Райффайзен Банк Аваль виступив партнером IV Східноукраїнського аграрного форуму
Харків. 26 жовтня. — Райффайзен Банк Аваль виступив партнером проведення IV Східноукраїнського аграрного форуму «Еволюція агробізнесу в умовах відкритого ринку», що відбувся в середині жовтня у м.Харкові.
Цей щорічний захід проходить у Східній Україні з 2012 року й має на меті сприяти реформуванню аграрного сектору країни, фінансуванню інфраструктурних проектів та впровадженню європейських стандартів розвитку агробізнесу.
Цього року форум зібрав близько 500 учасників, серед яких були представники аграрного бізнесу з 12 країн світу, фермери, виробники сільськогосподарської техніки, представники банківського сектору та вчені.
Форум відкрив найбільший захід східного регіону — AGROPORT-2015, який проходив під егідою ООН за підтримки ЄБРР, Міністерства аграрної політики та продовольства України та інших організацій. Головним майданчиком форуму став авіаційний ангар Міжнародного аеропорту «Харків». Учасники заходу відвідали виставкові майданчики, де було представлено продукцію підприємств агропромислового комплексу. Одночасно працювало близько десяти панельних платформ, де обговорювали питання подальшого розвитку агробізнесу, можливості інвестування в цю сферу економіки та впровадження нових стандартів.
Директор департаменту корпоративних продуктів та партнерства Райффайзен Банку Аваль Руслан Співак узяв участь у одній із панельних дискусій. У своїй доповіді він акцентував увагу на тісній співпраці банку з підприємствами агропромислового сектору та постійному зростанню кредитної підтримки даної сфери. Зокрема Руслан Співак зазначив: «Цього року Райффайзен Банк Аваль надав кредитну підтримку агроклієнтам на суму понад 8 млрд. грн. Підтримка агросектору є ключовою в бізнес-стратегії банку».
Проведення в Харкові заходу такого рівня є черговим кроком у просуванні продукції вітчизняних сільгоспвиробників на міжнародні ринки. А зустрічі з діючими та потенціальними клієнтами дають глибше розуміння поточних потреб аграрного сектору, а отже — можливість банку стати ще ближчим до клієнта.