Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #11 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #12 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #13 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #14 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #15 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
01 Листопада 2016

Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль

Київ. 1 листопад. — Шановні клієнти! Райффайзен Банк Аваль прагне постійно покращувати якість обслуговування своїх клієнтів.

Із цією метою, починаючи з 1 листопада 2016 року, Райффайзен Банк Аваль започатковує додатковий канал комунікації з клієнтами – анкетування, що дасть змогу оцінити роботу кожного відділення, Інформаційного центру, Інтернет-банкінгу «Райффайзен Онлайн», банкоматів та центрів самообслуговування, а також інформативність зовнішнього сайту банку.

Запрошуємо вас взяти активну участь в опитуванні. Думка кожного з вас є надзвичайно важливою для нас.

Ви допомагаєте нам стати кращими!