Поточний рахунок #8 | Raiffeisen Bank Aval Поточний рахунок #9 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Поточні рахунки

Пропонуємо вам скористатися послугами банку з відкриття та обслуговування поточних рахунків — в національній та іноземній валютах (доларах США, євро та англійських фунтах стерлінгів).

Поточний рахунок | Raiffeisen Bank Aval

Поточний рахунок #2 | Raiffeisen Bank Aval
Поточний рахунок #3 | Raiffeisen Bank Aval

Поточний рахунок у банку допоможе швидко та без значних витрат на комісійні винагороди здійснювати перекази по Україні та за кордон, а також отримувати на цей рахунок грошові кошти від фізичних та юридичних осіб.

Пенсіонери та одержувачі соціальної допомоги мають можливість відкрити поточний рахунок для отримання усіх виплат у Raiffeisen Bank  на пільгових умовах . Отримання пенсій та грошової допомоги у Raiffeisen Bank.

Операції за поточним рахунком здійснюються у будь-якому відділенні Raiffeisen Bank, незалежно від того, де було відкрито рахунок.

Як відкрити поточний рахунок

Поточний рахунок #4 | Raiffeisen Bank Aval

Прийти до відділення банку

та укласти договір на відкриття та ведення поточного рахунку в національній або іноземній валюті
Поточний рахунок #5 | Raiffeisen Bank Aval

Взяти із собою оригінал вашого паспорту

або інший документ, що посвідчує особу
Поточний рахунок #6 | Raiffeisen Bank Aval

Взяти оригінал вашого ідентифікаційного номеру

або відповідна відмітка Державної податкової служби в паспорті
Поточний рахунок #7 | Raiffeisen Bank Aval

Для нерезидентів: взяти із собою

документ, що підтверджує місце проживання

Тарифи

Відкриття поточного рахунку

100 грн. або 50 грн. для власників пакетів послуг

Зарахування коштів на рахунок

Безкоштовно

Видача готівки з поточного рахунку

у гривні —1% від суми, але не менше 25 грн.

в іноземній валюті —1,2% від суми, але не менше 1 USD/EUR/GBP 

Надання офіційної довідки про стан рахунку

100 грн.

Грошовий переказ

у гривні — 1% від суми, але не менше 25 грн., та не більше 1 000 грн.

в іноземній валюті в інший банк — 0,75% від суми, але не менше 20 USD/EUR/GBР, та не більше 500 USD/EUR/GBР

Щомісячна плата за обслуговування та ведення рахунку

Відсутня

Комісія за обслуговування залишку коштів неактивного поточного рахунку (щомісячно)*

для рахунків у гривні - 30 грн., для рахунків в іноземній валюті - відсутня

*Неактивним вважається поточний рахунок, по якому протягом 6 та більше місяців  не проводились наступні операції: зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів.

Оголошення щодо зміни умов обслуговування рахунків фізичних осіб в іноземній валюті з 26.10.2022р.

Реквізити для переказу

на рахунки клієнтів - приватних осіб по системі SWIFT










Показати ще

Корисна інформація

Які документи необхідні для відкриття рахунку?
  1. Оригінал вашого паспорту або інший документ, що посвідчує особу.
  2. Оригінал вашого ідентифікаційного номеру або відповідна відмітка Державної податкової служби в паспорті.
  3. Для нерезидентів - документ, що підтверджує місце проживання.
Чи можна відкрити рахунок в іноземній валюті?

Так. Пропонуємо вам скористатися послугами банку з відкриття та обслуговування поточних рахунків — в національній та іноземній валютах (доларах США, євро та англійських фунтах стерлінгів).

Як дізнатись реквізити рахунку?
  • у додатку Райффайзен Онлайн - вкладка рахунки;
  • у договірі;
  • на сайті відповідної організації (для SWIFT переказів).
Як здійснюється контроль за станом рахунків?

Контролювати стан рахунків найзручніше за допомогою Інтернет-банкінгу Raiffeisen Online для приватних осіб, доступ до якої надається безкоштовно.

При відкритті поточний рахунок автоматично підключається до послуги надання текстових повідомлень (SMS або Push) на Фінансовий номер щодо операцій по рахунку.

Послуга надання текстових повідомлень надається безкоштовно за всіма операціями по поточних рахунках.



Право клієнта на відмову від договору про надання банківської послуги

Клієнт має право відмовитися від Заяви та ініціювати закриття Рахунку за умови повного погашення заборгованості перед Банком, у тому числі Кредиту та процентів за користування Кредитом (у разі його надання), а також за умови, що розміщені на Рахунку грошові кошти не заморожені або фінансові операції за таким Рахунком не зупинені відповідно до законодавства з питань фінансового моніторингу. З цією метою Клієнт має подати заяву (повідомлення) у відділенні Банку, а у разі відсутності залишку коштів на Рахунку - через Інформаційний центрабо Систему «Райффайзен Онлайн».

Як закрити рахунок?

Закрити рахунок можливо зателефонувавши до Інформаційного центру Банку (0 800 500 500) або за запитом до чату Raiffeisen Online. Деталі

Для дзвінків із-за кордону: +38 (044) 354 14 34 (за тарифами оператора) або [email protected] (безкоштовно зі Skype).