Бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Кіровограді та Херсоні | Raiffeisen Bank Aval Бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Кіровограді та Херсоні #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Кіровограді та Херсоні #11 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Кіровограді та Херсоні #12 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Кіровограді та Херсоні #13 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Кіровограді та Херсоні #14 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Кіровограді та Херсоні #15 | Raiffeisen Bank Aval Бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Кіровограді та Херсоні #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
27 Травня 2016

Бізнес-семінари проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбулися у Сумах, Кіровограді та Херсоні

Київ. 27 травня. — Райффайзен Банк Аваль провів у Сумах, Кіровограді та Херсоні чергові семінари для клієнтів сегменту малого та мікробізнесу в рамках проекту «Академія бізнесу».

Мета проекту — надання інформаційної та консультаційної підтримки клієнтам, створення умов для обміну досвідом між представниками малого та мікробізнесу країни.

Інтерактивний формат бізнес-семінарів заохочує учасників до обміну досвідом, думками, здобутками та шляхами вирішення проблем. Практичні вправи формують навички використання бізнес-інструментів. Даний формат сприяє налагодженню довготривалих та взаємовигідних партнерських відносин між банком та клієнтом, допомагає краще зрозуміти потреби клієнтів та їхні труднощі. Участь у цих заходах абсолютно безкоштовна як для клієнтів банку, так і для інших учасників.

«Оптимізація оборотного капіталу: управління дебіторською та кредиторською заборгованістю та товаро-матеріальними запасами» — такою була тема бізнес-зустрічей у Кіровограді та Сумах. Тему «Розвиток бізнесу в умовах нестабільності — досвід та інструменти» розглядали учасники заходу у Херсоні.

Керівники та власники підприємств, бухгалтери та фінансові директори обговорювали бізнес-процеси, можливості та труднощі сьогодення, дискутували на актуальні для підприємців теми.

Проводять бізнес-семінари досвідчені співробітники банку, які щоденно контактують з клієнтами малого та мікробізнесу упродовж багатьох років, мають значний досвід та високий кваліфікаційний рівень. Вони також пройшли необхідну підготовку в міжнародній компанії IFC (підрозділ Всесвітнього Банку) щодо здійснення тренерської діяльності: у Херсоні — це Дмитро Ульянов та Ліана Арзуманян, у Кіровограді — Олексій Середа та Валентина Онищенко, в Сумах — Катерина Приходько та Наталія Кузовкова.

Гість бізнес-семінару в Сумах — Олександра Єрмоліна, клієнт банку з 2009 року, головний бухгалтер ПТВП «Континет-SR» (виробництво та оптова торгівля насосами і компресорами) поділилася своїми враженнями від участі у заході: «Повернулася з першого семінару дуже задоволена та приємно вражена. Сподобався такий формат спілкування та обговорення бізнесових питань як із іншими учасниками семінару, так із співробітниками банку. Інформація виявилася не просто цікавою, а ще й корисною та практичною. На другий семінар зареєструвалася на сайті банку та отримала запрошення на травневий семінар. Участь у другому семінарі виявилася ще цікавішою, тема складнішою, але пізнавальною та нагальною. Вдячна банку за отриману можливість узяти участь та за прагнення чути та розуміти свого клієнта, вкладати в його розвиток свій час та кошти. На мій погляд, це говорить про зацікавленість банку в розвитку своїх клієнтів».

Участь у бізнес-семінарі в Кіровограді взяла Тамара Самиляк, директор ТОВ «Імекс-ЛТД» (виготовлення продукції для зовнішньої та внутрішньої реклами, друкування книг, газет тощо). Компанія є клієнтом Райффайзен Банку Аваль із 2012 року. Вона розповідає: «Семінар у Кіровограді проходив удруге. На жаль, у першому взяти участь не вдалося. Кажу «на жаль», тому що бізнес-семінар сподобався та зацікавив. У своїй діяльності ми використовуємо більш глобальні та стратегічні розрахунки, без деталізації. На семінарі на практичних прикладах продемонстрували, що застосування більшої кількості цифр та розрахунків дає глибший та точніший розрахунок. Іноді деталізація демонструє інші результати, що призводить до протилежних висновків та ухвалення зовсім іншим рішень. Задоволена, що відвідала дану зустріч. Час проведено з користю. І це головне! Дякую банку за запрошення. Та чекаємо на наступні зустрічі в Кіровограді».

Людмила Пилипенко, учасниця бізнес-семінару в Херсоні (ФОП Пилипенко Людмила Миколаївна, займається виробництвом кондитерських виробів, компанія обслуговується в Райффайзен Банку Аваль із 2009 року) зазначила: "Зараз вести бізнес, м’яко кажучи, непросто, доводиться працювати майже без вихідних. Відповідно, спілкування відбувається у досить вузькому колі. Тому з великим бажанням приймаю подібні запрошення, бо є потреба в удосконаленні навичок, підвищенні обізнаності, повторенні чогось забутого, пошуку корисної інформації та спілкуванні з іншими бізнесменами.

Це вже третій семінар, який я відвідала в рамках «Академії бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль, і хочу подякувати за ці зустрічі. Ми на ринку 16 років, весь цей час я оцінюю фінансовий стан свого підприємства на постійній основі, не випускаю цей процес з кола зору. Це допомагає багато чого врахувати вчасно, зберегти колектив та йти далі. Я вдячна банку і за співпрацю, і за надання можливості зустрічатися в такому дійсно особливому форматі. Велика подяка тренерам-банкірам за професійність. Інформація викладається просто та цікаво. Це тільки мотивує до вивчення та вдосконалення себе та свого бізнесу".

Програму бізнес-семінарів для клієнтів малого та мікробізнесу Райффайзен Банк Аваль планує розвивати і надалі.

Графік проведення заходів на поточний квартал можна переглянути на сайті банку. Запрошуємо до участі!

Для того, аби потрапити на семінар:

-Зареєструйтеся на Інтернет-порталі «Мій бізнес» (www.msb.aval.ua).

-Зверніться до Інформаційного центру для клієнтів малого та мікробізнесу: 0 800 50 50 45 (понеділок- субота — з 8:00 до 20:00, крім святкових та неробочих днів, дзвінки зі стаціонарних телефонів в Україні — безкоштовні).

Успіх наших клієнтів — наш успіх!