Отримувати картки від Райфу стало ще зручніше #2 | Raiffeisen Bank Aval Отримувати картки від Райфу стало ще зручніше #3 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Отримувати картки від Райфу стало ще зручніше

Клієнти Райфу можуть безкоштовно отримати свою картку у відділенні або Поштоматі “Нової пошти”

Отримувати картки від Райфу стало ще зручніше | Raiffeisen Bank Aval

Як замовити пластикову картку з доставкою у відділення чи поштомат Нової пошти? 


Доставку іменної пластикової картки до відділення або поштомату Нової пошти можна оформити:

  •  у  будь – якому відділені Банку. Подивитися актуальну інформацію про роботу банку можна за посиланням
  • звернутися до інформаційного центру банку
  • написавши в Raiffeisen Online ➡Зв’язок з банком➡Чат (у разі замовлення додаткової іменної платіжної картки до вже відкритого рахунку).

Скільки коштує доставка картки до відділення або поштомату Нової пошти?


Ця послуга є безкоштовною для клієнта.

Який термін доставки картки до відділення чи в поштомат Нової пошти?


Орієнтовний термін доставки картки 2-4 робочі дні. З детальною інформацією про терміни доставки та статус вашої посилки можете ознайомитись на сайті або в мобільному додатку Нової пошти.

Який  термін зберігання картки?

Максимальний строк зберігання посилки з іменною карткою на “Новій пошті” становить 7 днів з дня надходження посилки до відділення/поштомату Нової пошти. По завершенню цього періоду посилка та картка знищується.


Звертаємо увагу, що комісія сплачена Банку за випуск картки не повертається. Навіть, якщо картка не отримана клієнтом.

Як активувати пластикову картку замовлену з доставкою у відділення чи поштомат Нової пошти?


Після отримання клієнтом посилки з карткою на Новій пошті, картку необхідно активувати та встановити PIN-код до неї. Для цього підготуйте платіжну картку, паспорт, та ідентифікаційний код. Зателефонуйте з номера телефону, який ви вказали при оформленні картки, до інформаційного центру 0800 501 150. Дотримуючись підказок, введіть відповіді на питання та встановіть персональній PIN-код. Без цього картка не працюватиме з метою безпеки.

Додаткова інформація


Паперовий конверт з платіжною карткою не має містити пошкодження.

Карта має бути упакована у паперовий конверт з прозорим віконечком. В конверті буде згорнутий лист формату А4 та картка. Паперовий конверт з карткою повинен бути запакований в поліетиленовий конверт.

У випадку отримання пакету упакованого неналежним чином, що має ознаки пошкодження конверту необхідно звернутися за номером телефону 0 800 500 500 для блокування картки.