Шановний Клієнте! Ви пройшли реєстрацію у новому Raiffeisen Business Online, згенерували особистий секретний файл ключа Банку (з правом підпису розрахункових документів) і зберегли або роздрукували Заявку реєстрації ключа ЕП у pdf-форматі.
Якщо ключ згенеровано на ім’я безпосередньо Клієнта — фізичної особи — підприємця* (власник рахунків) або на ім’я Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Директор) з правом першого підпису (рівень підпису №1):
1. Роздрукуйте і підпишіть Заявку на папері у двох полях: «Достовірність заведених даних підтверджую», «Керівник Клієнта» (відбиток печатки за наявності, не обов'язково).
2. Для активації ключа зверніться особисто у відділення Банку з роздрукованою та належним чином підписаною Заявкою та паспортним документом або Заявка на реєстрацію ключа може бути роздрукована безпосередньо у відділенні Банку у вашій присутності.
Якщо ключ згенеровано на ім’я Уповноваженої особи Клієнта- фізичної особи — підприємця* / Юридичної особи (Головний бухгалтер / Бухгалтер / Інше) з правом другого підпису (рівень підпису №2/№3…):
1.Роздрукуйте і підпишіть Заявку на папері у полі: «Достовірність заведених даних підтверджую».
2.Підпишіть Заявку на папері з відповідним Керівником, який має право першого підпису, у полі: «Керівник Клієнта» (відбиток печатки за наявності, не обов'язково).
3.Для активації ключа зверніться особисто у відділення Банку з роздрукованою та належним чином підписаною Заявкою та паспортним документом.
Для проходження вказаної процедури Ви можете відвідати будь-яке працююче стаціонарне відділення Райффайзен Банк на території України.
* Зокрема фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (приватний нотаріус, адвокат, арбітражний керуючий тощо).
Увага! Процедура можлива лише для Уповноважених осіб Клієнтів — Юридичних осіб (компаній) і для випадку відсутності ключа Кваліфікованого ЕП, що випущений на Вас як на офіційну Уповноважену особу компанії.
Шановний Клієнте! Ви пройшли реєстрацію у новому Raiffeisen Business Online, згенерували особистий секретний файл ключа Банку (з правом підпису розрахункових документів) і зберегли Заявку реєстрації ключа ЕП у pdf-форматі.
Якщо ключ згенеровано на ім’я Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Директор) з правом першого підпису (рівень підпису №1):
1. У кінці процесу реєстрації ключа Удосконаленого ЕП (ключ Банку) збережіть Заявку реєстрації у pdf-форматі.
2. Підпишіть збережений файл із pdf-формою Заявки Вашим ключем Кваліфікованого ЕП* (КЕП), що випущений на Вас як на фізичну особу. Будь ласка, при підписанні файлу ключем КЕП обирайте pdf-формат.
3. Передайте у Банк файл Заявки, підписаний КЕП (у форматі p7s) зручним шляхом:
a) через Клієнт-Банк iBank2UA («Bifit») — Листом з тематикою «Замовлення послуг (сервісів)», або
b) листом на електронну пошту Віртуального відділення [email protected].
4. У тексті Листа будь ласка опишіть Вашу потребу: «Прошу прийняти Заявку на реєстрацію ключа для нового Райффайзен Бізнес Онлайн, для його активації, реєстрація і генерація ключа здійснена мною особисто».
Якщо ключ згенеровано на ім’я Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Головний бухгалтер / Бухгалтер / Інше) з правом другого підпису (рівень підпису №2/№3…):
1. У кінці процесу реєстрації ключа Удосконаленого ЕП (ключ Банку) збережіть Заявку реєстрації у pdf-форматі.
2. Підпишіть збережений файл із pdf-формою Заявки Вашим ключем Кваліфікованого ЕП* (КЕП), що випущений на Вас як на фізичну особу. Будь ласка, при підписанні файлу ключем КЕП обирайте pdf-формат.
3. Передайте підписаний файл із Заявкою Вашому Керівнику для підпису ключем КЕП, що випущений офіційно на Уповноважену особу компанії або на фізичну особу.
