Raiffeisen Online #6 | Raiffeisen Bank Aval Raiffeisen Online #7 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Old Raiffeisen Online

Цей застосунок та його веб-версія будуть відключені протягом 2025 року. Ваші гроші і рахунки вже чекають вас у новому, ще більш зручному і стильному MyRaif.

Raiffeisen Online #2 | Raiffeisen Bank Aval
Raiffeisen Online #3 | Raiffeisen Bank Aval

Raiffeisen Online буде відключено протягом 2025 року

Raiffeisen Online #4 | Raiffeisen Bank Aval
Raiffeisen Online #5 | Raiffeisen Bank Aval

Вже дуже поруч той час, коли ми припинимо підтримку старого мобільного додатка, щоб повністю перейти на новий рівень обслуговування. Представляємо MyRaif — ваш новий цифровий канал для управління фінансами. Ми відключаємо старий додаток, щоб зосередитися на сучасних рішеннях, які забезпечують безпеку та зручність. 

MyRaif — це ваш надійний помічник, що пропонує швидкий доступ до всіх ваших рахунків і фінансових операцій. Завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу та підвищеній безпеці, ви можете бути впевнені, що ваші гроші завжди під надійним захистом. 

Це не просто зміна. MyRaif — єдиний цифровий канал, який об'єднує всі необхідні функції в одному місці. Ми цінуємо вашу довіру і прагнемо зробити ваш досвід ще кращим. 

Дякуємо, що залишаєтеся з нами! Завантажте MyRaif і відчуйте переваги нового рівня обслуговування.

💛 Скоро MyRaif стане єдиним застосунком для обслуговування
Ми поступово переходимо з Raiffeisen Online на сучасний мобільний застосунок MyRaif.
До кінця року Raiffeisen Online буде виведений з користування.

Що це означає для вас?
🔹 Увесь знайомий функціонал — вже доступний у MyRaif
🔹 Ви отримуєте новий рівень зручності, інноваційності та захисту
🔹 MyRaif — ваш мобільний помічник у щоденних фінансових справах

Ми вдосконалюємо MyRaif щодня — завантажуйте застосунок та користуйтесь звичними послугами в новому форматі.

💛Легко зберігайте та редагуйте перекази в "Обрані" в MyRaif: 

 

🔹 У розділі «Останні платежі» виберіть потрібну транзакцію, введіть назву та збережіть. 

🔹 У деталях переказу за IBAN натисніть «Додати в обрані». 

🔹 Ви також можете додати переказ до "Обраних" одразу після його оплати. 

 

💛Просто і зручно!

Корисна інформація

Чому ви вирішили відключити Raiffeisen Online?

Ми плідно працювали над розробкою нового застосунку, що буде зручнішим, швидшим та безпечнішим для наших клієнтів. З кожним днем ми додаємо у MyRaif все більше функцій, зокрема й тих, що наявні у Raiffeisen Online. Для того, аби користування мобільним банкінгом було ще комфортнішим, ми сконцентруємо усі сили на розвитку застосунку MyRaif. 

Чи потрібно буде платити за використання MyRaif?

Ні. Окрім того, у MyRaif ви можете робити перекази з картки на картку та за реквізитами без комісії! Тобто з новим застосунком ви ще й економите кошти!

Як довго триватиме процес переходу на MyRaif?

До кінця року ми плануємо зробити недоступним до скачування старий застосунок.

Чи всі функції Raiffeisen Online будуть доступні в MyRaif?

Так. Перед тим, як старий застосунок перестане бути доступним, увесь функціонал, до якого ви звикли, буде доступний в MyRaif. Але це буде лише початок, адже в MyRaif буде доступний ширший функціонал, ніж в Raiffeisen Online.

Що робити, якщо я не можу завантажити MyRaif на свій пристрій?

Аби допомогти вам, нам потрібно розібратися конкретно у вашій ситуації. Будь ласка, розпишіть більш детально, які саме проблеми виникають. 

Чи будуть доступні шаблони для всіх типів платежів?

Так, шаблони у вигляді "обраних" будуть доступні в MyRaif перед тим, як ми відключимо старий застосунок.

Як встановити ліміти на картку через новий застосунок?

Цей функціонал вже доступний у MyRaif. Вам достатньо зайти в застосунок, натиснути на бажану картку й в розділі «Дії з карткою» налаштувати ліміти.

Чи можу я продовжувати користуватися Raiffeisen Online до кінця року?

Звісно, у вас є така можливість. Допоки усі функції, до яких ви звикли, не будуть перенесені в MyRaif, ви можете спокійно користуватися старим застосунком. 

Що робити, якщо я не задоволений новим застосунком?

Залиште свій фідбек нам. Ми хочемо дізнатися, що саме вам не подобається, аби ми могли врахувати це при вдосконаленні нашого застосунку. Наша мета почути кожного й зробити процес переходу максимально комфортним.

Чи є різниця в комісіях між MyRaif і Raiffeisen Online?

Так, усі перекази в MyRaif ви можете робити без комісії. Тому користуватися новим застосунком це не лише приємно, але й вигідно!

Як оновити застосунок до останньої версії?

Вам достатньо зайти в Маркет застосунків вашого смартфону та натиснути кнопку "Оновити".

Чи є можливість налаштувати сповіщення про витрати в MyRaif?

Так, ви можете вмикати або вимикати усі сповіщення від нашого застосунку. Налаштування ви можете знайти у відповідному меню вашого смартфону.

Чи можу я повернутися до Raiffeisen Online після переходу на MyRaif?

Ще якийсь час Raiffeisen Online буде доступний нашим користувачам. Проте після його повного відключення, ви зможете користуватися лише MyRaif. Про момент повного вимкнення старого застосунку обов’язково повідомимо клієнтів.

Як ви плануєте покращити взаємодію в MyRaif?

Ми активно проводимо дослідження, аби зрозуміти, як зробити MyRaif ще зручнішим для наших клієнтів. Окрім цього, ми завжди відкриті до зворотного звязку з нашими клієнтами й враховуємо та аналізуємо кожен відгук.

Чи потрібно буде заново реєструватися в MyRaif?

Якщо ви до цього не користувалися MyRaif, вам необхідно один раз пройти реєстрацію. Після цього ви можете не турбуватися і комфортно користуватися новим застосунком.

Як ви враховуєте відгуки клієнтів для покращення MyRaif?

Всі відгуки від наших клієнтів ми передаємо командам розробників, які вивчають їх та аналізують. Важливо зібрати велику кількість відгуків, аби розуміти наскільки той чи інший запит відповідає потребам наших клієнтів. Наша мета слухати та вивчати весь зворотній звязок.