To become a Partner:
Become the Bank’s customer
Open a current or a card account
Find out about the conditions
Personal data processing conditions
Send an application
Fill in the application on the bottom of this pag
From 01.07.2024, changes to the Public promise of remuneration for Bank Partners in the field of sales of banking products to small and micro-business customers enter into force.
- Notary or attorney
- Individual entrepreneur
- Legal entity
- Private individual
A partner gets a reward from the Bank, if the recommended client/contractor has used the Bank’s service.
Become the Bank’s customer
Open a current or a card account
Find out about the conditions
Personal data processing conditions
Send an application
Fill in the application on the bottom of this pag
The reward is paid to the Partner, if the Prospective Customer (legal entity or private individual):
- opens an Account in any of the service packages: Business Start, Business Classic, Business Comfort, Business Elite +, Business Direct, BenefIT.
- pays the monthly fee for the use of the services package, in which the Account is served, or makes at least one Account transaction.
More details on the payment of the Reward and the key requirements are available in the Public Promise of Reward and Personal Data Processing Conditions
If the Potential Client is aprivate entrepreneur, the number of Requests from the Partner with the status "Paid" in the current calendar year is 1 (one).
If the Potential Client is aprivate entrepreneur, the number of Requests from the Partner with the status "Paid" in the current calendar year is more than 2 (two) and less than 5 (five) inclusive.
If the Potential Client is aprivate entrepreneur, the number of Requests from the Partner with the status "Paid" in the current calendar year is more than 6 (six) and less than 9 (nine) inclusive.
If the Potential Client is aprivate entrepreneur, the number of Requests from the Partner with the status "Paid" in the current calendar year exceeds 10 (ten) inclusive.
If the Potential Client is a legal entity, the number of Requests from the Partner with the status "Paid" or "Paid" in the current calendar year is 1 (one).
If the Potential Client is a legal entity, the number of Requests from the Partner with the status "Paid" or "Paid" in the current calendar year is more than 2 (two) and less than 5 (five) inclusive.
If the Potential Client is a legal entity, the number of Requests from the Partner with the status "Paid" or "Paid" n the current calendar year exceeds 6 (six) inclusive.
!!! The application is considered sent to the Bank and receives the status "In Work" if you received the ID number of this application in the pop-up window immediately after sending the application.
apply |
Все дуже просто: вам потрібно лише заповнити онлайн-заявку із вашою рекомендацією потенційного клієнта на сторінці партнерської програми на сайті Райфу (Головна/Бізнесу/Клуб "Мій бізнес"/Партнерська програма "Рекомендуйте Райф бізнес-клієнтам") Зверніть увагу, що не можуть збігатись контактні дані ваші, як партнера і клієнта.
Так, ми будемо раді вітати вас як партнера Райфу та винагороджувати за нашу плідну співпрацю
Насамперед, зверніть увагу, що Райффайзен Банк виступає податковим агентом щодо утримання податків з доходів фізичних осіб по дохідним операціям в банку (18% - прибутковий, 1,5% - військовий збір). Таким чином, на ваш рахунок фізичної особи (поточний або поточний картковий) буде нарахована сума винагороди вже після утримання 19,5%.
Щодо винагороди на поточний рахунок ФОП, то оподаткування з одержаних доходів є відповідальністю самого підприємця.
Отже, сума зарахування винагороди здійснюється в розмірах згідно Публічної обіцянки винагороди.
Важливо: винагорода за рекомендації зараховується виключно на рахунки в Райффайзен Банку.
Так, для вашої зручності у сайту є мобільна версія
Якщо всі поля онлайн-заявки були вами коректно заповнені, то після надсилання висвітиться спливаюче вікно із ID номером заявки
Ви можете звернутися до вашого менеджера зі сторони банку або завантажити файл "Реєстр направлених заявок" на сторінці партнерської програми https://raiffeisen.ua/biznesu/klub-moj-biznes/staty-partnerom-banku
Так, можна.
Наприклад, зранку ви надіслали заявку і того ж дня потенційному клієнту зателефонує колл центр та підбере зручне відділення і час зустрічі з ним
Одна з обов'язкових умов участі у партнерській програмі - бути клієнтом Райфу і мати відкритий діючий рахунок.
Якщо у вас немає жодного рахунку у Райфі, то найшвидший спосіб це виправити – відкрити картковий рахунок приватної особи через зазстосунок «My Raif» та скористатись інформацією в додатку щодо реквізитів (IBAN) для заповнення онлайн-заявки із рекомендацією. Відкрити картку в My Raif - https://raiffeisen.ua/my-raif-zavantagyty
Також, для ФОП є зручний і швидкий спосіб відкрити рахунок онлайн на сайті Райфу за допомогою «Дія. Підпис» та отримати реквізити бізнес-рахунку для заповнення онлайн-заявки із рекомендацією. Відкрити рахунок для ФОП можна за посиланням - https://raiffeisen.ua/biznesu/schet/rakhunok-dlia-fop-online
Спробуйте оновити сторінку та завести заявку повторно, адже успішно заведеній заявці присвоюється ID номер.
В такому випадку одна з заявок матиме статус "Дубль", але виплату при виконанні всіх умов програми буде здійснено
Вам необхідно звернутись до вашого менеджера і, якщо потенційний клієнт ще не відкрив рахунок, перезавести заявку.
Так, виплата винагороди відбувається лише на рахунки відкриті в Райфі
Ні, вам треба вказати IBAN чи номер карткового рахунку у Райфі
Відповідно до Публічної обіцянки винагороди, виплата на ваш актуальний рахунок у Райфі проводиться до 15 числа наступного місяця після виконання умов по партнерській програми.
Нагадаємо ці умови: від дати відправки заявки в термін не більше 60 днів рекомендований потенційний клієнт має відкрити рахунок в пакеті Бізнес Банкінгу, провести хоча би одну операцію на суму не менше 400 грн. Після проведення звірки виконання умов винагорода зараховується партнеру.
Якщо при заповненні заявки ви вказали ваш рахунок як фізичної особи, то на нього зараховується сума за мінусом податків, близько 19,5%
Можливо, не були дотримані вимоги Публічної обіцянки винагороди. Щоб перевірити інформацію, ви можете звернутись до вашого менеджера зі сторони банку
Ви можете отримати інформацію у виписці по вашому рахунку або уточнити у вашого менеджера
Потенційний клієнт має сплатити хоча б один раз щомісячну плату за користування пакетом послуг, в якому обслуговується рахунок, або здійснити хоча б одну операцію по рахунку протягом 60 календарних днів з моменту відкриття. Якщо ж строк буде перевищений, то у виплаті винагороди буде відмовлено
Дзвінок оператора контакт центру є обов'язковою умовою для отримання винагороди.
Ні, така перевірка необхідна задля унеможливлення зловживань
Дзвінок від колл-центру є обов'язковим та потрібен для надання згоди на обробку данних такого потенційного клієнта, а також для призначення йому зустріч на відділенні без очікування в черзі
Так, потрібно
Лише через банківського менеджера, який супроводжує вас