Ми використовуємо cookies на цьому сайті, щоб надати вам кращий сервіс.
Гарантія платежу
Гарантія, що забезпечить виконання платіжних зобов’язань покупця
Гарантія, що забезпечить виконання платіжних зобов’язань покупця відповідно до якого Банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед продавцем сплатити кошти за покупця в разі невиконання останнім своїх зобов'язань за Договором у повному обсязі або їх частину.
Електронні гарантії
Документ, що надається в електронній формі з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП)
Гарантія для участі в тендері
Тендерна гарантія забезпечує зобов'язання учасника тендеру (постачальника) перед організатором тендеру (замовником, бенефіціаром).
Тендерна гарантія забезпечує зобов'язання учасника тендеру (постачальника) перед організатором тендеру (замовником, бенефіціаром).
Її цільове призначення - зобов'язання гаранта (банку) відшкодувати замовнику суму втраченої вигоди, якщо заявник порушить умови тендеру та відмовиться укладати договір на поставку товару або виконання робіт.
Гарантія виконання зобов’язань
На підставі гарантії виконання зобов’язань банк за дорученням продавця зобов’язується виплатити зазначену гарантовану суми замовнику у разі невиконання або неякісного виконання виконавцем своїх зобов'язань за договором з замовником.
На підставі гарантії виконання зобов’язань банк за дорученням продавця зобов’язується виплатити зазначену гарантовану суми замовнику у разі невиконання або неякісного виконання виконавцем своїх зобов'язань за договором з замовником. Тим самим, замовник повністю захищений від ризиків порушення умов договору з боку виконавця, що, безумовно збільшує ступінь довіри до нього і є його додатковою перевагою серед конкурентів.
Гарантія для туризму
Туристична гарантія необхідна, як туроператорам, так і турагентам.
Наявність банківської гарантії – вимога Закону України «Про туризм» та обов’язкова умова для отримання Всеукраїнської ліцензії на діяльність туроператора.Туристична гарантія необхідна як туроператорам, так і турагентам.
Гарантія повернення авансу
Гарантія, що дає змогу забезпечити покупцеві повернення суми авансового платежу
Гарантія, що дає змогу забезпечити покупцеві повернення суми авансового платежу в разі невиконання продавцем зобов’язань щодо умов договору з постачання товарів/здійснення робіт/надання послуг і відмови або неможливості повернути отриманий авансовий платіж.
Контргарантія
Контр-гарантія випускається за згодою між Банком та його клієнтом і використовується в тих випадках, коли Бенефіціару необхідна гарантія конкретного банку.
Документ, за якого Банк Принципала доручає іншому банку випустити гарантію за дорученням Принципала на користь його бенефіціара.
Контр-гарантія випускається за згодою між Банком та його клієнтом і використовується в тих випадках, коли Бенефіціару необхідна гарантія конкретного банку.
Використовується для зовнішньоекономічної діяльності зокрема.
Корисна інформація
Надання послуг за банківськими гарантіями (наданими) здійснюється на умовах Договору про надання гарантії (далі – Договір) на строк, що передбачений його умовами.
Протягом дії Договору клієнт має право ініціювати дострокове розірвання Договору, письмово повідомивши про це Банк у терміни, що ним передбачені. Дострокове розірвання Договору за ініціативою клієнта можливе виключно за умови відсутності будь-якої заборгованості клієнта перед Банком за Договором.
Зміни до Договору вносяться сторонами шляхом підписання Додаткової угоди до Договору.
Відмова від Договору в односторонньому порядку не передбачена.
Проєкт Договору надається клієнту на його вимогу.
Порядок обслуговування клієнтів за отриманими банківськими гарантіями передбачений Правилами банківського обслуговування суб’єктів господарювання - клієнтів корпоративного бізнесу в АТ "Райффайзен Банк Аваль".
Послугу надає АТ "Райффайзен Банк Аваль", ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 044 490-88-88; 0 800 505-045; адреса електронної пошти [email protected]; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0 800 505-240).
Комісійна ставка:
Вартість послуги встановлюється індивідуально для кожного корпоративного клієнта в результаті перемовин та залежить від строку фінансування, фінансового стану та історії співпраці клієнта з Банком, наявності, виду та вартості забезпечення, а також інших факторів.
Комісії: