам та юридичним особам стало простіше передавати їхню звітність у банк.
Відразу після отримання квитанції про узгодження держорганами ваших документів їх можна надіслати у системі M.E.DOC. Більше непотрібно додатково друкувати, завіряти, завантажувати та пересилати файли у банк.