RaiPOS #12 | Raiffeisen Bank Aval RaiPOS #13 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

RaiPOS на iPhone з Tap to Pay

Просте бізнес-рішення, яке перетворює ваш смартфон на термінал для прийому безконтактних платежів. 

Замовляйте послугу еквайрингу швидко і просто, вибравши опцію нижче: 

  • «Я клієнт банку» - ви замовите тільки послугу еквайрингу (у вас вже е відкритий поточний рахунок у банку) 

  • «Я новий клієнт» - ви зможете замовити послугу еквайрингу і одночасно відкрити рахунки онлайн 


Маєте Android? Переходьте за посиланням

RaiPOS | Raiffeisen Bank Aval

Переваги послуги

RaiPOS #2 | Raiffeisen Bank Aval

Тільки з iPhone:

Тепер продавці можуть приймати всі види особистих безконтактних платежів прямо на своєму iPhone. Додаткове обладнання не потрібне.

RaiPOS #3 | Raiffeisen Bank Aval

Усі види безконтактних платежів:

Від фізичних дебетових та кредитних карток до Apple Pay та інших цифрових гаманців — Tap to Pay on iPhone дозволяє приймати всі види безконтактних платежів.

RaiPOS #4 | Raiffeisen Bank Aval

Розширення бізнесу:

З Tap to Pay on iPhone продавці можуть працювати у більшій кількості місць. Вони можуть працювати мобільно, обслуговувати клієнтів поза касою або приймати оплату під час доставки додому. Все, що їм потрібно — iPhone та підтримуваний платіжний застосунок.

RaiPOS #5 | Raiffeisen Bank Aval

Оптимізація операцій:

Незалежно від того, чи підприємець тільки розпочинає бізнес, чи планує його розширити, Tap to Pay on iPhone дозволяє приймати безконтактні платежі одразу. Більше не потрібно інвестувати у картридери та платіжні термінали та керувати ними.

RaiPOS #6 | Raiffeisen Bank Aval

Легкий старт:

Продавцю достатньо завантажити підтримуваний платіжний застосунок і слідувати інструкціям для реєстрації. Після цього можна одразу приймати безконтактні платежі прямо на iPhone.

RaiPOS #7 | Raiffeisen Bank Aval

Вбудована приватність і безпека:

Tap to Pay on iPhone використовує вбудовані засоби захисту iPhone для захисту даних бізнесу та клієнтів. Під час обробки платежу Apple не зберігає номери карток чи PIN-коди на своїх серверах. Тому і продавці, і клієнти можуть бути впевнені, що їхні дані залишаються у безпеці.

RaiPOS #8 | Raiffeisen Bank Aval

Захист PIN-транзакцій:

Tap to Pay on iPhone підтримує введення PIN-коду. Під час обробки платежу Tap to Pay on iPhone блокує можливість фото-, відео-, скріншот- та запису екрану на iPhone продавця, щоб запобігти фіксації номера картки чи PIN-коду клієнта.

RaiPOS #9 | Raiffeisen Bank Aval

Доступність для всіх:

Для клієнтів з вадами зору або іншими особливими потребами в Tap to Pay on iPhone вбудовані опції доступності, які допомагають безпечно вводити PIN-код.

Як використовувати телефон як термінал?

RaiPOS #10 | Raiffeisen Bank Aval
RaiPOS #11 | Raiffeisen Bank Aval

Для використання вашого iPhone у якості платіжного терміналу, достатньо виконати кілька кроків:

Крок 1. Замовте послугу еквайрингу в Райффайзен Банк та зареєструйте термінал.

Крок 2. Отримайте лист від банку з логіном і паролем до Кабінету торговця і активаційним посиланням.

Крок 3. Завантажте та встановіть застосунок «RaiPos» на iPhone з версією IOS 17.0 і вище.
Крок 4. Перейдіть за активаційним посиланням, в листі, надісланому банком.

Крок 5. Ознайомтеся з інструкцією з використання застосунку та почніть приймати платежі.

Для отримання послуги Вам необхідно:

  • Мати iPhone з версією операційної системи IOS 17.0 і вище.
  • Залишити заявку в банку тут (кліент банку) або тут (не кліент банку).
  • Зареєструвати Торгової точку і термінал у Банку.
  • Завантажити з AppStore застосунок RaiPOS.


Налаштування та користування послугою

Для першого входу в мобільний додаток «RaiPos» необхідно діяти згідно Інструкції


Інструкція щодо користування додатком:

- Як правильно прокатати карту

- Як провести операції

     · "Оплата", 

     · "Скасування", 

     · "Повернення"

- Як і для чого проводити "Закриття дня"


Як провести операцію через смартфон:

  • Зайти в додаток «RaiPos» 
  • Ввести суму транзакції
  • Прикласти платіжний пристрій клієнта до лицьової сторони, там де знак безконтактної оплати
  • Направити чек клієнту одним із способів:

    - поділитись чеком, надіславши його стандартними засобами iPhone на email, будь-який месенджер (Viber, WatsApp тощо)

    - відкрити на екрані телефону
    - відкрити QR код


КОРОТКЕ ВІДЕО

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ТОРГОВЦЯ

ВХІД


Інструкція щодо користування кабінетом Торговця:

- Управління касирами

- Управління пристроями

- Список транзакцій

Центр цілодобової підтримки по еквайрингу:

044 495-91-91 (для Києва)

0 800 500-738 (безкоштовно)

Центр цілодобової підтримки для інтернет-еквайрингу:

044 495-91-91 (для Київа)

0 800 500-738 (безкоштовно)


Допомога з технічного налаштування Інтернет – еквайрингу:

044 461-85-92
(згідно тарифів Вашого мобільного оператора)