Повідомлення від Банку #18 | Raiffeisen Bank Aval Повідомлення від Банку #19 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Шановний Клієнте!

Ви отримали це повідомлення, оскільки операції за Вашими рахунками, відкритими на фізичну особу, за останні 2 місяці перевищують суми надходжень, про які Ви повідомляли під час встановлення ділових відносин з Банком.

Повідомлення від Банку | Raiffeisen Bank Aval

Повідомлення від Банку #2 | Raiffeisen Bank Aval
Повідомлення від Банку #3 | Raiffeisen Bank Aval

Документи можливо надіслати зручним для Вас каналом:

  • направити листа на ел.скриньку [email protected], вказавши тему "перевірка надходжень". До листа необхідно вкласти фото або скан-копії необхідних документів;
  • завантажити в чат Raiffeisen Online фото або скан-копії документів, вказавши тему "Перевірка надходжень".

Увага! У разі ненадання документів Банком може бути прийняте рішення щодо блокування Ваших рахунків.


Ваш Райф 

Вам необхідно у зазначений в повідомленні термін надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, які надійшли на рахунок (-ки) за вказаний період. Такими документами можуть бути: