ISTAT допоможе:
1. Відстежити комунікації з клієнтами: дзвінки, спілкування в месенджерах, онлайн-чатах і електронній пошті;
2. Оцифрувати дані. Отримати чітку статистику, відобразити в зручних звітах і відправити конверсію в Google Analytics, а в CRM систему продаж, контакт і завдання з наступною прив'язкою:
- Джерело реклами;
- Канал комунікацій, яким скористалися;
- Дані про сеанс на сайті (якщо заявка проходить через сайт).
Що отримує бізнес клієнта:
- Якісну IP-телефонію;
- Контроль над дзвінками, як в офісі, так і за його межами: IP-телефонія + FMC-телефонія;
- Інформацію для прийняття правильних рішень в маркетингу і продажах: Call-tracking і All-tracking;
- Автоматизацію процесів комунікацій з клієнтами, загальну аналітику або наскрізну аналітику маркетингу і продажів. Інтеграція від ISTAT: зібрана інформація відображена в зручних звітах, а також інтегрована з системами обліку продажів і аналітики клієнта (CRM, Google Analytics, Facebook).
Відстежуйте повний шлях взаємодії клієнта з вашим бізнесом від першого кліка до продажу. Знаходьте слабкі місця в рекламних кампаніях і підсилюйте переваги!
Всі клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть отримати спеціальний ПРОМОКОД на знижку:
- 20% від вартості послуги при щомісячній оплаті;
- 25% від вартості послуги при оплаті за 6 місяців;
- 30% від вартості послуги при оплаті за 12 місяців.
Для цього перейдіть в бізнес чат-бот Raiffeisen Business в розділ «Спецпропозиція від Партнерів» і отримаєте ПРОМОКОД на знижку послуг компанії ISTAT.