Послуги касового обслуговування клієнтів, які не мають відкритих в Банку рахунків, надаються на умовах договору приєднання, яким є касовий документ. Внесення змін та доповнень до касового документу не є можливим.
Клієнт-платник має право відмовитися від договору до внесення готівкових коштів до каси Банку.
Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах.
Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб гарантує клієнту відшкодування коштів за його рахунками, відкритими в українських банках..
Послугу надає АТ «Райффайзен Банк», ліцензія НБУ №10 від 02.07.2021р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88 ; адреса електронної пошти [email protected]; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресами, в телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси [email protected].