Румунія #2 | Raiffeisen Bank Aval Румунія #3 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Румунія

Звертаємо увагу, що український аналог самозанятої особи – не дуже популярна форма ведення бізнесу у Румунії, тому що із цією формою неможливо користування пільговим податковим режимом. Тому рекомендуємо звернути увагу на  форму ведення бізнесу SRL (аналог ТОВ в Україні).

Наразі в країні є такі форми ведення бізнесу:

  • Товариство з обмеженою відповідальністю - «Societate cu Raspundere Limitata» (SRL) – рекомендовано для закладання іноземцями.
  • Акціонерне товариство - «Societate pe Actiuni».
  • Колективно-іменна компанія - «Societatea in Nume Colectiv».
  • Обмежене партнерство - «Societate in Comandita Simpla».

 Партнерство, Обмежене Акціями - «Societatea in Comandita pe Actiuni».

Румунія | Raiffeisen Bank Aval

Які переваги SRL?

  • Відсутність вимог щодо мінімального статутного капіталу з 2020 року.
  • Можливість реєстрації фірми дистанційно за нотаріально посвідченою довіреністю, а також - іноземної (з апостилем).
  • Безпроблемне відкриття банківського рахунку в європейському банку.
  • Директором компанії може бути фізична особа-нерезидент, без необхідності додаткового отримання дозволу на роботу.
  • Можливість оформлення європейської посвідки на проживання для директора або співробітників.

Як зареєструвати бізнес у Румунії?

Щоб зареєструвати бізнес у Румунії, необхідно мати статут, в якому має бути зазначена інформація про: реєстрацію бізнесу в Румунії, назву фірми та юридична адреса, засновників фірми, директорів, посадових осіб (паспортні дані, податкові номери), основну діяльність, розмір статутного капіталу, види підписів від мені фірми, тривалість діяльності фірми, всі інші терміни і положення, що стосуються цієї форми бізнесу відповідно до вимог чинного законодавства.

Які документи необхідні для реєстрації фірми?

  • Статут.
  • Паспорт або посвідчення особи акціонера (якщо акціонером є фізична особа).
  • Свідоцтво про реєстрацію акціонерів (якщо акціонер є юридичною особою).
  • Статут акціонера (якщо акціонером є юридична особа).
  • Витяги, видані Комерційним регістром, в якому зареєстровані акціонери (якщо акціонер є юридичною особою).
  • Лист про кредитоспроможність для акціонерів.
  • Паспорт або посвідчення особи майбутнього директора фірми.
  • Угода про оренду головного офісу і форма заяви на документи на власність.