RaiPOS #12 | Raiffeisen Bank Aval RaiPOS #13 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Термінал у смартфоні

Просте рішення для бізнесу, здатне перетворити ваш гаджет на повноцінний платіжний термінал.


  • замовлення еквайрингу онлайн (для нових клієнтів одразу при відкритті рахунку), швидке та просте підключення
  • 3 місяці безкоштовного обслуговування рахунку ФОП для нових клієнтів*


Переваги послуги

RaiPOS | Raiffeisen Bank Aval

Не потрібно чекати встановлення терміналу, достатньо тільки завантажити додаток на телефон

RaiPOS #2 | Raiffeisen Bank Aval

Ви не сплачуєте абонентську плату за термінал тільки комісію від кожної транзакції 1,3%

RaiPOS #3 | Raiffeisen Bank Aval

Телефон завжди поряд, та не займає місце на касі

RaiPOS #4 | Raiffeisen Bank Aval

Ви здобуваєте лояльність клієнтів, які надають перевагу безготівковим розрахункам.

RaiPOS #5 | Raiffeisen Bank Aval

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс застосунків, тож користуватися ними легко навіть новачкам.

RaiPOS #6 | Raiffeisen Bank Aval

Платежі через NFC-термінал з телефону здатні збільшити обсяг продажів, адже клієнти більше не відмовлятимуться від покупок через нестачу готівки.

RaiPOS #7 | Raiffeisen Bank Aval

Термінал може працювати навіть під час відключень світла. Достатньо зарядити смартфон.

Що таке термінал в телефоні?

RaiPOS #8 | Raiffeisen Bank Aval
RaiPOS #9 | Raiffeisen Bank Aval

Термінал в телефоні або мобільний термінал — це технологія еквайрингу, що використовується для приймання безготівкових платежів за допомогою смартфону чи планшету із функцією NFC. 

Зручна функція для малого бізнесу: компактних торговельних точок, кур'єрів, торгових представників, фрилансерів та всіх, хто надає послуги з виїздом. Відтепер ви зможете прийняти платежі будь-де! 

Як використовувати телефон як термінал?

RaiPOS #10 | Raiffeisen Bank Aval
RaiPOS #11 | Raiffeisen Bank Aval


Аби використовувати ваш смартфон як мобільний платіжний термінал, достатньо виконати лише кілька кроків:

Крок 1. Завантажте та встановіть застосунок «RaiPos» на пристрій, що підтримує прийом платежів через NFC.

Крок 2. Ознайомтеся з функціоналом застосунку та дайте згоду на встановлення ще одного застосунку — «tapXphone». 

Крок 3. Введіть необхідну інформацію: назву банку-еквайра (Raiffeisen Bank), логін, пароль, код ініціалізації та код активації платіжного термінала. Далі потрібно встановити новий пароль для авторизації.

Крок 4. Ознайомтеся з інструкцією з використання застосунку та почніть використовувати еквайринг для телефону. Отримуйте перекази грошей від покупців за товари та послуги швидко та мобільно. 




Для отримання послуги Вам необхідно:


  • Мати телефон з операційною системою Android не нижче версії 10.0 з функцією NFC
  • Залишити в Банку заявку тут 
  • Підписати з Банком договір на приймання платежів
  • Після реєстрації Торгової точки у Банку, завантажити на Play Market  додаток «RaiPos» та додаток "TapXphone"




Налаштування та користування послугою


Для першого входу в мобільний додаток «RaiPos» необхідно діяти згідно Інструкції


Інструкція щодо користування додатком:

- Як правильно прокатати карту

- Як провести операції

     · "Оплата", 

     · "Скасування", 

     · "Повернення"

- Як і для чого проводити "Закриття дня"


Як провести операцію через смартфон:


  • Зайти в додаток «RaiPos» 
  • Ввести суму транзакції
  • Прикласти платіжний пристрій клієнта до тилової сторони телефону
  • Направити чек клієнту одним із способів:     
    - направити на електрону адресу
    - відкрити на екрані телефону
    - відкрити QR код


КОРОТКЕ ВІДЕО

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ТОРГОВЦЯ


ВХІД


Інструкція щодо користування кабінетом Торговця:

- Управління касирами

- Управління пристроями

- Список транзакцій

Центр цілодобової підтримки по еквайрингу:

044 495-91-91 (для Києва)

0 800 500-738 (безкоштовно)

Центр цілодобової підтримки для інтернет-еквайрингу:

044 495-91-91 (для Київа)

0 800 500-738 (безкоштовно)


Допомога з технічного налаштування Інтернет – еквайрингу:

044 461-85-92
(згідно тарифів Вашого мобільного оператора)