Visa Fishka #12 | Raiffeisen Bank Aval Visa Fishka #13 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Додатковий Fishback на ОККО від Райфу

зарплатна картка Visa Fishka 

Visa Fishka | Raiffeisen Bank Aval

Чому Visa Fishka від Райфу?

Visa Fishka #2 | Raiffeisen Bank Aval

Постійний додатковий Fishback за пальне до вашої персональної пропозиції на ОККО:

+ 2 грн/л за Pulls 95 та Pulls Diesel

+ 1 грн/л за бензин та ДП*

+ 0,5 грн/л за ГАЗ

 *Окрім Pulls 95 та Pulls Diesel.

Visa Fishka #3 | Raiffeisen Bank Aval

5% Fishback

за покупки товарів в магазинах, кафе та ресторанах ОККО (крім тютюну та стартових пакетів).

Visa Fishka #4 | Raiffeisen Bank Aval

Кешбек до 10%

на визначені категорії

Тарифи

Картка

Visa Fishka

Перекази з картки на картку

безкоштовно через застосунок MyRaif

Щомісячне обслуговування

безкоштовно

Отримання готівки

Безкоштовно у будь-якому банкоматі на території України

Кешбек

Кешбек на визначені категорії:

  • 1,5% - аптеки
  • 2% - кафе та ресторани
  • 10% - метрополітен на території України 
Інформування

безкоштовні PUSH-повідомлення про операції з карткою

Безготівкове поповнення

безкоштовно

Visa Fishka #5 | Raiffeisen Bank Aval
Visa Fishka #6 | Raiffeisen Bank Aval

Простий та зручний застосунок MyRaif

Новий застосунок від Райфу. Більше можливостей - незабаром!

Як працює програма Fishka?

Visa Fishka #9 | Raiffeisen Bank Aval

Встановіть та зареєструйтесь у мобільному застосунку Fishka

Visa Fishka #10 | Raiffeisen Bank Aval

Оплатіть заправку на ОККО карткою Fishka

Visa Fishka #11 | Raiffeisen Bank Aval

Отримайте Fishback

Корисна інформація

Дії при втраті картки
  1. Терміново повідомте Райффайзен Банк Аваль про втрату (крадіжку) картки для її блокування за телефонами Інформаційного центру:
  • 0 (800) 500-500 (безкоштовно по Україні) 
  • 0(44) 490-88-88 (для Києва та дзвінків із-за кордону) 
  • 521 (безкоштовно для мобільного оператора Vodafone).
    Під час звернення до Інформаційного центру можна одразу замовити випуск нової картки до Вашого рахунку. Її можна буде отримати через 10 днів в обраному Вами відділенні банку.

2. Заблокуйте картку самостійно за допомогою Системи «Райффайзен Онлайн».

На сайті банку також можна замовити додаткову картку до свого рахунку та отримати її в обраному Вами відділенні банку через 10 днів.

3. Заблокувати власну платіжну картку можна також у найближчому відділенні Райффайзен Банку Аваль.

Як відкрити картку?

На сайті банку та в додатку МyRaif.

Ви маєте можливість замовити картку та відкрити новий рахунок віддалено*. Для цього Вам потрібний - застосунок Дія з ID-карткою або закордонним паспортом.

Скориставшись цим сервісом, Ви отримаєте віртуальну картку, якою Ви можете користуватись відразу, додавши картку в мобільний гаманець Apple Pay або Google Pay.

Додатково Ви можете замовити іменну картку, яку буде надіслано в обране Вами відділення. Строк виготовлення картки – 10 робочих днів із дня її замовлення на сайті.

Для отримання картки у відділенні, необхідно мати паспорт громадянина України або документ, що його замінює, та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду.


У найближчому відділенні банку.

Для замовлення картки при собі необхідно мати паспорт громадянина України або документ, який його замінює, та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. Строк виготовлення картки – 10 робочих днів із моменту замовлення.

*Для клієнтів, які здійснюють підприємницьку/незалежну професійну діяльність рахунок відкривається в робочий час.


Які документи необхідні для відкриття картки?

У відділенні банку.

Для відкриття платіжної картки необхідно мати паспорт громадянина України або документ, що його замінює та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду.

 

На сайті банку.

Необхідні документи для оформлення картки на сайті - застосунок Дія з ID-карткою або закордонним паспортом.

Активація картки

Активація картки

Платіжна картка видається неактивною.

Встановити персональний РІN-код та активувати карту Ви можете за допомогою:

 

Інформаційного центру  

0 800 501 150

  • підготуйте платіжну картку, паспорт та ідентифікаційний код
  • зателефонуйте з фінансового номера телефону
  • дотримуючись підказок, введіть відповіді на питання та встановіть персональний РІN-код

Банкоматів Райфу

  • вставте картку
  • введіть тимчасовий РІN-код 0000 (чотири нулі)
  • встановіть Ваш персональний РІN-код

Ваша картка активована та готова до використання

Як боротися з шахрайськими операціями?

Зберігайте у таємниці дані Вашої картки.

Якщо Вам телефонують, не розголошуйте нікому, ким би вони не представилися:
• PIN-код картки
• термін її дії
• 3 цифри на звороті картки (CVV2/CVC2-код)
• паролі, що надходять в SMS
• пароль до Інтернет-Банкінгу «Райффайзен Онлайн»Не повідомляйте вказані дані стороннім, ким би вони не представлялися.
Для обслуговування Вашої картки у Банку є вся необхідна інформація.

Порядок дій банку в разі невиконання клієнтом обов’язків згідно з договором про надання банківських послуг

У разі проведення операцій по рахунку на суму більше, ніж сума доступного залишку, на картковому рахунку виникає Недозволений овердрафт.

В такому випадку дії банку будуть відповідати Статті 8, пункту 8.6. розділу 2 Правил банківського обслуговування фізичних осіб.