Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес» | Raiffeisen Bank Aval Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес» #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес» #11 | Raiffeisen Bank Aval Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес» #12 | Raiffeisen Bank Aval Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес» #13 | Raiffeisen Bank Aval Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес» #14 | Raiffeisen Bank Aval Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес» #15 | Raiffeisen Bank Aval Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес» #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
13 Жовтня 2015

Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть в автоматичному режимі дізнатися про наявність переказу від юросіб у системі «Аваль-Експрес»

Київ. 13 жовтня. — Клієнти Райффайзен Банку Аваль відтепер мають можливість в автоматичному режимі перевіряти наявність переказу від юридичної особи (у тому числі це стосується виплат від Фонду гарантування вкладів фізичних осіб), що здійснений за допомогою системи «Аваль-Експрес».

Для перевірки наявності переказу потрібно:

Зателефонувати в Інформаційний центр Райффайзен Банку Аваль по одному з телефонів: 0-800-500-500 (безкоштовно в межах України), (44) 490-88-88 (київський міський номер) або 521 з мобільного (для абонентів МТС).

У голосовому меню обрати пункт №4 та у відповідності до голосових підказок ввести номер паспорта.

Після цього автовідповідач надасть інформацію щодо наявності або відсутності переказу.

Послуга безкоштовна та доступна цілодобово.

Клієнт банку має змогу зберегти спеціальну комбінацію у телефонній книзі мобільного телефона для швидкого набору: 0800500500p4pXXXXXX#, де “p” — це пауза, для виклику якої слід утримувати або натискати зірочку/паузу, а XXXXXX — номер паспорта.

Звертаємо увагу, що новий сервіс не розповсюджується на миттєві перекази «Аваль-Експрес» між фізичними особами.