CX Академія у Райфі – хочемо стати кращими для клієнтів #3 | Raiffeisen Bank Aval CX Академія у Райфі – хочемо стати кращими для клієнтів #4 | Raiffeisen Bank Aval
Залишайтеся вдома. Все онлайн у Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
CX Академія у Райфі – хочемо стати кращими для клієнтів #13 | Raiffeisen Bank Aval CX Академія у Райфі – хочемо стати кращими для клієнтів #14 | Raiffeisen Bank Aval CX Академія у Райфі – хочемо стати кращими для клієнтів #15 | Raiffeisen Bank Aval CX Академія у Райфі – хочемо стати кращими для клієнтів #16 | Raiffeisen Bank Aval CX Академія у Райфі – хочемо стати кращими для клієнтів #17 | Raiffeisen Bank Aval CX Академія у Райфі – хочемо стати кращими для клієнтів #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
31 Травня 2021

CX Академія у Райфі – хочемо стати кращими для клієнтів

У Райфі в 2021 році стартувала загальнобанківська навчальна програма з покращення клієнтського досвіду та сервіс дизайну – СХ Академія.

Вона має допомогти працівникам Райфу зробити взаємодію клієнтів із банком ще легшою та приємнішою, а також разом з клієнтами розробляти та впроваджувати нові продукти і послуги, які просто отримати й легко використовувати.

Програма навчання складається з п’яти модулів. Нещодавно було запущено другий із них, присвячений концепції дизайн-дослідження. Кожен модуль містить теоретичну частину та домашнє практичне завдання. Співробітники можуть обрати реальну проблему клієнтів та поглянути на неї під іншим кутом для її вирішення.

Переконані, саме поєднання теорії з практикою допоможе у буденному робочому процесі бачити шляхи для вдосконалення та покращення клієнтського досвіду.

Долучитися до активних змін у Райфі може кожен. Запрошуємо до спільноти однодумців «Агенти РАЙФзмін», щоб першим дізнаватися про створення та впровадження продуктів та послуг та робити їх такими, які потрібні саме вам.

#RaifNews