Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль
Київ. 1 листопад. — Шановні клієнти! Райффайзен Банк Аваль прагне постійно покращувати якість обслуговування своїх клієнтів.
Із цією метою, починаючи з 1 листопада 2016 року, Райффайзен Банк Аваль започатковує додатковий канал комунікації з клієнтами – анкетування, що дасть змогу оцінити роботу кожного відділення, Інформаційного центру, Інтернет-банкінгу «Райффайзен Онлайн», банкоматів та центрів самообслуговування, а також інформативність зовнішнього сайту банку.
Запрошуємо вас взяти активну участь в опитуванні. Думка кожного з вас є надзвичайно важливою для нас.
Ви допомагаєте нам стати кращими!