Платформа для продажів на зарубіжні ринки #3 | Raiffeisen Bank Aval Платформа для продажів на зарубіжні ринки #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Платформа для продажів на зарубіжні ринки #13 | Raiffeisen Bank Aval Платформа для продажів на зарубіжні ринки #14 | Raiffeisen Bank Aval Платформа для продажів на зарубіжні ринки #15 | Raiffeisen Bank Aval Платформа для продажів на зарубіжні ринки #16 | Raiffeisen Bank Aval Платформа для продажів на зарубіжні ринки #17 | Raiffeisen Bank Aval Платформа для продажів на зарубіжні ринки #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
13 Лютого 2020

Платформа для продажів на зарубіжні ринки

В Україні запустився Tradalaxy - міжнародний b2b-маркетплейс для прямої торгівлі з компаніями із зарубіжних країн. Платформа націлена на торгівлю між малим і середнім бізнесом по всьому світу: тут можна реалізовувати будь-який товар, який не підпадає під заборону для експорту-імпорту.

За винятком продуктів тваринного походження, Tradalaxy дозволяє торгувати будь-якими товарами: харчовою та агропродукцією, одягом і взуттям, товарами для спорту та відпочинку, косметикою і електронікою та багатьма іншими продуктами. Це може бути все: від, наприклад, текстильних виробів з льону чи тримачів для сонячних батарей до наметів чи сушених яблук.

Також на її основі можна створити власний магазин, який буде працювати на субдомені - наприклад, steel.tradalaxy.com (де steel - назва компанії): «Компанії можуть використовувати власний магазин окремо від маркетплейса. Він підключений до Google Shopping і індексується безпосередньо». Ресурс допомагає навіть організувати доставку. У платформу вбудовані внутрішні сервіси, які будуть займатися логістикою. Серед них - як доставка контейнерами, так і експрес-пошта для малогабаритних вантажів (DHL, USPS). Для реєстрації на Tradalaxy компанії потрібно надати низку документів:

• Права власності на торгові марки. Підтвердження про наявність офісу, відомості про команду і матеріали про компанію, які будуть доступні для перегляду і покупцям. Верифікація номера телефону.

• Сертифікати, які підтверджують, що робота компанії сумісна і відповідає стандартам (наприклад, ISO або PETA). Їх можна вибрати з бази платформи або завантажити власні.

Цільова аудиторія сервісу - малий і середній бізнес з країн, між якими діють Угоди про вільну торгівлю (наприклад, між Україною і ЄС або Канадою). У Tradalaxy планують моніторити нетарифні торговельні обмеження, зокрема безмитні квоти, і оперативно публікувати інформацію на ресурсах компанії.

Крім України, Tradalaxy вже запустився у Франції та Канаді. Йде процес підключення інших країн Євросоюзу, в найближчих планах держави Тихоокеанського партнерства (Австралія, Мексика, Японія, Сінгапур), Ізраїль і Туреччина.