IRT: інтерактивні технології для сфери гостинності #3 | Raiffeisen Bank Aval IRT: інтерактивні технології для сфери гостинності #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
IRT: інтерактивні технології для сфери гостинності #13 | Raiffeisen Bank Aval IRT: інтерактивні технології для сфери гостинності #14 | Raiffeisen Bank Aval IRT: інтерактивні технології для сфери гостинності #15 | Raiffeisen Bank Aval IRT: інтерактивні технології для сфери гостинності #16 | Raiffeisen Bank Aval IRT: інтерактивні технології для сфери гостинності #17 | Raiffeisen Bank Aval IRT: інтерактивні технології для сфери гостинності #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
07 Серпня 2019

IRT: інтерактивні технології для сфери гостинності

Кожен власник бізнесу, що працює в сфері гостинності, шукає методи та шляхи, які допоможуть його справі зростати і залучати більшу кількість клієнтів. Компанія Kodisoft пропонує інтерактивні технології, які дозволять не лише збільшити трафік у закладах та середній чек, але й оптимізувати бізнес-процеси.

Ідея створення інтерактивних технологій для ресторанного бізнесу – IRT (Interactive Restaurant Technology) – з’явилася у компанії Kodisoft близько 11 років тому. «Все почалося з аналізу напрямків майбутнього розвитку нашої компанії, яка тривалий час спеціалізувалася на розробці програмного забезпечення. В результаті ми визначили, що одним з найцікавіших для нас є ринок гостинності. Пошуки, аналіз та формування ідеї продукту, з яким можна було б туди вийти, тривали рік. Ще один знадобився на пошуки сотень різноманітних прототипів для майбутньої технології. В результаті світ побачив IRT», – згадує віце-президент з продажів компанії Kodisoft Дмитро Калита.

«Дев’ять років тому ми встановили свої перші інтерактивні столи в ресторані OSHI у кіпрському місті Лімассол. До речі, вони в гарному робочому стані й донині», – радіє співрозмовник.

Суть технологій

Дмитро Калита розповідає, що суть IRT-технологій – максимальне оцифрування бізнесу гостинності та створення цікавої для відвідувачів атмосфери і досвіду, які не можна отримати вдома. «Це виграшна комбінація для власників закладів харчування, розваг та громадських місць. Сьогодні часто зустрічається ситуація, коли під час сімейних, дружніх чи романтичних обідів та вечерь люди практично весь час проводять у своїх гаджетах. Наші «розумні столи» повертають їх з онлайн-світу до живого спілкування навколо столу. Вони можуть разом переглядати меню на столі, грати в ігри, демонструвати фото зі своїх смартфонів, малювати тощо. Також через «розумний стіл» можна зробити замовлення, не вдаючись до допомоги офіціантів, і навіть здійснити безготівковий розрахунок», – пояснює Дмитро.

Для встановлення інтерактивних столів потрібно лише живлення 220 Вт та інтернет. Додатковий технічний персонал для роботи з програмним забезпеченням такого гаджета не потрібен. Програмна платформа налаштована в такий спосіб, що власник чи адміністративний персонал ресторану можуть самотужки змінювати контент меню, додавати фото чи відео страв, налагоджувати програми тощо. Дмитро розповідає, що завдяки відкритій платформі можна також розробляти унікальне програмне забезпечення для столів, як роблять деякі їхні клієнти.

«Ми не продаємо столи чи програмне забезпечення, ми реалізуємо платформу для розвитку бізнесу», – наголошує представник Kodisoft.

Унікальна торгова пропозиція

IRT допомагає розвивати бізнес наступним чином.

Насамперед ресторан, який встановив технологічну новинку замість звичайних столів, може економити на персоналі, оскільки тепер для обслуговування клієнтів не потрібен великий штат офіціантів.

По-друге, підвищується ефективність бізнесу: місця, де є можливість втрати контролю, оцифровуються і стають прозорими. Ця схема повторює бізнес-модель 90% закладів у всьому світі. Велика кількість функцій перекладається з людей на систему: можна оперативно змінювати меню, в один клік зробити тематичний вечір чи варіювати пропозиції залежно від часу доби.

По-третє, заклади отримують додатковий трафік зацікавлених відвідувачів.

По-четверте, збільшується середній чек, оскільки клієнти мають змогу подивитися на «розумному столі» не лише зображення страв, але й ролики про них. А як відомо, чим більше інформації про продукт отримує людина, тим більше зростає ймовірність покупки.

