Райффайзен Банк Аваль у рамках «Академії бізнесу» провів чергові семінари у п’яти містах України | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль у рамках «Академії бізнесу» провів чергові семінари у п’яти містах України #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райффайзен Банк Аваль у рамках «Академії бізнесу» провів чергові семінари у п’яти містах України #11 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль у рамках «Академії бізнесу» провів чергові семінари у п’яти містах України #12 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль у рамках «Академії бізнесу» провів чергові семінари у п’яти містах України #13 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль у рамках «Академії бізнесу» провів чергові семінари у п’яти містах України #14 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль у рамках «Академії бізнесу» провів чергові семінари у п’яти містах України #15 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль у рамках «Академії бізнесу» провів чергові семінари у п’яти містах України #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
24 Листопада 2015

Райффайзен Банк Аваль у рамках «Академії бізнесу» провів чергові семінари у п’яти містах України

Київ. 24 листопада. — Райффайзен Банк Аваль у рамках проекту «Академія бізнесу: семінари з питань бізнес-діяльності» провів у листопаді семінари для клієнтів сегменту малого та мікробізнесу в Дніпропетровську, Києві, Мукачевому, Одесі та Харкові.

«Академія бізнесу» стала серед клієнтів банку – представників малого та мікробізнесу вже визнаним брендом. Цю інформаційно-освітню програму спрямовано на підвищення фінансової обізнаності клієнтів, що допомагає їм успішніше управляти бізнесом.

«Оптимізація власного бізнесу: Розвиток бізнесу в умовах нестабільності, досвід та інструменти» — тема, яку обговорили учасники бізнес-семінарів в Дніпропетровську та Одесі. «Оптимізація оборотного капіталу: Управління дебіторською та кредиторською заборгованістю і товаро-матеріальними запасами» — цю тему було запропоновано учасникам заходів у Києві, Мукачевому та Харкові.

Провели семінар співробітники банку, які пройшли відповідну підготовку та сертифікацію у Міжнародній фінансовій корпорації (IFC, член Групи Світового Банку):

 у Дніпропетровську — Олексій Середа та Ольга Дрешпак;

 в Одесі — Дмитро Ульянов та Ліана Арзуманян;

 у Харкові — Оксана Дядченко та Катерина Приходько;

 у Мукачевому — Альона Пузанкова та Костянтин Шкільняк;

 у Києві — Ганна Подзерей та Оксана Ященко.

Учасник семінару в Києві В’ячеслав Дьомін, власник та директор ТОВ «Лікар-Інвест», що займається роздрібними продажами медичних та ортопедичних товарів та є клієнтом Райффайзен Банку Аваль із 2010 року, зазначив: «Академію бізнесу» Райффайзен Банку Аваль відвідую вчетверте. Для мене кожна із обговорюваних тем була корисною та актуальною. З практичної точки зору я теж задоволений, тому що почав використовувати  поради, отримані на семінарах: покращив схему роботи з постачальниками, ті рішення, які раніше приймалися ситуативно та інтуїтивно, зараз намагаємося ухвалювати, використовуючи цифри та формули. Ті цілі, які я зараз ставлю перед собою та підприємством, співпадають із інформацією, почутою на семінарах. Вдячний Райффайзен Банку Аваль за партнерство, розуміння, бажання розвиватися та розвивати своїх клієнтів».

Говорить учасник семінару в Дніпропетровську Михайло Лущан, власник та директор ТОВ «ВКФ «Промтехнологія» (виробництво та торгівля промисловими станками, клієнт банку з 2010 року): «Тричі з задоволенням приймав запрошення на бізнес-семінари від Райффайзен Банку Аваль. Дізнавшись про дату наступного, четвертого, семінару (3 грудня 2015 року), звернувся з проханням до співробітників банку знову запросити мене. Навчатися та розвиватися важливо завжди, так само як і вкладати у розвиток своїх підлеглих. Саме тому ініціатива банку, на мій погляд, є дуже актуальною. Можливість обговорювати спільні проблеми та труднощі з іншими учасниками, налагоджувати нові контакти – це дійсно партнерський підхід у співпраці Банк – Клієнт».

Слухач одеського семінару Сергій Жаркий, власник ТОВ «Авакум» та ТОВ ПТП — оптова торгівля акумуляторами та шинами для автомобілів, є клієнтом Райффайзен Банку Аваль із 2012 року. У бізнес-семінарі взяв участь учетверте. «Розвиток бізнесу в умовах нестабільності – тема цікава, корисна та своєчасна. Семінар відрізнявся від трьох попередніх: складніший та триваліший, але це тільки вкотре довело, що який би ти не мав досвід у бізнесі, цікавитися та вдосконалюватися потрібно постійно. Добре, що це розуміє і банк і його клієнти», — розповів С.Жаркий.

Гість семінару у Харкові Павло Боцула, директор ПП «1А-Інжиніринг» (продаж трубопровідної арматури, виконавчих механізмів для трубопровідної арматури, контрольно-вимірювальних приладів; співпрацює з Райффайзен Банком Аваль близько семи років) зауважив: «Утретє вже беру участь у семінарі в рамках «Академії бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль. І після кожного з них я отримую нову для себе інформацію, намагаюсь її використовувати у щоденній діяльності. Здається, на перший погляд все просто і відомо, але виявляється, що навіть у простих речах є моменти, на які звертається недостатньо уваги. Щодо цінності саме таких зустрічей із банком, то у мене щодо цього немає жодних сумнівів. Велика вдячність Райффайзен Банку Аваль за бажання рухатися вперед та вкладати в розвиток своїх клієнтів».

Олена Кухарська, засновник ТОВ «Поліграфцентр «Ліра» (м.Мукачево), клієнт Райффайзен Банку Аваль із 2005 року, розповіла: «Ця зустріч була цікавою, ми отримали теоретичні знання. Адже проблема багатьох наших підприємців саме в тому, що ми не володіємо теорією, а керуємося власним досвідом та інтуїцією. Для себе я окреслила нішу для розвитку. Спілкування з іншими бізнесменами, їхній досвід були корисними та практичними. Цілком підтримую таку ініціативу Райффайзен Банку Аваль, користь від якої не викликає жодних сумнівів».

«Академія бізнесу» — ініціатива Райффайзен Банку Аваль, якій немає аналогів в Україні, з кожним днем стає все популярнішою серед клієнтів малого та мікробізнесу. Позитивні відгуки учасників бізнес-семінарів підтверджують: підприємцям подобається інтерактивний формат заходів, що заохочує учасників до обміну думками та досвідом. А практичність семінарів формує навички щодо використання бізнес-інструментів.

Банк розвиватиме програму бізнес-семінарів для клієнтів і надалі.