Програма страхування “Впевненість 24/7” #4 | Raiffeisen Bank Aval Програма страхування “Впевненість 24/7” #5 | Raiffeisen Bank Aval
Бережіть себе. Все онлайн в Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Програма страхування “Впевненість 24/7” #14 | Raiffeisen Bank Aval Програма страхування “Впевненість 24/7” #15 | Raiffeisen Bank Aval Програма страхування “Впевненість 24/7” #16 | Raiffeisen Bank Aval Програма страхування “Впевненість 24/7” #17 | Raiffeisen Bank Aval Програма страхування “Впевненість 24/7” #18 | Raiffeisen Bank Aval Програма страхування “Впевненість 24/7” #19 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
Страхування

Програма страхування “Впевненість 24/7”

Raiffeisen Bank спільно із партнером — компанією ПрАТ «Страхова компанія «УНІКА» — пропонують програму страхування «Впевненість 24/7»

Замовити
Надійний страховий партнер Банку компанія "УНІКА" входить до складу UNIQA Insurance Group (Австрія), що займає провідні позиції на ринку страхування Центральної та Східної Європи
Переваги програми
Піклування
Програма страхування “Впевненість 24/7” #2 | Raiffeisen Bank Aval

Для страхування всієї родини діє "Сімейний пакет" за одним договором зі знижкою

Простота і легкість
Програма страхування “Впевненість 24/7” #3 | Raiffeisen Bank Aval

Щомісячна / квартальна / річна оплата платежів (на Ваш вибір)


Тарифні плани


Вид допомоги ВКЛЮЧАЮЧИ грошову допомогу цивільним особам внаслідок воєнних дій

Розмір грошової допомоги
Бізнес Еліт +
Business Direct
Бізнес Комфорт
Бізнес Класик
BenefIT
Бізнес Старт
Допомога клієнту/родині в разі стійкої втрати клієнтом працездатності (встановлення 1-ї групи інвалідності) або загибелі внаслідок нещасного випадку
1 760 000*/  1 600 000
1 040 000*/  960 000
560 000*/  480 000
264 000*/  240 000
560 000*/  480 000
264 000*/  240 000

Допомога клієнту в разі травматичного ушкодження (переломи, опіки, травми внутрішніх органів та інше)Розмір грошової допомоги залежить від складності травми і становить від 3% до 100% по іншим травмам згідно «Таблиці розмірів страхових виплат»
440 000*/  400 000
260 000*/  240 000
140 000*/  120 000
66 000*/  60 000
140 000*/  120 000
66 000*/  60 000
Приклади розмірів допомоги – повний перелік по QR коду:
• від 5% до 40% при переломі ноги або від 5% до 30% якщо руки,
• від 5% до 10% при переломі кожного пальця руки, 
• від 3% до 5% при струсі мозку або 3% при переломі ребра.
Вартість*** індивідуальної програми, в місяць
288**
192**
96**
48**
120
60
Страхування родини**** «сімейний пакет», в місяць

Знижка 20% при страхуванні родини від 2-х осіб


* в разі укладення електронного договору, розмір допомоги збільшується 

** знижка 20% для клієнтів Бізнес Банкінгу на пакетах «Бізнес Еліт+», «Business Direct», «Бізнес Комфорт» та «Бізнес Класик», або для «зарплатних проектів»,

*** якщо вік застрахованої особи від 3 до 14 років (включно, лише по індивідуальному договору) або від 60 до 85 років, то вартість страхування подвоюється.

 **** включити в «сімейний пакет» можна: чоловіка/дружину в законному шлюбі, їх неповнолітніх діти від 1-го року (спільних або одного з подружжя).

Онлайн заявка на страхування
Залишіть заявку на страхування і наш менеджер зв’яжеться з вами

Корисна інформація
інформація, яка може бути корисною для вас
Як отримати грошову допомогу при настанні нещасного випадку?

В разі настання нещасного випадку особі, яка була застрахована за договором страхування і постраждала, не потрібно приходити у відділення банку або офіс УНІКА для передачі документів для отримання грошової виплати. Страхова компанія УНІКА приймає копії документів в електронному вигляді (фото, скан) через чат-бот myUNIQA в месенджерах Viber та Telegram.

При настанні нещасного випадку необхідно повідомити УНІКА про страхову подію за телефоном, вказаним у договорі страхування, після чого оператор УНІКА відправляє заявнику смс з номером страхової справи та посиланням на чат-бот. Особа, яка подає документи, переходить в чат-бот зі свого смартфону, прикріпляє необхідні документи та додає реквізити для перерахування страхової виплати.

Чи була ця сторінка корисною для вас?
Дякуємо! З Вашою допомогою ми стаємо краще!