Отримувати картки від Райфу стало ще зручніше #2 | Raiffeisen Bank Aval Отримувати картки від Райфу стало ще зручніше #3 | Raiffeisen Bank Aval
Бережіть себе. Все онлайн в Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Отримувати картки від Райфу стало ще зручніше

Клієнти Райфу можуть безкоштовно отримати свою картку у відділенні або Поштоматі “Нової пошти”

Отримувати картки від Райфу стало ще зручніше | Raiffeisen Bank Aval

Як замовити пластикову картку з доставкою у відділення чи поштомат Нової пошти? 


Доставку іменної пластикової картки до відділення або поштомату Нової пошти можна оформити:

  •  у  будь – якому відділені Банку. Подивитися актуальну інформацію про роботу банку можна за посиланням
  • звернутися до інформаційного центру банку
  • написавши в Raiffeisen Online ➡Зв’язок з банком➡Чат (у разі замовлення додаткової іменної платіжної картки до вже відкритого рахунку).

Скільки коштує доставка картки до відділення або поштомату Нової пошти?


Ця послуга є безкоштовною для клієнта.

Який термін доставки картки до відділення чи в поштомат Нової пошти?


Орієнтовний термін доставки картки 2-4 робочі дні. З детальною інформацією про терміни доставки та статус вашої посилки можете ознайомитись на сайті або в мобільному додатку Нової пошти.

Який  термін зберігання картки?


Максимальний строк зберігання посилки з іменною карткою на “Новій пошті” становить 7 днів з дня надходження посилки до відділення/поштомату Нової пошти. По завершенню цього періоду посилка та картка знищується.

Як активувати пластикову картку замовлену з доставкою у відділення чи поштомат Нової пошти?


Після отримання клієнтом посилки з карткою на Новій пошті, картку необхідно активувати та встановити PIN-код до неї. Для цього підготуйте платіжну картку, паспорт, та ідентифікаційний код. Зателефонуйте з номера телефону, який ви вказали при оформленні картки, до інформаційного центру 0800 501 150. Дотримуючись підказок, введіть відповіді на питання та встановіть персональній PIN-код. Без цього картка не працюватиме з метою безпеки.

Додаткова інформація


Паперовий конверт з платіжною карткою не має містити пошкодження.

Карта має бути упакована у паперовий конверт з прозорим віконечком. В конверті буде згорнутий лист формату А4 та картка. Паперовий конверт з карткою повинен бути запакований в поліетиленовий конверт.

У випадку отримання пакету упакованого неналежним чином, що має ознаки пошкодження конверту необхідно звернутися за номером телефону 0 800 500 500 для блокування картки.