Skip to main content

Страхування фінансових ризиків «Варта 24/7»

ДЛЯ ЧОГО? - Послуга страхування від шахрайських дій, яка дозволить захистити власні кошти від найпоширеніших видів шахрайських дій та швидко повернути гроші у разі їх втрати через шахрайські дії злочинців.

ДЛЯ КОГО? - Страхувальником за Договором може бути будь-яка дієздатна фізична особа, яка має діючий рахунок в АТ «Райффайзен банк».

«ЩО СТРАХУЄТЬСЯ? – Грошові кошти, які розміщено на ВСІХ діючих поточних та карткових рахунках Страхувальника, відкритих в АТ «Райффайзен Банк» Покриття поширюється як на дебетові так і на кредитні карткові рахунки Страхувальника».

Страхові ризики:

Незаконне отримання готівкових коштів з карткового рахунку (втрата картки) Приклад: якщо загубили або вкрали картку / телефон, а зловмисники зняли кошти в банкоматі.
Незаконна оплата з карткового рахунку в торгівельно-сервісній мережі за втраченими / викраденими картками Приклад: шахраї розрахувались загубленою або вкраденою карткою / телефоном в офлайн або онлайн торгівельно-сервісній мережі.
Інтернет-еквайринг з використанням «Технології безпеки 3-D Secure» Приклад: Інтернет-покупки які не робив / не підтверджував наш клієнт, клієнту не приходив 3-D secure пароль, але покупку підтвердили шахраї 3-D secure паролем.
Фішінг, Фармінг, Вішинг Фішінг, Фармінг, Вішинг Приклад: перехід за фішінговим посиланням на підроблений сайт, наприклад, для отримання допомоги від ООН / Червоного Хреста та ін., при продажі товару на ОЛХ скидають посилання ніби на безпечну оплату і списуються кошти з карти.
Скіммінг Приклад: зловмисники встановлюють на банкоматах, платіжних терміналах спеціальні пристрої – накладки або камери та картридери, які фіксують введення PIN-коду та зчитують дані картки, а потім копіюють картку та знімають гроші, або платять нею.
Соціальний інжиніринг Приклад: зателефонували з СБ банку / НБУ / оператора мобільного зв'язку / поліції / страхової компанії та ін. / шахраї зламали сторінку родича / близької людини та попросили гроші в борг - клієнт передав дані картки або самостійно перевів кошти.

Умови страхування:

Страхова сума

50 000 грн

Строк дії договору страхування

1 (один) рік або 1 (один) місяць з можливістю продовження (лонгації) строку дії договору.

Розмір страхового платежу

за період 1 (один) місяць - 60 грн 

за період 1 (один) рік - 500 грн 

Порядок оплати

Страховий платіж підлягає сплаті одним платежем при укладенні договору.

Територія дії договору

Весь світ

За виключенням тимчасово окупованих територій України, населених пунктів і територій, що розташовані на лінії розмежування/лінії зіткнення, або воєнних дій будь-якого характеру; поза межами України – території, що знаходяться в зоні воєнних дій будь-якого характеру, тимчасово окуповані, анексовані чи спірні території (повне описання територій, на яких не діє страхове покриття, наведено в договорі).

Важливо! Незалежно від того, укладено договір на 1 (один) рік чи на 1 (один) місяць з пролонгацією, страхова сума встановлюється на кожні 12 (дванадцять) місяців дії договору та поновлюється на кожну річницю дії договору.

Часті питання:

Строк, протягом якого Страховик приймає рішення про визнання або невизнання випадку страховим становить 10 (десять) робочих днів після отримання заяви про страхову виплату і всіх необхідних документів та/або інформації, що підтверджують факт настання страхового випадку.

Після прийняття рішення – Страховик протягом 10 (десяти) робочих днів здійснює страхову виплату (у разі визнання випадку страховим) або повідомляє Страхувальника про прийняте рішення про відмову у здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови за Договором.

Страхова виплата здійснюється в розмірі незаконно списаних коштів із рахунку Страхувальника та з вирахуванням суми вже отриманих відшкодувань від третіх осіб (тобто страхова виплата не може перевищувати загальну суму збитку Страхувальника). При цьому сума страхової виплати буде сплачена в межах страхової суми за договором. Якщо ж за договором вже здійснювались виплати протягом року - то в межах залишку страхової суми.

Страхова виплата не може перевищувати розміру страхової суми 50 000 грн. При цьому: 1) якщо зловмисниками викрадено більше 50 000 грн – то виплата буде здійснюватися саме в межах встановленої страхової суми (не більше); 2) сума виплати не є фіксованою, а залежить від реальної суми збитків Страхувальника (незаконно списаних коштів із рахунку Страхувальника та з вирахуванням суми вже отриманих відшкодувань від третіх осіб).

У разі настання випадку, який може бути визнаний страховим, звернення до Страховика є обов'язковим, при цьому, повідомити про подію Страховика та Банк необхідно не пізніше, ніж протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту виявлення незаконних операцій. Несвоєчасне повідомлення про настання випадку або несвоєчасне подання документів може бути підставою для відмови у здійсненні виплати.

1.Не пізніше 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту виявлення незаконних операцій:

1.1. звернутися за телефоном інформаційного центру Страховика сповістити про подію, що сталася, а також повідомити:

•        номер Договору;

•        обставини настання події, що має ознаки Страхового випадку;

•        іншу інформацію на вимогу Страховика. 

+38 (044) 225 60 00

+38 (066) 170 03 73 (Vodafone)

+38 (097) 170 03 73 (Київстар)

+38 (093) 170 03 73 (Lifecell

1.2. негайно вжити заходів, щодо зменшення можливих збитків – повідомити Банк за номером телефону 0 800 500 500 про випадок для оперативного блокування платіжної картки та:

   а) надати Банку всю відому інформацію щодо незаконної операції, події та обставин за яких вона відбулася;

   б) виконати рекомендації співробітника Банку у зв'язку із настанням події, в тому числі заблокувати платіжну картку, дані якої було скомпрометовано та інші.

2 .Протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту виявлення незаконних операцій:

2.1. подати Страховику заяву про страхову виплату;

2.2. звернутися та подати заяву до компетентних органів (поліції) повідомивши всі відомі обставини про випадок, що відбувся, в тому числі про викрадення платіжної карти та/або мобільного телефону;

Надати Страховику документи, що підтверджують страховий випадок, передбачені умовами договору, та виконати інші дії на вимогу Страховика.

3. Надати Страховику документи, що підтверджують страховий випадок, передбачені умовами договору, та виконати інші дії на вимогу Страховика.

Документи, які обов'язково надаються Страховику:

1.       заява про страхову виплату (із описом обставин страхового випадку, реквізитами банківського рахунку для отримання страхової виплати);

2.       копія паспорту або ID-карти та довідка про присвоєння індивідуального податкового номеру;

3.       документи, видані компетентними органами, які підтверджують настання події (це можуть бути документи компетентних органів, що підтверджують реєстрацію заяви про адміністративне правопорушення або початок кримінального провадження та внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР), довідки поліції та/або органів МВС).

Якщо зазначених документів не достатньо для встановлення факту, обставин та наслідків страхового випадку, Страховик може вимагати від Страхувальника інші документи та матеріали залежно від обставин випадку, про що додатково повідомляє.

Важлива інформація:

Інформаційним документом про стандартний страховий продукт тут.

З інформацією про страховий продукт та страховика на веб сайті страхових компаній за посиланням: ПрАТ «СК «УНІКА» Код ЄДРПОУ: 20033533.