Чергові бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі | Raiffeisen Bank Aval Чергові бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Чергові бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі #11 | Raiffeisen Bank Aval Чергові бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі #12 | Raiffeisen Bank Aval Чергові бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі #13 | Raiffeisen Bank Aval Чергові бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі #14 | Raiffeisen Bank Aval Чергові бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі #15 | Raiffeisen Bank Aval Чергові бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
13 Квітня 2016

Чергові бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі

Київ. 13 квітня. — Райффайзен Банк Аваль провів у Сумах, Запоріжжі, Івано-Франківську та Одесі чергові семінари для клієнтів сегменту малого та мікробізнесу в рамках проекту «Академія бізнесу».

Основна мета заходів – надання інформаційної та консультаційної підтримки клієнтам, розширення їхніх можливостей щодо доступу до сучасних підходів ведення бізнесу, а також створення умов для обміну досвідом для представників малого та мікробізнесу країни.

«Оптимізація оборотного капіталу: управління дебіторською та кредиторською заборгованістю та товаро-матеріальними запасами» – такою була тема бізнес-зустрічі у Івано – Франківську. У Сумах обговорили управління бізнес-циклами та ліквідністю. Тему «Розвиток бізнесу в умовах нестабільності – досвід та інструменти» розглядали учасники заходу у Запоріжжі. А в Одесі відбувся семінар «Оптимізація власного бізнесу – прийняття фінансових рішень».

Участь у заходах традиційно взяли не лише клієнти Райффайзен Банку Аваль, а й ті, хто планує ними стати. Керівники та власники підприємств, бухгалтери та фінансові директори обговорювали бізнес-процеси, можливості та виклики сьогодення, обмінювалися досвідом та дискутували на актуальні для підприємців теми.

Провели бізнес-семінари співробітники Райффайзен Банку Аваль, які пройшли професійну підготовку у Міжнародній фінансовій корпорації (IFC) та мають багаторічний досвід співпраці з клієнтами малого та мікробізнесу: у Одесі – Дмитро Ульянов та Ліана Арзуманян, у Запоріжжі – Олексій Середа та Валентина Онищенко, в Івано-Франківську – Альона Пузанкова та Марина Судейко, в Сумах – Олена Іванова та Наталья Кузовкова.

Гість бізнес-семінару в Сумах Наталія Бойко, клієнт банку з 2005 року, головний бухгалтер ТОВ «Дата Квест» (продаж, ремонт і технічне обслуговування офісної техніки) поділилась своїми враженнями: «У всьому потрібно розбиратися самостійно, часто знання та розуміння приходять після невдач та труднощів. Тому згадати вже знайоме та колись вивчене – це гарний спосіб уникнути тих чи інших проблем. Також завдяки таким зустрічам є можливість поділитись досвідом, дізнатися, як діють інші бізнесмени в аналогічних ситуаціях. Практика – найкращий критерій істини. Будемо намагатися застосовувати теорію на практиці».

Участь у бізнес-семінарі в Запоріжжі взяв підприємець Максим Ніколаєвський, директор та власник ТОВ «Чай Сіті» (оптова торгівля чаєм, кавою, прянощами). Компанія є клієнтом Райффайзен Банку Аваль із 2014 року. Він відзначив: «Дякую банку за запрошення. Якщо говорити в контексті теми семінару — «ключовий актив», то в бізнесі все важливо. І матеріальні активи, і технології, і репутація. Але, на мій погляд, людський капітал — це завжди пріоритет №1. Вкладати в розвиток персоналу просто необхідно, бо це вимоги ринку та правило ведення успішного бізнесу. Бізнес-семінар відвідую вдруге та пересвідчився у важливості подібних зустрічей. Дискусії з бізнесменами, у яких інший вид діяльності, дозволяють вийти за рамки щоденної діяльності, а це – безцінний досвід».

Лідія Шкрібляк, учасниця бізнес семінару в Івано-Франківську, директор та співвласник ТОВ «БудМакс», що надає послуги кінопрокату та громадського харчування (компанія обслуговується в Райффайзен Банк Аваль з 2007 року) зазначила: «Була присутня на двох семінарах, тому із задоволенням прийняла запрошення банку на зустріч утретє. Вдячна банку і за співпрацю, і за бажання знати та розуміти свого клієнта краще. Бажаю не зупинятися, адже такі проекти – побудова відносин з клієнтом на тривалий термін».

Семінар в Одесі втретє відвідала і фінансовий директор компанії ТОВ «ОМ-Трансрегион» Марина Шевчук: «Наше підприємство займається наданням послуг із транспортних перевезень вантажів, торгівлею паливом та шинами. Із Райффайзен Банком Аваль співпрацюємо з 2012 року. Подібні семінари – це інший погляд на вже знайоме, спілкування з колегами та співробітниками банку, можливість обговорювати спільні труднощі та перспективи. Робити звичні справи інакше, спробувати використати успішний досвід –  це корисно та необхідно. Побажання банку: бути з клієнтами й надалі, розвивати цей напрямок, підтримувати бізнес усіма можливими способами».

Програму бізнес-семінарів для клієнтів малого та мікробізнесу Райффайзен Банк Аваль планує продовжувати та удосконалювати і надалі.

Графік проведення заходів на поточний квартал можна переглянути на сайті банку.

Успіх наших клієнтів – наш успіх!