#5 | Raiffeisen Bank Aval  #6 | Raiffeisen Bank Aval
New MyRaif convenient application
Download Download
  • For private customers
  • For businesses
  • Premium
  • Corporate clients

Ліміти для картки, яку ви отримали у партнера* Банка або замовили на сайті Банку.

 | Raiffeisen Bank Aval
 #2 | Raiffeisen Bank Aval

1. У випадку підписання документів  простим електронним (графічним) підписом для Вашої картки встановлено наступні ліміти:

видаткові операції не більше 33 333 гривень на місяць та 400 000 гривень на рік; 

залишок не більше 40 000 гривень .

Підвищити ліміти можливо у будь-якому відділенні Банку, після проходження процедури ідентифікації та верифікації.

2. Для проходження процедури ідентифікації та верифікації у відділенні Банку необхідно мати оригінали документів - Паспорт/ID картка та ІПН або застосунок Дія з закордонним паспортом/ID карткою.

3. У разі надходження переказу, який перевищуватиме ліміт на залишок, Банк здійснює зарахування коштів на рахунок з одночасним його блокуванням (використання вами коштів на рахунку буде неможливим) до моменту вашого звернення до відділення Банку для проходження процедури ідентифікації та верифікації. Банк проінформує вас надіславши повідомлення:

«Карту *1234 заблоковано. Активація у відділенні».

 #3 | Raiffeisen Bank Aval
 #4 | Raiffeisen Bank Aval

4. Після проходження процедури ідентифікації та верифікації ваш рахунок/картка будуть розблоковані. Ліміт на залишок (не більше 40 000 гривень ) буде знято автоматично.

5. Зазначені ліміти (обмеження) не застосовуються у разі, якщо в процесі відкриття/активації картки, документи підписані Вашим електронним підписом в «Дія» або з введенням одноразового паролю, який був надісланий на мобільний телефон.

6. Для підвищення ліміту на видаткові операції Ви зможете

- скористатися інтернет банкінгом банкінгом Raiffeisen Online

- зателефонувати до Інформаційного Центру банку (0 800 500 500 - по Україні, (044) 490 8888 - у Києві, (068) 490 08 88 - з Київстар, 521 - з Vodafone).

 *Мережа маркетів АТБ