Райффайзен Банк Аваль працює згідно з міжнародними нормами етичного маркетингу
Київ. 24 лютого. — Райффайзен Банк Аваль, як член міжнародної банківської Групи РЦБ, виконує зобов’язання щодо високих етичних стандартів своїх маркетингових комунікацій, ухвалених на рівні Групи.
Дані стандарти, викладені в Інструкції з етичного маркетингу в Групі РЦБ, вважаються визначальними для маркетингових комунікацій всіх членів Групи та базуються на Консолідованому кодексі Міжнародної торгівельної палати щодо практики рекламних та маркетингових комунікацій [Consolidated ICC Code of Advertising and Marketing Communication Practice].
Основною метою документу є консолідація високих етичних стандартів у маркетингових комунікаціях, розроблених на додаток до діючих рамок національного й міжнародного законодавства.
Документ ґрунтується на низці принципів, що традиційно є базовими для європейського розуміння поведінки учасників ринку. Йдеться, зокрема, про:
- прозорість;
- відповідальність;
- чесність щодо споживачів та конкурентів;
- правдивість;
- повагу до прав споживача та його приватного життя, у тому числі – у питаннях захисту даних і конфіденційності;
- соціальну відповідальність;
- особливу відповідальність маркетингових комунікацій для дітей та молоді;
- турботу про екологію та охорону навколишнього середовища;
- корпоративну ідентичність;
- тощо.
Усі клієнти, партнери та підрядники Райффайзен Банку Аваль можуть ознайомитися з Інструкцією з етичного маркетингу в Групі РЦБ, яка розміщена на офіційному сайті банку