| Raiffeisen Bank Aval  #2 | Raiffeisen Bank Aval
New MyRaif convenient application
Download Download
  • For private customers
  • For businesses
  • Premium
  • Corporate clients

*
• Якщо ви вибрали тему звернення «Виписки», в полі «Коментар» вкажіть, за який період необхідно надати виписки».
• Якщо ви вибрали тему звернення «Обслуговування терміналу», в полі «Коментар» вкажіть серійний номер терміналу або номер ліцензії, адресу розміщення, опишіть що сталося, що хочете.
• Якщо ви вибрали тему звернення  «Не надійшли кошти/невірна сума», в полі «Коментар» опишіть що сталося, вкажіть дату та суму операції, прикріпіть чек.
• Якщо ви вибрали тему звернення  «Списання/повернення коштів», в полі «Коментар» заповніть документи згідно шаблону, підпишіть КЕП або живим підписом зі скануванням і додайте до Вашого звернення.
• Якщо ви вибрали тему звернення  "Інше", в полі «Коментар» деталізуйте звернення.
   
Показати ще