Активація ключа Удосконаленого електронного підпису #5 | Raiffeisen Bank Aval Активація ключа Удосконаленого електронного підпису #6 | Raiffeisen Bank Aval
Бережіть себе. Все онлайн в Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Активація ключа Удосконаленого електронного підпису

Шановний Клієнте! Ви пройшли реєстрацію у новому Raiffeisen Business Online, згенерували особистий секретний файл ключа Банку (з правом підпису) і зберегли Заявку реєстрації ключа у pdf-форматі. Просимо ознайомитись із варіантами активації ключа Удосконаленого електронного підпису (ключ Банку) для нового Raiffeisen Business Online, зокрема якщо Ви маєте складнощі з відвідуванням відділень Банку на території України.

Активація ключа Удосконаленого електронного підпису | Raiffeisen Bank Aval

Базовий основний спосіб

Шановний Клієнте! Ви пройшли реєстрацію у новому Raiffeisen Business Online, згенерували особистий секретний файл ключа Банку (з правом підпису розрахункових документів) і зберегли або роздрукували Заявку реєстрації ключа ЕП у pdf-форматі.


Якщо ключ згенеровано на ім’я безпосередньо Клієнта — фізичної особи — підприємця* (власник рахунків) або на ім’я Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Директор) з правом першого підпису (рівень підпису №1):

1. Роздрукуйте і підпишіть Заявку на папері у двох полях: «Достовірність заведених даних підтверджую», «Керівник Клієнта» (відбиток печатки за наявності, не обов'язково).

2. Для активації ключа зверніться особисто у відділення Банку з роздрукованою та належним чином підписаною Заявкою та паспортним документом або Заявка на реєстрацію ключа може бути роздрукована безпосередньо у відділенні Банку у вашій присутності.


Якщо ключ згенеровано на ім’я Уповноваженої особи Клієнта- фізичної особи — підприємця* / Юридичної особи (Головний бухгалтер / Бухгалтер / Інше) з правом другого підпису (рівень підпису №2/№3…):

1.Роздрукуйте і підпишіть Заявку на папері у полі: «Достовірність заведених даних підтверджую».

2.Підпишіть Заявку на папері з відповідним Керівником, який має право першого підпису, у полі: «Керівник Клієнта» (відбиток печатки за наявності, не обов'язково).

3.Для активації ключа зверніться особисто у відділення Банку з роздрукованою та належним чином підписаною Заявкою та паспортним документом.


Для проходження вказаної процедури Ви можете відвідати будь-яке працююче стаціонарне відділення Райффайзен Банк на території України.

* Зокрема фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (приватний нотаріус, адвокат, арбітражний керуючий тощо).

Передати Заявку реєстрації ключа Банку дистанційно, за наявності ключа Кваліфікованого ЕП фізичної особи (для юридичних осіб)

Увага! Процедура можлива лише для Уповноважених осіб Клієнтів — Юридичних осіб (компаній) і для випадку відсутності ключа Кваліфікованого ЕП, що випущений на Вас як на офіційну Уповноважену особу компанії.


Шановний Клієнте! Ви пройшли реєстрацію у новому Raiffeisen Business Online, згенерували особистий секретний файл ключа Банку (з правом підпису розрахункових документів) і зберегли Заявку реєстрації ключа ЕП у pdf-форматі.


Якщо ключ згенеровано на імя Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Директор) з правом першого підпису (рівень підпису №1):


1. У кінці процесу реєстрації ключа Удосконаленого ЕП (ключ Банку) збережіть Заявку реєстрації у pdf-форматі.

2. Підпишіть збережений файл із pdf-формою Заявки Вашим ключем Кваліфікованого ЕП* (КЕП), що випущений на Вас як на фізичну особу. Будь ласка, при підписанні файлу ключем КЕП обирайте pdf-формат.

3. Передайте у Банк файл Заявки, підписаний КЕП (у форматі p7s) зручним шляхом:
a) через Клієнт-Банк iBank2UA («Bifit») — Листом з тематикою «Замовлення послуг (сервісів)», або
b) листом на електронну пошту Віртуального відділення [email protected].

4. У тексті Листа будь ласка опишіть Вашу потребу: «Прошу прийняти Заявку на реєстрацію ключа для нового  Райффайзен Бізнес Онлайн, для його активації, реєстрація і генерація ключа здійснена мною особисто».


 

Якщо ключ згенеровано на ім’я Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Головний бухгалтер / Бухгалтер / Інше) з правом другого підпису (рівень підпису №2/№3…):


1. У кінці процесу реєстрації ключа Удосконаленого ЕП (ключ Банку) збережіть Заявку реєстрації у pdf-форматі.

2. Підпишіть збережений файл із pdf-формою Заявки Вашим ключем Кваліфікованого ЕП* (КЕП), що випущений на Вас як на фізичну особу. Будь ласка, при підписанні файлу ключем КЕП обирайте pdf-формат.

