Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу #11 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу #12 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу #13 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу #14 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу #15 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
24 Лютого 2016

Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу

Київ. 24 лютого. — Райффайзен Банк Аваль, як член міжнародної банківської Групи РЦБ, виконує зобов’язання щодо високих етичних стандартів своїх маркетингових комунікацій, ухвалених на рівні Групи.

Дані стандарти, викладені в Інструкції з етичного маркетингу в Групі РЦБ, вважаються визначальними для маркетингових комунікацій всіх членів Групи та базуються на Консолідованому кодексі Міжнародної торгівельної палати щодо практики рекламних та маркетингових комунікацій [Consolidated ICC Code of Advertising and Marketing Communication Practice].

Основною метою документу є консолідація високих етичних стандартів у маркетингових комунікаціях, розроблених на додаток до діючих рамок національного й міжнародного законодавства.

Документ ґрунтується на низці принципів, що традиційно є базовими для європейського розуміння поведінки учасників ринку. Йдеться, зокрема, про:

- прозорість;

- відповідальність;

- чесність щодо споживачів та конкурентів;

- правдивість;

- повагу до прав споживача та його приватного життя, у тому числі – у питаннях захисту даних і конфіденційності;

- соціальну відповідальність;

- особливу відповідальність маркетингових комунікацій для дітей та молоді;

- турботу про екологію та охорону навколишнього середовища;

- корпоративну ідентичність;

- тощо.

 Усі клієнти, партнери та підрядники Райффайзен Банку Аваль можуть ознайомитися з Інструкцією з етичного маркетингу в Групі РЦБ, яка розміщена на офіційному сайті банку