Повідомлення від Банку | Raiffeisen Bank Aval Повідомлення від Банку #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Шановний Клієнте!
Ви отримали це повідомлення у зв'язку із відсутністю/недостатністю коштів на вашому рахунку під час автоматичного погашення заборгованості за пакетне обслуговування/розрахунково-касове обслуговування.
Просимо протягом 5 календарних днів забезпечити залишок на поточному рахунку, у разі відсутності обмежень у вигляді арешту/ інших блокувань. У разі наявності арешту/інших блокувань поточного рахунку просимо сплатити заборгованість через касу банку.



Показати ще