Райф підтримує інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків, яку проводить НБУ | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків, яку проводить НБУ #2 | Raiffeisen Bank Aval
Бережіть себе. Все онлайн в Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райф підтримує інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків, яку проводить НБУ #11 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків, яку проводить НБУ #12 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків, яку проводить НБУ #13 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків, яку проводить НБУ #14 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків, яку проводить НБУ #15 | Raiffeisen Bank Aval Райф підтримує інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків, яку проводить НБУ #16 | Raiffeisen Bank Aval
26 Листопада 2021

Райф підтримує інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків, яку проводить НБУ

Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із популяризації безготівкових розрахунків #Cashless, яку проводить Національний банк з партнерами. У межах кампанії українцям розповідатимуть про можливості широкого використання безготівкових розрахунків.

Мета  кампанії – проінформувати українців про переваги і зручність cashless-розрахунків.

«Національний банк послідовно проводить політику, спрямовану на збільшення частки безготівкових розрахунків. Ми маємо Дорожню карту розвитку  безготівкової економіки до 2025 року, яка передбачає поступовий перехід України до Cashless economy завдяки стимулюванню витрат у безготівковій формі, розвитку інфраструктури безготівкових платежів, зниженню використання готівки та забезпеченню сталості платіжної інфраструктури», – зауважив директор Департаменту стратегії та розвитку НБУ Арсен Макарчук.

Райф підтримує інформаційну кампанію, адже ми спрямовуємо зусилля на розвиток фінансових інновацій, щоб створити кращі сервіси та продукти для клієнтів.

«85% операцій клієнтів Райфу – безготівкові і обсяги таких транзакцій зростають щороку. Зважаючи на цифрову трансформацію Райфу сьогодні, популяризація кешлес – актуальна як ніколи», – зазначила Лілія Зубарєва, директор департаменту комунікацій та зв’язків з громадськістю.

З навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) "Cashless" із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.


#RaifNews