Звернення голови правління банку з приводу карантину | Raiffeisen Bank Aval Звернення голови правління банку з приводу карантину #2 | Raiffeisen Bank Aval
Бережіть себе. Все онлайн в Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Звернення голови правління банку з приводу карантину #11 | Raiffeisen Bank Aval Звернення голови правління банку з приводу карантину #12 | Raiffeisen Bank Aval Звернення голови правління банку з приводу карантину #13 | Raiffeisen Bank Aval Звернення голови правління банку з приводу карантину #14 | Raiffeisen Bank Aval Звернення голови правління банку з приводу карантину #15 | Raiffeisen Bank Aval Звернення голови правління банку з приводу карантину #16 | Raiffeisen Bank Aval
18 Березня 2020

Звернення голови правління банку з приводу карантину

Шановний клієнте! 

У ці непевні часи хочу особисто звернутися до Вас та поінформувати про те, що ми робимо в банку, аби наші клієнти продовжували отримувати якісне та своєчасне обслуговування.

Оскільки ситуація навколо коронавірусу COVID-19 продовжує розвиватися, ми робимо все можливе, щоб забезпечити безпеку наших клієнтів і співробітників. Нашим головним пріоритетом сьогодні є, безсумнівно, здоров'я та добробут наших працівників, клієнтів та громад у тих місцях, де ми працюємо і живемо.

Наші відділення працюють, але ви можете помітити деякі  зміни у графіку роботи -  ми робимо перерви на дезінфекцію приміщення.


Піклуючись про загальну безпеку, з 19.03.2020 р. ми вводимо особливий режим обслуговування клієнтів у відділеннях – за попереднім записом через Інформаційний центр банку:

∙ для приватних клієнтів – по телефону 0 800 500 500;

∙ для бізнес-клієнтів – 0 800 505 045;

∙ для преміум-клієнтів – 0 800 500 500 або через Вашого персонального менеджера.


Задля мінімізації візитів до відділень банку без нагальної потреби пропонуємо вам користуватися банківськими послугами дистанційними каналами:

∙ для приватних клієнтів – Raiffeisen Online;

∙ для бізнес-клієнтів – Raiffeisen Business Online;

∙ інші варіанти дистанційного обслуговування – на сайті Банку aval.ua

 

Дотримуючись встановлених процедур безперервності бізнесу та рекомендацій української влади, ми в банку прийняли рішення щодо часткового переходу на режим дистанційної роботи зі збереженням безперервності всіх операційних процесів.  Наразі максимально скорочена присутність працівників на робочих місцях, технічні можливості для дистанційної роботи з дому вже забезпечено, а необхідні зустрічі проводитимуться у віддаленому режимі. 

           

Дякую вам за підтримку та розуміння у ці складні часи.

Ми, зі свого боку, зробимо все можливе для забезпечення стабільного якісного та зручного обслуговування наших клієнтів.

Бажаю всім гарного здоров’я та витримки. Бережіть себе та рідних!


З повагою,

Олександр Писарук,

Голова правління

Райффайзен Банку Аваль