Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше! #2 | Raiffeisen Bank Aval Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше! #3 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше! #12 | Raiffeisen Bank Aval Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше! #13 | Raiffeisen Bank Aval Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше! #14 | Raiffeisen Bank Aval Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше! #15 | Raiffeisen Bank Aval Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше! #16 | Raiffeisen Bank Aval Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше! #17 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr

Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше!

Вже не потрібно підписувати  багато Договорів – відтепер продукти, послуги та умови співпраці з Райф в одному Договорі комплексного банківського обслуговування для Клієнтів корпоративного бізнесу!




Відтепер у одному Договорі:

Розрахунково - касове обслуговування;

Карткові рахунки та платіжні картки;

Інтернет-банкінг, в т.ч. за допомогою мобільного додатку;

Регулярні перекази коштів;

Приймання Банком на користь Клієнта готівкових коштів (платежів) та торгівельної виручки;

Вкладні (депозитні) рахунки;

Виписки SWIFT у форматах МТ940/MT941/МТ942;

Еквайринг;

Форвардні операції;

Обслуговування за отриманими акредитивами та гарантіями, розрахунки за інкасо.


Приєднатися до Договору можливо шляхом підписання відповідної Заяви.

В подальшому, для отримання  передбачених Договором послуг  між Банком та Клієнтом укладається Заява про надання відповідної послуги  Банку з обслуговування за отриманими акредитивами та гарантіями, а також проведення розрахунків за інкасо надаються без укладання Заяв.

Оновлення Правил може здійснюватися 1 (першого) та 15 (п’ятнадцятого) числа кожного місяця, зміни набувають чинності за 2 тижні після публікації.


Зміни оприлюднюються на сайті Банку, з направленням повідомлень Клієнтам засобами нового Raiffeisen Business Online.


Правила банківського обслуговування суб’єктів господарювання - клієнтів

Тарифи банківського обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу

Обслуговування корпоративних Клієнтів стає простіше! | Raiffeisen Bank Aval

Повний перелік програм:

Чи була ця сторінка корисною для вас?
Дякуємо! З Вашою допомогою ми стаємо краще!
«Справжній лідер має знайти нові сенси та цінності, повірити в них та вести за собою людей власним прикладом», — Наталія Гуріна
«Справжній лідер має знайти нові сенси та цінності, повірити в них та вести за собою людей власним прикладом», — Наталія Гуріна
01 Травня 2024
Акціонери Райффайзен Банку затвердили результати банку за 2023 рік та визначили основні напрями роботи на 2024-ий
Акціонери Райффайзен Банку затвердили результати банку за 2023 рік та визначили основні напрями роботи на 2024-ий
01 Травня 2024
Райффайзен Банк уклав угоди з Agreena у сфері вуглецевої програми
Райффайзен Банк уклав угоди з Agreena у сфері вуглецевої програми
30 Квітня 2024
Райффайзен Банк поділився у Берліні практичним досвідом гуманітарних проєктів в Україні
Райффайзен Банк поділився у Берліні практичним досвідом гуманітарних проєктів в Україні
29 Квітня 2024
Райффайзен Банк залишається лідером серед банків за гуманітарною допомогою Україні під час війни
Райффайзен Банк залишається лідером серед банків за гуманітарною допомогою Україні під час війни
24 Квітня 2024
Райффайзен Банк переміг у конкурсі «Відповідальна країна 2.0» із програмою «ЗАХИСТОК: Безпечна освіта»
Райффайзен Банк переміг у конкурсі «Відповідальна країна 2.0» із програмою «ЗАХИСТОК: Безпечна освіта»
23 Квітня 2024
Райф запропонував зручну оплату із QR-кодом у готелях та ресторанах
Райф запропонував зручну оплату із QR-кодом у готелях та ресторанах
22 Квітня 2024
«Інклюзивність є в ядрі корпоративної культури Райфу», – Оксана Шевченко, заступниця голови правління
«Інклюзивність є в ядрі корпоративної культури Райфу», – Оксана Шевченко, заступниця голови правління
19 Квітня 2024