Миттєвий переказ "Аваль-Експрес" #7 | Raiffeisen Bank Aval Миттєвий переказ "Аваль-Експрес" #8 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Миттєвий переказ "Аваль-Експрес" #17 | Raiffeisen Bank Aval Миттєвий переказ "Аваль-Експрес" #18 | Raiffeisen Bank Aval Миттєвий переказ "Аваль-Експрес" #19 | Raiffeisen Bank Aval Миттєвий переказ "Аваль-Експрес" #20 | Raiffeisen Bank Aval Миттєвий переказ "Аваль-Експрес" #21 | Raiffeisen Bank Aval Миттєвий переказ "Аваль-Експрес" #22 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
Перекази та Платежі

Миттєвий переказ "Аваль-Експрес"

Миттєвий переказ

Внутрішньобанківська система «Аваль-Експрес» з 19.02.2016р. внесена до Реєстру платіжних систем, систем розрахунків, учасників цих систем та операторів послуг платіжної інфраструктури.

Переваги платіжної системи “Аваль-Експрес”

Миттєвий переказ
Простота
Відправити/отримати переказ можна в будь-якому відділенні Банку
Миттєвий переказ
Швидкість

Кошти доступні для виплати вже за п’ять хвилин після відправлення1

Миттєвий переказ
Прозорість

Отримання переказу відбувається без будь-яких комісій

Послуги Аваль-Експрес

Миттєвий переказ
Відправлення

Відправлення грошових переказів фізичними особами на користь фізичних осіб в межах України (крім АР Крим та населених пунктів Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) в гривнях без відкриття рахунку.

Щоб переказати гроші:

  • завітайте з паспортом або іншим документом, що посвідчує особу, та ідентифікаційним кодом3 до найближчого відділення Банку;
  • повідомте суму переказу і  ПІБ отримувача;
  • внесіть до каси суму переказу та сплатіть комісію;
  • повідомте отримувачу свої ПІБ, суму переказу та 12-значний контрольний номер.

За вашим бажанням Банк надішле отримувачу текстове повідомлення до 250 символів (вартість - 1 грн).

Миттєвий переказ
Виплата

Виплата грошових переказів, відправлених фізичними особами в межах України (крім АР Крим та населених пунктів Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження) на користь фізичних осіб в гривнях без відкриття рахунку2; а також переказів, відправлених юридичними особами на користь фізичних осіб на підставі договору між банком і юридичною особою-відправником (грошової винагороди, комісійної винагороди, заробітної плати та інших платежів, що не пов’язані з підприємницькою та інвестиційною діяльністю отримувачів, в межах законодавства України).

Щоб отримати переказ:

  • завітайте з паспортом та ідентифікаційним кодом3 до будь-якого відділення Банку;
  • повідомте співробітнику відділення ПІБ відправника, суму переказу та 12-значний контрольний номер;
  • заберіть кошти.

Тарифи

Розрахуйте розмір комісії за переказ через систему “Аваль-Експрес”

З детальними тарифами можна ознайомитись тут 4

1. За виключенням переказів, відправлених юридичними особами на користь фізичних осіб. Такі перекази стають доступними для виплати протягом двох банківських днів з моменту відправлення переказу юридичною особою.

2. За виключенням випадків, коли виплата на поточний рахунок фізичної особи-одержувача переказу здійснюється відповідно до вимог законодавства України та правил платіжної системи "Аваль-Експрес".

3. Ідентифікаційний код необхідно надати співробітнику відділення у випадку здійснення переказу в сумі, що дорівнює чи перевищує 30 000 гривень, або в інших випадках відповідно до законодавства України.

4. Комісія за здійснений юридичною особою на користь фізичної особи переказ сплачується юридичною особою відповідно до укладеного між Банком та юридичною особою договору. Виплата такого переказу фізичній особі здійснюється безкоштовно і виключно відділеннями Банку.

Порядок вирішення спорів з користувачами «Аваль-Експрес»

Усі суперечки, що виникають між платіжною організацією платіжної системи «Аваль-Експрес» та користувачами платіжної системи «Аваль-Експрес»*, мають вирішуватись шляхом переговорів. Кожний користувач платіжної системи у конфліктних ситуаціях має право звернутися до АТ «Райффайзен Банк» як платіжної організації платіжної системи. Банк зобов'язаний оперативно розглянути звернення і прийняти рішення. Якщо будь-який користувач платіжної системи не згодний з прийнятим рішенням, то він може для вирішення спору звернутися до суду. Якщо сторонам не вдається вирішити спірні питання протягом 30 днів з початку переговорів, то вони вирішуються в судовому порядку відповідно до законодавства України.

* — користувачами платіжної системи «Аваль-Експрес» є фізичні особи — відправники та отримувачі переказів та юридичні особи – відправники переказів. 

Контакти

Платіжна організація “Аваль-Експрес”

АТ “Райффайзен Банк Аваль”

Склад керівних органів

Адреси Банку

01011, Україна, м. Київ, вул. Лєскова, 9

Безкоштовні телефони Інформаційного центру

0(800) 500-500 - по Україні

(044) 490-8888 - у м. Київ

521 - з мобільного (Vodafon)

(068) 490-0888 - з мобільного (Київстар)

Корисна інформація
інформація, яка може бути корисною для вас
Інформація про послугу

Послуга відправлення та виплати переказів Аваль-Експрес надається на умовах договору приєднання, яким є бланк на відправлення/отримання переказу за встановленою Банком формою. Внесення змін та доповнень до бланка на відправлення/отримання переказу не є можливим.

Клієнт-ініціатор переказу має право відмовитися від договору до внесення коштів переказу до каси Банку.

Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах Аваль-Експрес.

Тарифи містять розмір витрат, який має сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки.

Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Гарантійні фонди та компенсаційні схеми при отриманні клієнтом послуги (якщо сума переказу не зараховується на відкритий в Банку рахунок клієнта) законодавством України не передбачені.

 Послугу надає АТ «Райффайзен Банк», ліцензія НБУ №10 від 02.07.2021р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88  ; адреса електронної пошти [email protected]; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресамив телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500, (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси [email protected].

Чи була ця сторінка корисною для вас?
Дякуємо! З Вашою допомогою ми стаємо краще!