Ми використовуємо cookies на цьому сайті, щоб надати вам кращий сервіс.
Для фізичної особи — підприємця* та уповноваженої особи з правом першого підпису:
1. Роздрукуйте і підпишіть Заявку на папері у двох полях: «Достовірність заведених даних підтверджую», «Керівник Клієнта» (відбиток печатки за наявності, не обов'язково).
2. Зверніться особисто у відділення Банку з роздрукованою та підписаною Заявкою та паспортним документом або Заявка може бути роздрукована безпосередньо у відділенні Банку у Вашій присутності.
Для уповноваженої особи фізичної особи — підприємця* / компанії з правом другого або ін. рівня підпису:
1. Роздрукуйте і підпишіть Заявку на папері у полі: «Достовірність заведених даних підтверджую».
2. Підпишіть Заявку на папері у Керівника, який має право першого підпису, у полі: «Керівник Клієнта» (відбиток печатки за наявності, не обов'язково).
3. Зверніться особисто у відділення Банку з роздрукованою та підписаною Заявкою та паспортним документом.
Для активації ключа Ви можете звернутись у будь-яке працююче стаціонарне відділення Райффайзен Банк на території України.
* Зокрема, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (приватний нотаріус, адвокат, арбітражний керуючий тощо).
Увага! Процедура можлива лише для уповноважених осіб компаній та для випадку відсутності ключа Кваліфікованого ЕП, що випущений на Вас як на офіційну уповноважену особу компанії.
Для уповноваженої особи компанії з правом першого підпису:
1. Підпишіть збережений файл із pdf-формою Заявки Вашим ключем Кваліфікованого ЕП* (КЕП), що випущений на Вас як на фізичну особу. Будь ласка, при підписанні файлу ключем КЕП обирайте pdf-формат.
2. Передайте у Банк файл Заявки, підписаний КЕП (у форматі p7s) зручним шляхом:
a) через Клієнт-Банк iBank2UA («Bifit») — Листом з тематикою «Замовлення послуг (сервісів)», або
b) листом на електронну пошту Віртуального відділення [email protected].
З текстом: «Прошу прийняти Заявку на реєстрацію ключа для нового Райффайзен Бізнес Онлайн, для його активації, реєстрація і генерація ключа здійснена мною особисто».
Для уповноваженої особи компанії з правом другого або ін. рівня підпису:
1. Підпишіть збережений файл із pdf-формою Заявки Вашим ключем Кваліфікованого ЕП* (КЕП), що випущений на Вас як на фізичну особу. Будь ласка, при підписанні файлу ключем КЕП обирайте pdf-формат.
2. Передайте підписаний файл із Заявкою керівнику для підпису ключем КЕП, що випущений на уповноважену особу компанії або на фізичну особу.
3. Передайте у Банк файл Заявки, підписаний Вашим КЕП і КЕП Керівника (у форматі p7s.p7s), зручним шляхом:
a) через Клієнт-Банк iBank2UA («Bifit») – Листом з тематикою «Замовлення послуг (сервісів)», або
b) листом на електронну пошту Віртуального відділення [email protected].
З текстом: «Прошу прийняти Заявку на реєстрацію ключа для нового Райффайзен Бізнес Онлайн, для його активації, реєстрація і генерація ключа здійснена мною особисто».
* Якщо Ви маєте чинний ключ КЕП, що випущений на уповноважену особу компанії, його можна зареєструвати у новому Raiffeisen Business Online і він буде активований дистанційно.
Для фізичної особи — підприємця* та уповноваженої особи компанії з правом першого підпису:
1. Увійдіть у систему Raiffeisen Online, відкрийте чат-листування і вкладіть у нове повідомлення файл Заявки реєстрації з текстом: «Прошу прийняти Заявку на реєстрацію ключа для нового Райффайзен Бізнес Онлайн, для його активації, реєстрація і генерація ключа здійснена мною особисто» і відправте повідомлення.
2. Зателефонуйте у Службу підтримки Raiffeisen Business Online та повідомте про відправлення листа і Вашу потребу.
Для уповноваженої особи компанії з правом другого або ін. рівня підпису:
будь ласка, зателефонуйте у Службу підтримки Raiffeisen Business Online.
* Зокрема, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (приватний нотаріус, адвокат, арбітражний керуючий тощо).
У випадку виникнення будь-яких інших складнощів щодо відновлення доступу до нового Raiffeisen Business Online, таких як:
a) необхідність зміни кількості підписів для документів, для відновлення повноцінного користування системою;
b) відсутності ключів Кваліфікованого електронного підпису, для передачі Заявок реєстрації ключів Банку дистанційно;
- будь ласка, зателефонуйте у Службу підтримки Raiffeisen Business Online, оператор невідкладно надішле Ваш запит у Віртуальне відділення, співробітники якого зв’яжуться з Вами для пошуку оптимального шляху вирішення задачі.
Служба підтримки Raiffeisen Business Online
0 800 505 770 — по Україні
0 800 400 470 — по Україні
+38 (044) 495 41 40 – у Києві та з-за кордону
пн-пт 8:00 — 22:00
cб-нд 8:00 — 20:00
Інформаційний центр для бізнес-клієнтів
0 800 400 445 — по Україні
0 800 505 045 — по Україні
(044) 590 24 98 — у Києві та з-за кордону
пн-пт 8:00 — 22:00
сб-нд 8:00 — 20:00
Дзвінки з-за кордону
+38 044 230 99 98 (за тарифами оператора)
або [email protected] (безкоштовно зі Skype)
Віртуальне відділення РайфБізнес
пн-пт 9:00 — 18:00