3. Передайте підписаний файл із Заявкою Вашому Керівнику для підпису ключем КЕП, що випущений офіційно на Уповноважену особу компанії або на фізичну особу.

4. Передайте у Банк файл Заявки, підписаний Вашим КЕП і КЕП Керівника (у форматі p7s.p7s), зручним шляхом:
a) через Клієнт-Банк iBank2UA («Bifit») – Листом з тематикою «Замовлення послуг (сервісів)», або
b) листом на електронну пошту Віртуального відділення [email protected].

У тексті Листа будь ласка опишіть Вашу потребу: «Прошу прийняти Заявку на реєстрацію ключа для нового Райффайзен Бізнес Онлайн, для його активації, реєстрація і генерація ключа здійснена мною особисто».

 * Якщо Ви маєте чинний ключ КЕП, що випущений на офіційну Уповноважену особу компанії, такий ключ можна відразу зареєструвати у новому Raiffeisen Business Online і такий ключ КЕП буде активований у системі дистанційно протягом доби у робочий час, про що Вас буде повідомлено через SMS або E-MAIL.


Передати Заявку реєстрації ключа Банку дистанційно, через Чат Raiffeisen Online для фізичних осіб

Шановний Клієнте! Ви пройшли реєстрацію у новому Raiffeisen Business Online, згенерували особистий секретний файл ключа Банку (з правом підпису розрахункових документів) і зберегли Заявку реєстрації ключа ЕП у pdf-форматі.


Якщо ключ згенеровано на ім’я безпосередньо Клієнта — фізичної особи — підприємця* (власник рахунків) або на ім’я Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Директор) з правом першого підпису (рівень підпису №1):

1. У кінці процесу реєстрації ключа Удосконаленого ЕП (ключ Банку) збережіть Заявку реєстрації у pdf-форматі.

2. Увійдіть у систему Raiffeisen Online як Клієнт Банку — фізична особа, відкрийте Чат-листування і вкладіть у нове повідомлення файл Заявки реєстрації.

3. У тексті повідомлення будь ласка опишіть Вашу потребу: «Прошу прийняти Заявку на реєстрацію ключа для нового Райффайзен Бізнес Онлайн, для його активації, реєстрація і генерація ключа здійснена мною особисто», відправте повідомлення.

4. Відразу після відправлення повідомлення зателефонуйте у Службу підтримки Raiffeisen Business Online, повідомте про факт відправлення і Вашу потребу, надайте відповіді на питання оператора. Ваш документ буде невідкладно переданий у Віртуальне відділення для опрацювання.


Якщо ключ згенеровано на ім’я Уповноваженої особи Клієнта — Юридичної особи (Головний бухгалтер / Бухгалтер / Інше) з правом другого підпису (рівень підпису №2/№3…):

- будь ласка, зателефонуйте у Службу підтримки Raiffeisen Business Online, оператор невідкладно надійшле Ваш запит у Віртуальне відділення, співробітники якого зв’яжуться з Вами для пошуку оптимального шляху вирішення задачі.

* Зокрема фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (приватний нотаріус, адвокат, арбітражний керуючий тощо).

Передати Заявку реєстрації ключа Банку, якщо Клієнт знаходиться за межами України

Функціонал знаходиться у стадії розробки (недоступний)

Інші питання щодо відновлення доступу до Raiffeisen Business Online

У випадку виникнення будь-яких інших складнощів щодо відновлення доступу до нового Raiffeisen Business Online, таких як:

a) необхідність зміни кількості підписів для документів, для відновлення повноцінного користування системою;

b) відсутності ключів Кваліфікованого електронного підпису, для передачі Заявок реєстрації ключів Банку дистанційно;

- будь ласка, зателефонуйте у Службу підтримки Raiffeisen Business Online, оператор невідкладно надішле Ваш запит у Віртуальне відділення, співробітники якого зв’яжуться з Вами для пошуку оптимального шляху вирішення задачі.

Служба підтримки Raiffeisen Business Online

0 800 505 770 — по Україні

0 800 400 470 — по Україні

(044) 495 41 40

[email protected]

пн-пт 8:00 — 22:00

cб-нд 8:00 — 20:00

Інформаційний центр для бізнес-клієнтів

0 800 400 445 — по Україні

0 800 505 045 — по Україні

(044) 590 24 98 — у Києві

пн-пт 8:00 — 22:00

сб-нд 8:00 — 20:00

Дзвінки з-за кордону

+38 (044) 354 14 34 (безкоштовні дзвінки зі Skype)

+38 (055) 243 51 11

 

Віртуальне відділення РайфБізнес

[email protected]

пн-пт 9:00 — 18:00

Корисна інформація

Інструкція підписання документів ключем КЕП