Райф підтримує інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить НБУ | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить НБУ #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райф підтримує інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить НБУ #11 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить НБУ #12 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить НБУ #13 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить НБУ #14 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить НБУ #15 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить НБУ #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
05 Березня 2021

Райф підтримує інформаційну кампанію із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить НБУ

Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини. Мета кампанії – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.

У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.

«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

Райф підтримує кампанію, адже ми поділяємо принципи справедливого партнерства, прозорого ведення бізнесу, відповідальності перед усіма стейкхолдерами – передусім перед клієнтами.

«Фінансова обізнаність – запорука добробуту населення. Переконана, що спільними зусиллями НБУ та ключових учасників ринку нам вдасться навчити молоде покоління українців раціонально обирати банківські послуги, керувати власними коштами та поводити себе відповідально у питаннях, які стосуються фінансів», – зазначила Наталія Марченко, директор департаменту виконавчого управління та комунікацій.

Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».

#RaifNews