Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше!
Вже не потрібно підписувати багато Договорів – відтепер продукти, послуги та умови співпраці з Райф в одному Договорі комплексного банківського обслуговування для Клієнтів корпоративного бізнесу!
Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше!
Відтепер у одному Договорі:
- Розрахунково - касове обслуговування;Карткові рахунки та платіжні картки;
- Інтернет-банкінг, в т.ч. за допомогою мобільного додатку;
- Регулярні перекази коштів;
- Приймання Банком на користь Клієнта готівкових коштів (платежів) та торгівельної виручки;
- Вкладні (депозитні) рахунки;
- Виписки SWIFT у форматах МТ940/MT941/МТ942;
- Еквайринг;
- Форвардні операції;Обслуговування за отриманими акредитивами та гарантіями, розрахунки за інкасо.
Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше!
Приєднатися до Договору можливо шляхом підписання відповідної Заяви.
В подальшому, для отримання передбачених Договором послуг між Банком та Клієнтом укладається Заява про надання відповідної послуги Банку з обслуговування за отриманими акредитивами та гарантіями, а також проведення розрахунків за інкасо надаються без укладання Заяв.
Оновлення Правил може здійснюватися 1 (першого) та 15 (п’ятнадцятого) числа кожного місяця, зміни набувають чинності за 2 тижні після публікації.
Зміни оприлюднюються на сайті Банку, з направленням повідомлень Клієнтам засобами нового Raiffeisen Business Online.