Банківські гарантії #18 | Raiffeisen Bank Aval Банківські гарантії #19 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Види банківських гарантій

Гарантія платежу

Гарантія, що забезпечить виконання платіжних зобов’язань покупця

Банківські гарантії #4 | Raiffeisen Bank Aval
Банківські гарантії #5 | Raiffeisen Bank Aval

Гарантія, що забезпечить виконання платіжних зобов’язань покупця відповідно до якого Банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед продавцем сплатити кошти за покупця в разі невиконання останнім своїх зобов'язань за Договором у повному обсязі або їх частину.



Електронні гарантії

Документ, що надається в електронній формі з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП)

Банківські гарантії #6 | Raiffeisen Bank Aval
Банківські гарантії #7 | Raiffeisen Bank Aval

Документ, що надається в електронній формі з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), що використовується, наприклад, для забезпечення участі клієнтів в тендерах електронних закупівель ProZorro



Гарантія для участі в тендері

Тендерна гарантія забезпечує зобов'язання учасника тендеру (постачальника) перед організатором тендеру (замовником, бенефіціаром).

Банківські гарантії #8 | Raiffeisen Bank Aval
Банківські гарантії #9 | Raiffeisen Bank Aval

Тендерна гарантія забезпечує зобов'язання учасника тендеру (постачальника) перед організатором тендеру (замовником, бенефіціаром).

Її цільове призначення  - зобов'язання гаранта (банку) відшкодувати замовнику суму втраченої вигоди, якщо заявник порушить умови тендеру та відмовиться укладати договір на поставку товару або виконання робіт.



Гарантія виконання зобов’язань

Банківські гарантії #10 | Raiffeisen Bank Aval
Банківські гарантії #11 | Raiffeisen Bank Aval

На підставі гарантії виконання зобов’язань банк за дорученням продавця зобов’язується виплатити зазначену гарантовану суми замовнику у разі невиконання або неякісного виконання виконавцем своїх зобов'язань за договором з замовником.

На підставі гарантії виконання зобов’язань банк за дорученням продавця зобов’язується виплатити зазначену гарантовану суми замовнику у разі невиконання або неякісного виконання виконавцем своїх зобов'язань за договором з замовником. Тим самим, замовник повністю захищений від ризиків порушення умов договору з боку виконавця, що, безумовно збільшує ступінь довіри до нього і є його додатковою перевагою серед конкурентів.


Гарантія для туризму

Туристична гарантія необхідна, як туроператорам, так і турагентам.

Банківські гарантії #12 | Raiffeisen Bank Aval
Банківські гарантії #13 | Raiffeisen Bank Aval

Наявність банківської гарантії – вимога Закону України «Про туризм» та обов’язкова умова для отримання Всеукраїнської ліцензії на діяльність туроператора.Туристична гарантія необхідна як туроператорам, так і турагентам.



Гарантія повернення авансу

Гарантія, що дає змогу забезпечити покупцеві повернення суми авансового платежу

Банківські гарантії #14 | Raiffeisen Bank Aval
Банківські гарантії #15 | Raiffeisen Bank Aval

Гарантія, що дає змогу забезпечити покупцеві повернення суми авансового платежу в разі невиконання продавцем зобов’язань щодо умов договору з постачання товарів/здійснення робіт/надання послуг і відмови або неможливості повернути отриманий авансовий платіж.

Контргарантія

Контр-гарантія випускається за згодою між Банком та його клієнтом і використовується в тих випадках, коли Бенефіціару необхідна гарантія конкретного банку.

Банківські гарантії #16 | Raiffeisen Bank Aval
Банківські гарантії #17 | Raiffeisen Bank Aval

Документ, за якого Банк Принципала доручає іншому банку випустити гарантію за дорученням Принципала на користь його бенефіціара.

Контр-гарантія випускається за згодою між Банком та його клієнтом і використовується в тих випадках, коли Бенефіціару необхідна гарантія конкретного банку.

Використовується для зовнішньоекономічної діяльності зокрема.



Контакти

Управління торгового фінансування та факторингу

[email protected]

Корисна інформація

інформація про послугу

Надання послуг за банківськими гарантіями (наданими) здійснюється на умовах Договору про надання гарантії (далі – Договір) на строк, що передбачений його умовами.

Протягом дії Договору клієнт має право ініціювати дострокове розірвання Договору, письмово повідомивши про це Банк у терміни, що ним передбачені. Дострокове розірвання Договору за ініціативою клієнта можливе виключно за умови відсутності будь-якої заборгованості клієнта перед Банком за Договором.

Зміни до Договору вносяться сторонами шляхом підписання Додаткової угоди до Договору.

Відмова від Договору в односторонньому порядку не передбачена.

Проєкт Договору надається клієнту на його вимогу.


Порядок обслуговування клієнтів за отриманими банківськими гарантіями передбачений Правилами банківського обслуговування суб’єктів господарювання - клієнтів корпоративного бізнесу в АТ "Райффайзен Банк Аваль".


Послугу надає АТ "Райффайзен Банк Аваль", ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 044 490-88-88; 0 800 505-045; адреса електронної пошти [email protected]; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0 800 505-240).


Комісійна ставка:

Вартість послуги встановлюється індивідуально для кожного корпоративного клієнта в результаті перемовин та залежить від строку фінансування, фінансового стану та історії співпраці клієнта з Банком, наявності, виду та вартості забезпечення, а також інших факторів.


Комісії:

Перелік комісій