Skip to main content

ЕЦП для ФОП та юридичних осіб

Щоби підписувати електронні документи, контракти та звіти з юридичною силою, що дорівнює власноручному підпису на паперових документах, використовуйте ЕЦП для ФОП. 

Райф допомагає спрощувати процеси документообігу та взаємодії з державними органами, партнерами та клієнтами.

Отримуйте ЕЦП для юридичних осіб та ФОП просто у відділенні!

Кваліфікований електронний підписВідкрити рахунок для ФОП

  • Бізнесу

Що таке ЕЦП для ФОП?

ЕЦП (КЕП) — це електронний цифровий підпис, що є аналогом власноручного підпису. Його функція — ідентифікація особи та підтвердження факту підписання уповноваженою особою. 

Електронний підпис для бізнесу означає суттєву економію часу та ресурсів завдяки спрощенню процесів документообігу та гнучкому підписанню паперів у цифровому форматі. 

Як отримати електронний цифровий підпис юридичній особі та ФОП?

Крок за кроком про те, як швидко стати власником ЕЦП:

Крок 1. Виберіть кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг зі списку

Крок 2. Зберіть необхідний пакет документів.

Крок 3. Зверніться до представництва кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг для отримання кваліфікованого електронного підпису.

Якщо у вас виникли запитання щодо процесу оформлення, зверніться до фахівців Райфу. Ми готові проконсультувати на всіх етапах отримання ЕЦП. 

Перелік відділень із можливістю оформлення ЕЦП

Банківські послуги для бізнесу

Реєстрація КЕП у застосунку Raiffeisen Business Online

Зареєструвати ЕЦП для ФОП чи юридичних осіб можна просто у Райфі! Розповідаємо, як саме. 

  1. Перейдіть до вебверсії або застосунку Raiffeisen Business Online. Натисніть «Зареєструватися».
  2. Виберіть тип ключа: кваліфікований ЕП (КЕП).
  3. Виберіть сховище ключа: файлове (USB-накопичувач) чи апаратне (токен). 
  4. Прикріпіть файл електронного ключа та введіть пароль до нього. Натисніть «Далі» та перевірте інформацію про клієнта. Якщо дані коректні, дайте згоду внизу форми. 
  5. Укажіть свої паспортні дані, контактний номер телефону та перевірте правильність персональної інформації. 
  6. Уведіть блокувальне слово та запам’ятайте його. 
  7. Реєстрація завершена! Очікуйте повідомлення або дзвінка від менеджера Банку.

Підписання документів ЕЦП у Райфі

Бізнес-клієнти Райффайзену можуть зареєструвати ключ ЕЦП (КЕП) та використовувати його для підписання документів онлайн. 

Як користуватися електронним ключем? 

  1. Перевірте дійсність електронного цифрового підпису. 
  2. Авторизуйтеся у системі Райфу: вебверсії або застосунку. Для цього скористайтеся ключем електронного підпису та введіть пароль. 
  3. Після створення документу натисніть кнопку «Підписати». 

Документи може підписувати уповноважена особа компанії, що має відповідне право засвідчувати документи.

Перевірити дійсність ЕЦП (КЕП) можна за посиланням

Де використовувати ЕЦП?

Використання ЕЦП ФОП у Райфі забезпечує низку можливостей: 

  • підписання договорів, угод та документів;

  • подання фінансової звітності та іншої важливої документації в електронній формі;

  • документообіг із державними установами та бізнес-контрагентами;

  • авторизація фінансових транзакцій у Райфі. 

Застосовуйте ЕЦП для ТОВ та ФОП, аби зручно та швидко вести документацію без надлишкових витрат часу.

Переваги ЕЦП у Райфі

Ідентифікація особи

Електронні документи, підписані ЕЦП, рівносильні паперовим документам із власноручним підписом. 

Електронний документообіг

ЕЦП скорочує час та витрати, пов'язані з обробленням паперових документів. Клієнти можуть підписувати документи та здійснювати операції віддалено, без особистої присутності в банку.

Безкоштовно

Протягом дії воєнного стану послуги отримання ЕЦП для бізнес-клієнтів Банку не тарифікуються. 

Дистанційний інтернет-банкінг

Фізична особа підприємець або юридична особа можуть контролювати операції в системі Raiffeisen Business Online. З доступом 24/7. 

Повна безпека

Безпечний обмін даними та захист інформації завдяки надійним засобам криптографії, що працюють на основі вимог законодавства України. Є можливість швидко перевірити власника підпису. 

Для різних бізнесів

Використовуйте електронний цифровий підпис на підприємстві, для ФОПів та юридичних осіб. Без фізичної присутності та додаткових процедур перевірки.