«Окрім того, наші столи також можна використовувати для розміщення рекламної інформації ваших партнерів, постачальників тощо», – розповідає про додаткові бізнес-можливості IRT Дмитро. Та слід пам`ятати: щоб рекламний контент був цікавим та добре сприймався клієнтами, його слід робити ненав’язливим і органічно вплітати в уже існуючу на IRT інформацію.

Особливості IRT

«В наших «розумних столах» використано цілий комплекс рішень, що дозволять сміливо використовувати їх у публічних місцях. Весь стіл – це екран. Він вкритий зверху дуже товстим шаром спеціального скла Diamond glass. Воно не дряпається металевими предметами, не б’ється та не тріскається, навіть якщо по ньому вдарити чи станцювати. На нього, як на звичайний стіл, можна і треба ставити посуд. Пролита вода чи гаряча кава – також не проблема, – пояснює Дмитро Калита. – При цьому швидкість реакції нашого сенсорного столу вдвічі вища, ніж у сучасного iPad. Тож можна сміливо стверджувати, що наші технології в даному сегменті ринку є найкращими в світі».

Свої «розумні столи» Kodisoft виробляє в Україні. І це не дивно, тому що виготовлення високотехнологічної продукції має знаходитися під суворим контролем. Якість – понад усе. «Багато речей ми робимо самі, наприклад, сенсорну електронну панель, екран, розробляємо мікросхеми. Маємо партнерів, які знаходяться в різних куточках світу. До них також ставимо дуже високі вимоги», – підкреслює наш співрозмовник.

Щодо виробництва, то, за словами Дмитра Калити, воно може бути «гумовим»: в різні періоди там працюють від кількох осіб до великої кількості фахівців. Усе залежить від обсягів замовлення. А от інтелектуальний кістяк, що займається програмними розробками, сталий – це 35 спеціалістів.

Про інвестиції

Вартість «розумного стола» співмірна його технологічності та якості матеріалів, що використовуються під час виробництва. Але він того вартує. За словами пана Калити, за останніх 9 років у виробника не було жодного звернення від клієнтів щодо заміни столів. Усе працює як по нотах.

Невеликим кав`ярням та десертним з обслуговуванням за столами розробник пропонує невеликі інтерактивні столи на дві особи за спеціальною лізинговою програмою. «В Україні один такий стіл коштує закладу 108 грн/день. Тож завдяки розвитку різноманітних схем фінансування, використанню хмарних технологій тощо велику кількість капітальних інвестицій можна переводити в операційні затрати. А ми можемо робити цікаві речі й для малого бізнесу», – радіє представник Kodisoft.

«Ринок HoReCa та ресторанного бізнесу надзвичайно консервативний. Наші столи купують люди, які розуміють, в якому напрямку розвиватимуться нові тренди в ресторанному бізнесі, ті, хто усвідомлює, що потрібно використовувати не лише технології, перевірені десятиліттями, але й нове та сучасне. Таких людей я б назвав новаторами. Вони шукають спосіб, у який змогли б відпозиціонуватися від конкурентів», – описує портрет клієнта, що купує IRT, Дмитро Калита.

Якщо говорити про повернення інвестицій, то, за словами співрозмовника, в західних країнах – це 1-1,5 роки. В Україні це більш тривалий строк, тому що розмір середнього чеку в нас відносно невеликий.

Ареал IRT

«Kodisoft – це міжнародна компанія. Ми маємо офіси в Києві та Торонто, Канада. Продаємо свої технологічні бізнес-розробки по всьому світові. Звісно, для більш глибокого розуміння специфіки аудиторії країн, у які ми продаємо свою продукцію, бізнес-принципів та механізмів, що там діють, ми співпрацюємо з локальними партнерами. Наразі наші «розумні столи» є в закладах Великої Британії, країнах Близького Сходу, Канаді, США, Японії, Естонії, Сінгапурі, – перелічує географію присутності IRT-розробки Дмитро Калита. – В Україні натепер лише 4 ресторани використовують IRT-столи: два у Львові, один в Одесі, один в Києві. Незабаром у столиці відкриється ще один заклад».

В Україні розробники «розумних столів» вбачають чималий потенціал. Вони сподіваються, що вітчизняний бізнес, який працює у сфері гостинності, дедалі частіше використовуватиме інтерактивні технології, які допоможуть їм вибудувати процеси таким чином, щоб бізнес розвивався та зростав.

Більше інфо про бізнес IRT ТУТ