4. Передайте у Банк файл Заявки, підписаний Вашим КЕП і КЕП Керівника (у форматі p7s.p7s), зручним шляхом:
a) через Клієнт-Банк iBank2UA («Bifit») – Листом з тематикою «Замовлення послуг (сервісів)», або
b) листом на електронну пошту Віртуального відділення [email protected].
У тексті Листа будь ласка опишіть Вашу потребу: «Прошу прийняти Заявку на реєстрацію ключа для нового Райффайзен Бізнес Онлайн, для його активації, реєстрація і генерація ключа здійснена мною особисто».
* Якщо Ви маєте чинний ключ КЕП, що випущений на офіційну Уповноважену особу компанії, такий ключ можна відразу зареєструвати у новому Raiffeisen Business Online і такий ключ КЕП буде активований у системі дистанційно протягом доби у робочий час, про що Вас буде повідомлено через SMS або E-MAIL.
Шановний Клієнте! Ви пройшли реєстрацію у новому Raiffeisen Business Online, згенерували особистий секретний файл ключа Банку (з правом підпису розрахункових документів) і зберегли Заявку реєстрації ключа ЕП у pdf-форматі.
Якщо ключ згенеровано на ім’я безпосередньо Клієнта — фізичної особи — підприємця* (власник рахунків) або на ім’я Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Директор) з правом першого підпису (рівень підпису №1):
1. У кінці процесу реєстрації ключа Удосконаленого ЕП (ключ Банку) збережіть Заявку реєстрації у pdf-форматі.
2. Увійдіть у систему Raiffeisen Online як Клієнт Банку — фізична особа, відкрийте Чат-листування і вкладіть у нове повідомлення файл Заявки реєстрації.
3. У тексті повідомлення будь ласка опишіть Вашу потребу: «Прошу прийняти Заявку на реєстрацію ключа для нового Райффайзен Бізнес Онлайн, для його активації, реєстрація і генерація ключа здійснена мною особисто», відправте повідомлення.
4. Відразу після відправлення повідомлення зателефонуйте у Службу підтримки Raiffeisen Business Online, повідомте про факт відправлення і Вашу потребу, надайте відповіді на питання оператора. Ваш документ буде невідкладно переданий у Віртуальне відділення для опрацювання.
Якщо ключ згенеровано на ім’я Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Головний бухгалтер / Бухгалтер / Інше) з правом другого підпису (рівень підпису №2/№3…):
- будь ласка, зателефонуйте у Службу підтримки Raiffeisen Business Online, оператор невідкладно надійшле Ваш запит у Віртуальне відділення, співробітники якого зв’яжуться з Вами для пошуку оптимального шляху вирішення задачі.
* Зокрема фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (приватний нотаріус, адвокат, арбітражний керуючий тощо).
Функціонал знаходиться у стадії розробки (недоступний)
У випадку виникнення будь-яких інших складнощів щодо відновлення доступу до нового Raiffeisen Business Online, таких як:
a) необхідність зміни кількості підписів для документів, для відновлення повноцінного користування системою;
b) відсутності ключів Кваліфікованого електронного підпису, для передачі Заявок реєстрації ключів Банку дистанційно;
- будь ласка, зателефонуйте у Службу підтримки Raiffeisen Business Online, оператор невідкладно надішле Ваш запит у Віртуальне відділення, співробітники якого зв’яжуться з Вами для пошуку оптимального шляху вирішення задачі.
Служба підтримки Raiffeisen Business Online
0 800 505 770 — по Україні
0 800 400 470 — по Україні
(044) 495 41 40
пн-пт 8:00 — 22:00
cб-нд 8:00 — 20:00
Інформаційний центр для бізнес-клієнтів
0 800 400 445 — по Україні
0 800 505 045 — по Україні
(044) 590 24 98 — у Києві
пн-пт 8:00 — 22:00
сб-нд 8:00 — 20:00
Дзвінки з-за кордону
+38 (044) 354 14 34 (безкоштовні дзвінки зі Skype)
+38 (055) 243 51 11
Віртуальне відділення РайфБізнес
пн-пт 9:00 — 18:00