Skip to main content

Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше!

Вже не потрібно підписувати  багато Договорів – відтепер продукти, послуги та умови співпраці з Райф в одному Договорі комплексного банківського обслуговування для Клієнтів корпоративного бізнесу!

Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше!

Відтепер у одному Договорі:

  • Розрахунково - касове обслуговування;Карткові рахунки та платіжні картки;
  • Інтернет-банкінг, в т.ч. за допомогою мобільного додатку;
  • Регулярні перекази коштів;
  • Приймання Банком на користь Клієнта готівкових коштів (платежів) та торгівельної виручки;
  • Вкладні (депозитні) рахунки;
  • Виписки SWIFT у форматах МТ940/MT941/МТ942;
  • Еквайринг;
  • Форвардні операції;Обслуговування за отриманими акредитивами та гарантіями, розрахунки за інкасо.

Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше!

Приєднатися до Договору можливо шляхом підписання відповідної Заяви.

В подальшому, для отримання  передбачених Договором послуг  між Банком та Клієнтом укладається Заява про надання відповідної послуги  Банку з обслуговування за отриманими акредитивами та гарантіями, а також проведення розрахунків за інкасо надаються без укладання Заяв.

Оновлення Правил може здійснюватися 1 (першого) та 15 (п’ятнадцятого) числа кожного місяця, зміни набувають чинності за 2 тижні після публікації.

Зміни оприлюднюються на сайті Банку, з направленням повідомлень Клієнтам засобами нового Raiffeisen Business Online.