Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес»
Київ. 13 жовтня. — Клієнти Райффайзен Банку Аваль відтепер мають можливість в автоматичному режимі перевіряти наявність переказу від юридичної особи (у тому числі це стосується виплат від Фонду гарантування вкладів фізичних осіб), що здійснений за допомогою системи «Аваль-Експрес».
Для перевірки наявності переказу потрібно:
Зателефонувати в Інформаційний центр Райффайзен Банку Аваль по одному з телефонів: 0-800-500-500 (безкоштовно в межах України), (44) 490-88-88 (київський міський номер) або 521 з мобільного (для абонентів МТС).
У голосовому меню обрати пункт №4 та у відповідності до голосових підказок ввести номер паспорта.
Після цього автовідповідач надасть інформацію щодо наявності або відсутності переказу.
Послуга безкоштовна та доступна цілодобово.
Клієнт банку має змогу зберегти спеціальну комбінацію у телефонній книзі мобільного телефона для швидкого набору: 0800500500p4pXXXXXX#, де “p” — це пауза, для виклику якої слід утримувати або натискати зірочку/паузу, а XXXXXX — номер паспорта.
Звертаємо увагу, що новий сервіс не розповсюджується на миттєві перекази «Аваль-Експрес» між фізичними особами.