Як відкрити з нуля інтернет-магазин
Займатися створенням інтернет-магазину самостійно, найняти фрілансера або студію чи придбати комплекс з організації та підтримки стабільної роботи сайту – що вигідніше?
Перехід в онлайн-торгівлю для багатьох компаній малого та середнього бізнесу за останній рік став питанням виживання. До зміни реалій пристосувалися ті, хто якнайшвидше налагодив онлайн-продажі.
Перше питання, яке постає перед підприємцем, що вирішив відкрити інтернет-магазин з нуля – чи можливо це зробити швидко, але якісно та за помірний бюджет. Є кілька основних шляхів. Перший – найняти спеціаліста для створення сайту під ключ і далі займатися його розвитком і підтримкою самостійно. Відповідно, будь-які витрати на оновлення, зміни сайту потребують додаткового бюджету. Можна найняти спеціаліста-фрілансера, який створить простий сайт на безкоштовній платформі, що коштуватиме від $900-1,5 тис., або придбати цю послугу у студії, де над вашим сайтом працюватимуть кілька спеціалістів, що коштуватиме від $2 тис. Другий – взяти один із доступних безкоштовно або за недорогу ціну шаблон сайту і створити на його основі свій сайт самостійно, що підійде далеко не всім, адже потребує певних технічних знань та необхідно буде витратити більше часу. Третій шлях – звернутися до компаній, які пропонують комплексний сервіс для виведення бізнесу в онлайн, який включає не тільки власне створення інтернет-магазину, а й постійну підтримку його роботи (розширення функціоналу, зміна дизайну, інші технічні доопрацювання).
Вигідна пропозиція
Райффайзен Банк Аваль спільно з партнерами Visa та платформою для створення брендових інтернет-магазинів Shop-Express пропонує своїм клієнтам скористатися акційною пропозицією – отримати готовий інтернет-магазин від компанії Shop-Express за суперціною – 2900 гривень на перший рік (замість 7200 гривень – знижка становитиме близько 60%). «У 2020 році малий та середній бізнес опинився в непростих умовах, і Райффайзен Банк Аваль почав активно розвивати екосистему для своїх бізнес-клієнтів, пропонувати нефінансові послуги, спрямовані на розвиток та допомогу бізнесу клієнтів. Ми чітко зрозуміли, що в умовах пандемії перехід клієнтів сфери торгівлі в онлайн-бізнес став життєво необхідним. Тому однією з послуг, яку ми пропонуємо нашим бізнес-клієнтам, є акція «Ваш інтернет-магазин в кілька кліків», створена разом з нашими партнерами», – розповідає Сергій Павленко, старший менеджер Банку з розвитку бізнес-банкінгу. За його словами, пакет «Shop-Express PRO», який отримає клієнт, включає усе, що потрібно для якісної та стабільної роботи інтернет-магазину. Окрім, власне, створення магазину на 10 тисяч товарів, він передбачає підтримку, хостинг, гарантію та необхідні оновлення. «Клієнт може не «турбуватися про технічний бік роботи свого онлайн-магазину, а займатися своїм основним завданням – розвивати продажі», – зазначив Сергій Павленко.
Зазвичай, замовивши створення типового сайту, за таку суму клієнт отримує не настільки широкий набір опцій і функцій. Пакет передбачає можливість інтеграції магазину з 1С, «Нова Пошта», YouTube, Google Maps, синхронізації з Google Shopping, Facebook, Instagram (в товарних рекламах на кожному майданчику не потрібно буде оновлювати дані про зміни цін та асортименту, внесені на сайті зміни відображатимуться автоматично) та провідними торгівельними майданчиками – Rozetka, Prom.ua, Hotline, Price.ua. Ну і, звісно, корзину з можливістю оплати обраного товару на сайті, без чого навряд чи можна вважати роботу інтернет-магазину повноцінною, додає Сергій Павленко.
Як запускається та підтримується сайт
Інтернет-магазини запускаються на домені клієнта. Shop-Express надсилає клієнту, який бере участь в акції, листа, що йому необхідно надати для створення дизайну магазину – логотип, побажання щодо дизайну, контактну інформацію, що має бути розміщена. «Якщо клієнт відповідає оперативно, то термін видачі готового магазину з повною функціональністю – 4-5 днів», – розповідає керівник проектів Shop-Express Алла Петриченко. Наступний крок – наповнення сайту товарами, це робить клієнт. Прискорює цей процес завантаження блоку товарів у форматі YML чи CSV, завдяки чому товари з’являються на сайті в товарному каталозі автоматично. «Запускати сайт на домені можна в день, коли клієнт вважає, що сайт вже достатньо заповнений. На практиці, якщо немає затримок з боку клієнта, це – два тижні», – резюмує Алла Петриченко.
Надалі, завдяки зручній та інтуїтивно зрозумілій системі управління сайтом, клієнт може міняти дизайн (аж до редизайну), створювати нові сторінки тощо. Доплачувати за зміни не потрібно, у разі виникнення питань служба техпідтримки Shop-Express, яка працює щодня до 23:00, оперативно проконсультує онлайн чи по телефону.
Детальні умови підключення, технічні характеристики отримуваного інтернет-магазину та подача Заявки на участь в акції знаходяться за посиланням: https://www.aval.ua/promo/rba-visa-shopexpress