Райффайзен Банк Аваль повідомляє клієнтам малого та мікробізнесу про нові послуги та зміни в обслуговуванні | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль повідомляє клієнтам малого та мікробізнесу про нові послуги та зміни в обслуговуванні #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райффайзен Банк Аваль повідомляє клієнтам малого та мікробізнесу про нові послуги та зміни в обслуговуванні #11 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль повідомляє клієнтам малого та мікробізнесу про нові послуги та зміни в обслуговуванні #12 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль повідомляє клієнтам малого та мікробізнесу про нові послуги та зміни в обслуговуванні #13 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль повідомляє клієнтам малого та мікробізнесу про нові послуги та зміни в обслуговуванні #14 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль повідомляє клієнтам малого та мікробізнесу про нові послуги та зміни в обслуговуванні #15 | Raiffeisen Bank Aval Райффайзен Банк Аваль повідомляє клієнтам малого та мікробізнесу про нові послуги та зміни в обслуговуванні #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
27 Червня 2017

Райффайзен Банк Аваль повідомляє клієнтам малого та мікробізнесу про нові послуги та зміни в обслуговуванні

Київ. 27 червня. — Піклуючись про клієнтів малого бізнесу, Райффайзен Банк Аваль прагне постійно розвивати та вдосконалювати банківські послуги, які дадуть змогу максимально задовольнити бізнес-потреби та сприятимуть ефективному розвитку бізнесу і зростання добробуту як клієнтів банку, так і суспільства в цілому.

Як відкрита, прозора та соціально відповідальна компанія, банк також всіляко сприяє розвитку безготівкової економіки та прогресивним змінам в нашій країні.

Саме тому з 1 липня 2017 року банк запроваджує низку змін в обслуговуванні клієнтів малого та мікробізнесу.

Мета змін:

 Підтримка прогресивного розвитку бізнесу, орієнтованого на сучасні технології, шляхом надання клієнтам розширених можливостей для проведення безготівкових операцій. Задля цього було оновлено пакетний ряд продуктів і послуг та прийнято нову редакцію Публічного договору банківського обслуговування для Клієнтів малого та мікробізнесу;

 Неухильне дотримання Райффайзен Банком Аваль вимог чинного законодавства України, вимог Національного банку України та принципів Групи Райффайзен;

 Забезпечення дотримання стратегії Національного банку України Cashless economy (переведення обігу коштів із готівкової в безготівкову форму) в частині створення передумов для зниження рівня використання готівки, що підвищує рівень прозорості та спонукає до активного розвитку сучасних сервісів та технологій.

Основні зміни полягають в наступному:

 Новий ексклюзивний пакет послуг «Бізнес Преміум» для обслуговування поточного карткового рахунку.

 Змінено плату за користування пакетами послуг «Електронний», «Максимальні рішення», «Підприємець» та по кожному з діючих пакетів послуг запроваджено програму лояльності, завдяки якій можна користуватися пакетами послуг «Максимальні рішення», «Підприємець» та «Бізнес Преміум» безкоштовно, а за пакет послуг «Електронний» сплачувати зменшену щомісячну плату.

 Збільшено кількість безкоштовних електронних платежів через систему «Райффайзен Бізнес Онлайн» на інші банки в межах пакетів послуг «Електронний» (до 5-ти) та «Максимальні рішення» (до 20-ти), при цьому платежі через систему «Райффайзен Бізнес Онлайн» в межах банку, як і раніше, безкоштовні.

 Запропоновано новий підхід у роботі з готівковими коштами для клієнтів – фізичних осіб-підприємців, а саме:

використання бізнес-карток (пакети послуг «Підприємець» та «Бізнес Преміум») та карток фізичної особи (пакети послуг «Активний» та «Оптимальний») для отримання готівкових коштів;

скасовано можливість видачі готівкових коштів за допомогою чекової книжки з поточних рахунків клієнтів – фізичних осіб-підприємців. Більше рекомендацій наведено в Пам’ятці для підприємців щодо відміни чекових книжок, розміщеній на сайті банку;

збільшено тарифи на видачу готівки з поточних 2600 та поточних карткових 2605 рахунків у касах банку;

введено тариф внесення готівки на поточні 2600 та поточні карткові 2605 рахунки у касах Банку;

змінено ліміт на видачу готівкових коштів у мережі банкоматів Райффайзен Банку Аваль з поточних карткових рахунків – зі 100 тис. грн до 50 тис. грн*.

 Встановлено новий порядок здійснення операцій внесення/зняття готівки за поточними та поточними картковими рахунками з метою виконання вимог НБУ в частині фінансового моніторингу**, а саме:

Внесення готівки:

— внесення через касу банку готівкових коштів на рахунки клієнта в межах від 150 тис. грн до 1 млн грн включно протягом одного робочого дня здійснюється виключно за умови попереднього надання клієнтом повної та достатньої інформації про джерела походження цих коштів банку (шляхом заповнення опитувальника за встановленою банком формою);

— внесення через касу банку готівкових коштів на рахунки клієнта в сумі, що перевищує 1 млн грн включно здійснюється виключно за умови попереднього (не менш ніж за 2 робочих дня) надання банку повної та достатньої інформації про джерела походження цих коштів (шляхом заповнення опитувальника за встановленою банком формою) та документів, які підтверджують зазначені джерела.

Зняття готівки:

— видача клієнту через касу готівкових коштів в сумі, яка дорівнює або перевищує 100 тис. грн протягом одного робочого дня з усіх рахунків клієнта виключно за умови попереднього надання клієнтом повної та достатньої інформації про джерела походження цих коштів та мету їх використання (шляхом заповнення опитувальника за встановленою банком формою) та документів, що підтверджують зазначені цілі.

З оновленими тарифами, публічною пропозицією та правилами банківського обслуговування можна ознайомитися на офіційному сайті Райффайзен Банку Аваль (https://www.aval.ua) у розділі «Послуги малому і мікробізнесу».

У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтеся у відділення банку, в якому Ви обслуговуєтеся, або телефонуйте до Інформаційного центру для клієнтів малого та мікробізнесу по телефону: 0 800 50 50 45 (з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00, усі дзвінки зі стаціонарних телефонів України – безкоштовні).

 

*Отримання готівкових коштів у мережі банкоматів Райффайзен Банку Аваль можливе в межах 50 000 (п’ятдесят тисяч) гривень протягом однієї доби (враховується отримання готівкових коштів за всіма платіжними картками та картковими рахунками клієнта).

Отримання клієнтом або довіреними особами клієнта з використанням платіжної картки готівкових коштів в сумі, яка перевищує 50 000 (п’ятдесят тисяч) гривень, можливе лише в касі банку з урахуванням граничних лімітів з отримання готівки, встановлених НБУ та платіжними системами

**Відповідно до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого Постановою Правління НБУ № 417 від 26.06.2015 зі змінами, банки зобов’язані на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану (оцінці фінансового стану) та/або змісту діяльності клієнта, економічна доцільність (сенс) за якими відсутня або які можуть іншим чином наражати банк на здійснення (залучення до здійснення) ризикової діяльності, що загрожує інтересам вкладників чи інших кредиторів банку, та/або діянь, передбачених Кримінальним кодексом України