Особливості карти, яку ви отримали у партнера Банка та активували на сайті Банку.
Клієнтам, які активували картку на сайті банку відкривається один рахунок з однією карткою.
1. Якщо в процесі активації картки Ви підписали документом графічним власноручним (цифровим) підписом для Вашої картки встановлено наступні ліміти:
видаткові операції не більше 33 333 гривень на місяць та 400 000 гривень на рік;
залишок не більше 40 000 гривень .
Підвищити ліміти можливо у будь-якому відділенні Банку, після проходження процедури ідентифікації та верифікації.
2. У разі надходження переказу, який перевищуватиме ліміт на залишок, Банк здійснює зарахування коштів на рахунок з одночасним його блокуванням (використання вами коштів на рахунку буде неможливим) до моменту вашого звернення до відділення Банку для проходження процедури ідентифікації та верифікації.
Банк проінформує вас надіславши повідомлення:
«Карту *1234 заблоковано. Активація у відділенні».
3. Для проходження процедури ідентифікації та верифікації у відділенні Банку необхідно мати оригінали документів - Паспорт/ID картка та ІПН або застосунок Дія з закордонним паспортом/ID карткою.
4. Після проходження вищезазначеної процедури ваш рахунок/картка будуть розблоковані. Ліміт на залишок (не більше 40 000 гривень ) буде знято автоматично.
5. Зазначені ліміти (обмеження) не застосовуються у разі, якщо в процесі активації картки, документи підписані Вашим електронним підписом в «Дія» або з введенням одноразового паролю, який був надісланий на мобільний телефон.
6. Для підвищення ліміту на видаткові операції Ви зможете
- скористатися інтернет банкінгом банкінгом Raiffeisen Online
- зателефонувати до Інформаційного Центру банку (0 800 500 500 - по Україні, (044) 490 8888 - у Києві, (068) 490 08 88 - з Київстар, 521 - з Vodafone).