Всеукраїнські воркшопи «Створення доданої цінності в agrifood» стартували у Києві | Raiffeisen Bank Aval Всеукраїнські воркшопи «Створення доданої цінності в agrifood» стартували у Києві #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Всеукраїнські воркшопи «Створення доданої цінності в agrifood» стартували у Києві #11 | Raiffeisen Bank Aval Всеукраїнські воркшопи «Створення доданої цінності в agrifood» стартували у Києві #12 | Raiffeisen Bank Aval Всеукраїнські воркшопи «Створення доданої цінності в agrifood» стартували у Києві #13 | Raiffeisen Bank Aval Всеукраїнські воркшопи «Створення доданої цінності в agrifood» стартували у Києві #14 | Raiffeisen Bank Aval Всеукраїнські воркшопи «Створення доданої цінності в agrifood» стартували у Києві #15 | Raiffeisen Bank Aval Всеукраїнські воркшопи «Створення доданої цінності в agrifood» стартували у Києві #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
04 Липня 2019

Всеукраїнські воркшопи «Створення доданої цінності в agrifood» стартували у Києві

Програму навчання розроблено провідними експертами Ukrainian Food Valley, вона включає передові знання із галузі agrifood із побудови ефективних бізнес-моделей в агробізнесі, найкращі практичні кейси українських та закордонних компаній та нетворкінг у малих групах.

Викладачі-практики мають значний досвід ведення власного бізнесу в Україні, а також є викладачами та випускниками міжнародних та вітчизняних бізнес-шкіл.

Під час двох перших навчальних модулів учасники дізналися:

– як пройти шлях від «Є ідея для бізнесу» до «Бізнесу із ідеєю» на прикладі компанії «АГРІКО Україна», яку представив засновник цієї компанії Микола Гордійчук;

– як правильно позиціонувати власний бренд, формувати стійкі переваги в умовах конкуренції та вибудовувати маркетингову стратегію в умовах невизначеності дізнались від засновника маркетингової агенції WTF Віталія Ткаченка;

– як працювати над розробкою бізнес-моделі та як працювати із бізнес-моделлю власного бізнесу, як визначати пару «клієнт-продукт» та як дізнатися чи дійсно мій продукт потрібен споживачам, що насправді потрібно менеджерам компанії, щоб приймати управлінські рішення та втілювати їх у життя – над цими питаннями працювали разом із фахівцем у сфері IT, співзасновником компанії UFV Сonsulting Русланом Захарченком;

– про логіку роботи у відкритих системах, про передумови виникнення кластерів, про їхню роль у сучасній світовій економці, про те, як знайти ознаки кластеру у власній місцевості та визначити свою роль у цій екосистемі, говорили із Наталією Маєвською, власницею ТМ BerdychivSky, та Катериною Звєрєвою, засновницею медіагенції для агробізнесу “SAPIENZA”, ідеологами Кластерної ініціативи вирощування та переробки томатів у Черкаському регіоні.

Два дні навчання пролетіли непомітно у дружній атмосфері, що зібрала однодумців, аграріїв-творців, що прагнуть вивести власний бізнес на новий рівень, створювати додану цінність в Україні та ділитися нею з цілим світом!

Наступні групи у Києві та Тернополі стартуватимуть на початку липня, слідкуйте на нашими анонсами.