Зворотний зв’язок із мешканцями Криму
Звернення, надіслані поштою
Усі звернення, які надходять до Банку, детально розглядаються уповноваженим підрозділом Банку. Проте ми не можемо направляти поштою відповіді на звернення клієнтів з Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, оскільки, як повідомляє офіційний сайт УДППЗ “Укрпошта”, приймання поштових відправлень в напрямку півострова Крим призупинено.
Онлайн-канали
На звернення, що надійшли на електронну адресу Банку [email protected] або через форму зворотнього зв’язку надаються лише загальнобанківські консультації. Надати через онлайн-канали інформацію щодо рахунку клієнта забороняє банківська таємниця.
Інформація по рахункам
Інформація по поточним (у т. ч. картковим) та депозитним рахункам, а також про залишок заборгованості по кредитам надається Клієнту після проведення повторної ідентифікації при особистому зверненні до відділення Банку або Інформаційого центру (лише для отримання інформації по картковому рахунку; для ідентифікації в телефонному режимі потрібно вказати номер платіжної карти або рахунку та слово-пароль). Для отримання інформації (у т. ч. довідки, копій договорів тощо) про заборгованість за кредитним договором, по якому тривалий час не здійснювалося погашення та право вимоги за яким було відступлено третій особі, Позичальнику необхідно звертатись безпосередньо до Нового кредитора.
Закриття рахунків
Закриття поточних (у т. ч. карткових) та депозитних рахунків, які були відкриті в Банку, здійснюється після проведення повторної ідентифікації Клієнтів при особистому зверненні до відділення Банку. Закриття рахунку без участі Клієнта проводиться Банком у разі відсутності будь-яких операцій по рахунку протягом 3-х років, відсутності залишку грошових коштів на рахунку коштів та несплаченої заборгованості.